ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Mist hij mij dan ofzo?
Ja, maar ik werk in R'dam sinds kort. M'n familie heeft een appartement voor me beschikbaar gesteld in R'dam. Ik ben dus alleen n het weekend in Oostende.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, helder. Woon je nog in Oostende?
Alles voor extra trafficquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel. Danny heeft ook meerdere perms opgeheven.
Wat voor werk doe je daar dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar ik werk in R'dam sinds kort. M'n familie heeft een appartement voor me beschikbaar gesteld in R'dam. Ik ben dus alleen n het weekend in Oostende.
Ze moesten maar weer 'ns een schip voor me vinden want aan land werken vind ik echt waardeloos.
Nee. Contact gehad met de Admin. Ik moet me wel gedeisd houden.quote:
Etto zou jou ook wel rakenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werd emotioneel geraakt door deze post
Niet allemaal he.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tof.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee. Contact gehad met de Admin. Ik moet me wel gedeisd houden.
Dan zet je 'm een uurtje laterquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:58 schreef Oberkullie het volgende:
Godver mijn wekker gaat weer om 06.15
Die van Niels niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze willen hem nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je daar dan?
En hoezo krijg je eigenlijk geen werk op zee meer, je kwam toch juist overal, van India tot China?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |