quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Hallo ik ben nog geen HC hè, teveel vaktermen
Je gaat straks nog duizelen van alle afkortingenquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Hallo ik ben nog geen HC hè, teveel vaktermen
Idd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je gaat straks nog duizelen van alle afkortingen
Idd komt helemaal goed !quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd.
Maar geen nood. We steunen Renwan. We helpen hem door al zijn examens heen. We gaan rollenspellen doen voor hem. We steken desnoods reizigers neer als het moet.
Alles voor die felbegeerde baan
Wat dezen man zegtquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd.
Maar geen nood. We steunen Renwan. We helpen hem door al zijn examens heen. We gaan rollenspellen doen voor hem. We steken desnoods reizigers neer als het moet.
Alles voor die felbegeerde baan
quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:13 schreef Scuidward het volgende:
We kopen gewoon alles en iedereen om.
Huhwat?quote:
Ben jij dat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Een zwaar gemis. Dat waren nare dagen.
Je moet organisaties altijd van binnenuit veranderen. Eerst een aandeel van 50.1% halen en dan alles omgooien. Treinen groen etc.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]Een eigen misdaadsyndicaat beginnen om mensen bij de staatsspoorwegen binnen te smokkelen en van binnenuit de organisatie gezond en beter maken
Baas!!quote:
Je hebt een vlees lul zie ikquote:
Ik ga niet klikken want dan ga ik erop lettenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |