Tja als je je als slet gedraagt zal je als slet behandelt worden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:33 schreef Kurovski het volgende:
Keulen: gedragscode voor vrouwen
Bizar. Het is toch bij de konijnen af.
500 baht +50 inflatiequote:Op woensdag 6 januari 2016 00:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels gaat met carnaval naar Keulen
Er was hier in Oostende met oud en nieuw een vechtpartij met iets van 40 mensen in het centrum. Mannen en vrouwen. De ellende begint hier ook te komen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tja als je je als slet gedraagt zal je als slet behandelt worden.
Keek je er naar terwijl je tegen de reling leunde?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Er was hier in Oostende met oud en nieuw een vechtpartij met iets van 40 mensen in het centrum. Mannen en vrouwen. De ellende begint hier ook te komen.
Je kan dat wezen van veel beschuldigen maar veel nadenken zit er niet in hoor.quote:
Wacht wat? Jij bent Niels?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Er was hier in Oostende met oud en nieuw een vechtpartij met iets van 40 mensen in het centrum. Mannen en vrouwen. De ellende begint hier ook te komen.
Aber is een slimme meidquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan dat wezen van veel beschuldigen maar veel nadenken zit er niet in hoor.
Wonen meer Nielsen in Oostende. Net zoals er meer Toto's mongool zijn.quote:
je bent zelf een mongoolquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wonen meer Nielsen in Oostende. Net zoals er meer Toto's mongool zijn.
Echt niet ben hoogbegaafd.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wonen meer Nielsen in Oostende. Net zoals er meer Toto's mongool zijn.
loop niet naast mijn schoenen want m'n schoenen lopen naast mij, ze vinden dat ze me niet waard zijnquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Post liever dat gifje van Dirk van Duijvenbode die losgaat
Nee, ik hoorde het een paar dagen later. Ik kom sowieso maar zelden in het weekend in de Langestraat. Veel te dronken mensen altijd. Kijk ik hou er af en toe ook wel van om door te zakken, maar dat doe ik dan thuis. Zondag ben ik nog wel uitgeweest. Was best gezellig. Eerst een uurtje met wat engelsen op leeftijd gesproken en later met wat lokale meiden op sleeptouw geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Keek je er naar terwijl je tegen de reling leunde?
Die 1e iddquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelda Kurovski is een personage (Android, zie UI) in de comicreeksen Beatifica Blues en Samba Bugatti.quote:
Ah, helder. Woon je nog in Oostende?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelda Kurovski is een personage (Android, zie UI) in de comicreeksen Beatifica Blues en Samba Bugatti.
Zit je proxy?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelda Kurovski is een personage (Android, zie UI) in de comicreeksen Beatifica Blues en Samba Bugattie.
ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Mist hij mij dan ofzo?
Ja, maar ik werk in R'dam sinds kort. M'n familie heeft een appartement voor me beschikbaar gesteld in R'dam. Ik ben dus alleen n het weekend in Oostende.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, helder. Woon je nog in Oostende?
Alles voor extra trafficquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel. Danny heeft ook meerdere perms opgeheven.
Wat voor werk doe je daar dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar ik werk in R'dam sinds kort. M'n familie heeft een appartement voor me beschikbaar gesteld in R'dam. Ik ben dus alleen n het weekend in Oostende.
Ze moesten maar weer 'ns een schip voor me vinden want aan land werken vind ik echt waardeloos.
Nee. Contact gehad met de Admin. Ik moet me wel gedeisd houden.quote:
Etto zou jou ook wel rakenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werd emotioneel geraakt door deze post
Niet allemaal he.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tof.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee. Contact gehad met de Admin. Ik moet me wel gedeisd houden.
Dan zet je 'm een uurtje laterquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:58 schreef Oberkullie het volgende:
Godver mijn wekker gaat weer om 06.15
Die van Niels niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze willen hem nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je daar dan?
En hoezo krijg je eigenlijk geen werk op zee meer, je kwam toch juist overal, van India tot China?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:58 schreef Oberkullie het volgende:
Godver mijn wekker gaat weer om 06.15
Offshore windmolenparken-business heeft maar een beperkt werkvenster van april tot en met oktober en in de olie/gassector gaat het slecht ivm de lage olieprijs. Het is voor maatschappijen haast niet meer rendabel om op zee te produceren en in de baggersector wil ik niet meer werken omdat er zoveel tokkies in werken. Men is wel bezig om me naar Japan te krijgen voor langere tijd voor electriciteitskabel installatie over de zeebodem. Een andere optie is een tranformatorplatform bij Helgoland, maar dat project is al een paar keer uitgesteld.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je daar dan?
En hoezo krijg je eigenlijk geen werk op zee meer, je kwam toch juist overal, van India tot China?
Japan zou ik meteen doen als ik jou was dan. Verdient vast niet slecht en een mooi land.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Offshore windmolenparken-business heeft maar een beperkt werkvenster van april tot en met oktober en in de olie/gassector gaat het slecht ivm de lage olieprijs. Het is voor maatschappijen haast niet meer rendabel om op zee te produceren en in de baggersector wil ik niet meer werken omdat er zoveel tokkies in werken. Men is wel bezig om me naar Japan te krijgen voor langere tijd voor electriciteitskabel installatie over de zeebodem. Een andere optie is een tranformatorplatform bij Helgoland, maar dat project is al een paar keer uitgesteld.
Momenteel werk ik als onderhouds monteur voor wielstellen van trams. Weer 'ns wat anders.
Jep, meervoud ja?quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wengers nieuwe aankopen
Ja mij lijkt het ook wel tof. Ik ben er nooit eerder geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Japan zou ik meteen doen als ik jou was dan. Verdient vast niet slecht en een mooi land.
Elneny komt en dat is zat. Heb liever dat er op Aubameyang geboden wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2-3 zal wel lukken me dunkt
Middenveld is echt te dun bezet.
Lage olieprijsquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Offshore windmolenparken-business heeft maar een beperkt werkvenster van april tot en met oktober en in de olie/gassector gaat het slecht ivm de lage olieprijs. Het is voor maatschappijen haast niet meer rendabel om op zee te produceren en in de baggersector wil ik niet meer werken omdat er zoveel tokkies in werken. Men is wel bezig om me naar Japan te krijgen voor langere tijd voor electriciteitskabel installatie over de zeebodem. Een andere optie is een tranformatorplatform bij Helgoland, maar dat project is al een paar keer uitgesteld.
Momenteel werk ik als onderhouds monteur voor wielstellen van trams. Weer 'ns wat anders.
helemaal niet, de helft is gwn te slechtquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2-3 zal wel lukken me dunkt
Middenveld is echt te dun bezet.
Types als jij maken de wereld kapot.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |