quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wonen meer Nielsen in Oostende. Net zoals er meer Toto's mongool zijn.
loop niet naast mijn schoenen want m'n schoenen lopen naast mij, ze vinden dat ze me niet waard zijnquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Post liever dat gifje van Dirk van Duijvenbode die losgaat
Nee, ik hoorde het een paar dagen later. Ik kom sowieso maar zelden in het weekend in de Langestraat. Veel te dronken mensen altijd. Kijk ik hou er af en toe ook wel van om door te zakken, maar dat doe ik dan thuis. Zondag ben ik nog wel uitgeweest. Was best gezellig. Eerst een uurtje met wat engelsen op leeftijd gesproken en later met wat lokale meiden op sleeptouw geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Keek je er naar terwijl je tegen de reling leunde?
Die 1e iddquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelda Kurovski is een personage (Android, zie UI) in de comicreeksen Beatifica Blues en Samba Bugatti.quote:
Ah, helder. Woon je nog in Oostende?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelda Kurovski is een personage (Android, zie UI) in de comicreeksen Beatifica Blues en Samba Bugatti.
Zit je proxy?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelda Kurovski is een personage (Android, zie UI) in de comicreeksen Beatifica Blues en Samba Bugattie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |