Moet je dan nu niet gaan slapen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:25 schreef Monopoly het volgende:
Over 10 uur zit mijn werkdag er alweer op
Morgen weer een dagquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja man hier ook vroeg beginnen anders was ik wel gebleven !!
Verdomme Geerd, maak me niet gekquote:
Ben net wakkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Moet je dan nu niet gaan slapen?
Ik heb dit nu 3 keer gelezen maar snap nog steeds niet wat je wil zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:28 schreef Geerd het volgende:
Zo bier op !! Fappen tandenpoetsen heel even nog in ben zo !!
Na t fappen komt ie nog ffquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 3 keer gelezen maar snap nog steeds niet wat je wil zeggen
JIJ BENT ZO!quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 3 keer gelezen maar snap nog steeds niet wat je wil zeggen
Die eerste is wel diepe wijsheidquote:
Bekend fenomeenquote:
Drugs is engquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ook wel zin in een groene. Lig al in bedje
Als je naar Den Haag komt krijg je er eenquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ook wel zin in een groene. Lig al in bedje
Alcohol is engerquote:
Kom er wel vandaan vanavondquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Als je naar Den Haag komt krijg je er een
Op een dinsdag in Den Haag? Dacht het dan compleet dood wasquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Kom er wel vandaan vanavondmaar een andere keer prima
Bij vrienden thuis gwnquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Op een dinsdag in Den Haag? Dacht het dan compleet dood was
Dat of Club Seven, eerste is beter danquote:
Bij seven is zo'n international avond op dinsdag toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat of Club Seven, eerste is beter dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |