quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:58 schreef Oberkullie het volgende:
Godver mijn wekker gaat weer om 06.15
Offshore windmolenparken-business heeft maar een beperkt werkvenster van april tot en met oktober en in de olie/gassector gaat het slecht ivm de lage olieprijs. Het is voor maatschappijen haast niet meer rendabel om op zee te produceren en in de baggersector wil ik niet meer werken omdat er zoveel tokkies in werken. Men is wel bezig om me naar Japan te krijgen voor langere tijd voor electriciteitskabel installatie over de zeebodem. Een andere optie is een tranformatorplatform bij Helgoland, maar dat project is al een paar keer uitgesteld.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je daar dan?
En hoezo krijg je eigenlijk geen werk op zee meer, je kwam toch juist overal, van India tot China?
Japan zou ik meteen doen als ik jou was dan. Verdient vast niet slecht en een mooi land.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Offshore windmolenparken-business heeft maar een beperkt werkvenster van april tot en met oktober en in de olie/gassector gaat het slecht ivm de lage olieprijs. Het is voor maatschappijen haast niet meer rendabel om op zee te produceren en in de baggersector wil ik niet meer werken omdat er zoveel tokkies in werken. Men is wel bezig om me naar Japan te krijgen voor langere tijd voor electriciteitskabel installatie over de zeebodem. Een andere optie is een tranformatorplatform bij Helgoland, maar dat project is al een paar keer uitgesteld.
Momenteel werk ik als onderhouds monteur voor wielstellen van trams. Weer 'ns wat anders.
Jep, meervoud ja?quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar wengers nieuwe aankopen
Ja mij lijkt het ook wel tof. Ik ben er nooit eerder geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Japan zou ik meteen doen als ik jou was dan. Verdient vast niet slecht en een mooi land.
Elneny komt en dat is zat. Heb liever dat er op Aubameyang geboden wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2-3 zal wel lukken me dunkt
Middenveld is echt te dun bezet.
Lage olieprijsquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Offshore windmolenparken-business heeft maar een beperkt werkvenster van april tot en met oktober en in de olie/gassector gaat het slecht ivm de lage olieprijs. Het is voor maatschappijen haast niet meer rendabel om op zee te produceren en in de baggersector wil ik niet meer werken omdat er zoveel tokkies in werken. Men is wel bezig om me naar Japan te krijgen voor langere tijd voor electriciteitskabel installatie over de zeebodem. Een andere optie is een tranformatorplatform bij Helgoland, maar dat project is al een paar keer uitgesteld.
Momenteel werk ik als onderhouds monteur voor wielstellen van trams. Weer 'ns wat anders.
helemaal niet, de helft is gwn te slechtquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2-3 zal wel lukken me dunkt
Middenveld is echt te dun bezet.
Types als jij maken de wereld kapot.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |