SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Spatieloos op 05-01-2016 20:39:51 ]Spatieboos
Zie Fipoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat liedje "had ik maar een tijdmachineeee " speelt spontaan in mn hoofd af.
Ik zou als eerst naar 2012 gaan, zaakjes afhandelen.
Ik ben hier geboren en getogen sukkelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
Als ik kon tijdreizen zou ik zorgen dat Syrië eerder onveilig was zodat Opso eerder naar Nederland zou vluchten
Sef is gewoon een beginner die er niet goed over nagedacht heeft!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat een idioot die Sef, je kan zoveel meer met een tijdmachine.
Dat zeggen ze allemaal, van mij krijg je geen greencard hoor, tenzij je wilt trouwen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren en getogen sukkel
Wat ben je toch ook een lekker Joodje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
Tijdreizen om maagd te blijven en mijn onschuld te verkopen toch.
Je lichaam gaat gewoon mee met de tijdreis, dus dat is onmogelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
Nu loop je 20.000$ misquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
Snap je nu waarom ik op Nederlanders val?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, van mij krijg je geen greencard hoor, tenzij je wilt trouwen.
Oh, jammerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je lichaam gaat gewoon mee met de tijdreis, dus dat is onmogelijk.
Gelukkig hoef je nu niet een topic in R&P te openen over 25 en maagd enzoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
Help, ik ben 22 en mannenverslinderquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je nu niet een topic in R&P te openen over 25 en maagd enzo
Op die poste wachten ik eigenlijk ook!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je zusje zei gisternacht dat ik te snel kwam
~ originelen fok! joke.
lief hequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel leveren die maagdelijkheid verkopen op.
kom naar me osso dan Gquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Help, ik ben 22 en mannenverslinder
zielige topics zijn datquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je nu niet een topic in R&P te openen over 25 en maagd enzo
Ja ik kijk ookquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:31 schreef Amarantha het volgende:
Pax TV / [BNN] Vier handen op één buik #2
Omdat Arisch en jij racistisch bent.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik op Nederlanders val?
godverdomme wat een prijzen !quote:
Ik zou dubbel betalen, maar je bent waars. geen maagd meer, dus zou nu tot max 30 euro gaan.quote:
Wat ga je allemaal halen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef supersof het volgende:
morgen naar de ikea en ik heb er echt zin in
kussensquote:
Alvast gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
kussens
en een dekbedovertrek alvast voor mijn verjaardag
en een hotdog
wel potloden stelenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef supersof het volgende:
morgen naar de ikea en ik heb er echt zin in
Dat heb ik elk jaar, minus dekbedovertrek.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:39 schreef supersof het volgende:
Ik weet gewoon niks wat ik voor mijn verjaardag wil, alleen dekbedovertrek en boeken
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:40 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben Sof's vejaardagdatum vergeten
neequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sorry
Oh wacht ik wee het weer. 18
ik heb nog nooit iets voor valentijn gehadquote:
Waar hadden we ook alweer afgesproken?quote:
Ahhhw. Ook niet van je vrienden? Ik heb wel een aantal keer roosjes van vriendinnen gekregen en een kaartje met een slechte chemische grap eropquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iets voor valentijn gehad
niet eens van mijn ex vorig jaar![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar hadden we ook alweer afgesproken?
ahwquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iets voor valentijn gehad
niet eens van mijn ex vorig jaar![]()
Ohja een keer een roosje op school van een vriendin, maar toen viel valentijn in het weekend en werden de rozen op school op mijn verjaardag uitgedeeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahhhw. Ook niet van je vrienden? Ik heb wel een aantal keer roosjes van vriendinnen gekregen en een kaartje met een slechte chemische grap erop
Leuk verjaardagscadeautjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja een keer een roosje op school van een vriendin, maar toen viel valentijn in het weekend en werden de rozen op school op mijn verjaardag uitgedeeld.
Dan ga ik wel gewoon gourmetten met Sofjequote:
Ik kom ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik wel gewoon gourmetten met Sofje
Hoe FOK!en jullie eigenlijk als jullie geen internet hebben, wtf?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Van die mensen die normaal Groningen zwart maken. "BOEREN", "hebben ze wel wifi in groningen?", "groningen is saai" blablabla. Maar wij hebben 's winters altijd sneeuw. En ijzel. Vandaag is er dus code rood dus alle scholen zijn gesloten, ov ligt eruit etc. En nu komen de Groningen haters zeiken van "woonde ik maar in Groningen!"
[ afbeelding ]
Klacht: Groningen haters zijn vieze profiteurs
Neem jij dan ook een kratje bier mee of stratego?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neem jij dan ook een kratje bier mee of stratego?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe FOK!en jullie eigenlijk als jullie geen internet hebben, wtf?
oh?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga ik wel gewoon gourmetten met Sofje
Ja, welke van de tweequote:
Zou je mijn valentijn willen zijn? Samen gourmetten, rozen krijgen, beetje gezellig doen, wellicht spatieloos erbij voor het bier?quote:
En Sof kan vast ook goed stratego.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je mijn valentijn willen zijn? Samen gourmetten, rozen krijgen, beetje gezellig doen, wellicht spatieloos erbij voor het bier?
Heb zo'n vaag vermoeden van wel!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En Sof kan vast ook goed stratego.
Daarom zou ik haar ook graag als Valentijn hebbenquote:
Ze is ook knap enzo, dus dat is vast ook een reden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom zou ik haar ook graag als Valentijn hebben
Sowieso heeft dat er iets mee te maken, maar stratego blijft een hoofd reden!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze is ook knap enzo, dus dat is vast ook een reden.
ga je weg?quote:
heyyquote:
chillquote:
oke raarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik zeg gewoon randomly doei en zwaai.
ik had vandaag weer kipquote:
wtf is ditquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:49 schreef Tjacka het volgende:
Pax staat al drie uur in de file voor zijn grindr hossel
hoe is het?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had vandaag weer kip
en morgen weer
jij mycroft echt vaak hequote:
ik vind niet iets nieuws omdat ik de laatste tijd altijd wel op fok benquote:
uh okequote:
Waarom FOK! jij eigenlijk zoveel? Ik bedoel jij bent Sof, knap slim en leuk, jij hebt toch vast wel wat beters te doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind niet iets nieuws omdat ik de laatste tijd altijd wel op fok ben
Deze spatie, zo smooth.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom FOK! jij eigenlijk zoveel? Ik bedoel jij bent Sof, knap slim en leuk, jij hebt toch vast wel wat beters te doen?
Nou ik heb echt een hele tijd niet veel gefokt hoor, pas sinds een paar weken weerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom FOK! jij eigenlijk zoveel? Ik bedoel jij bent Sof, knap slim en leuk, jij hebt toch vast wel wat beters te doen?
Ik geloof je wel, maar waarom?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik heb echt een hele tijd niet veel gefokt hoor, pas sinds een paar weken weer
goed, met jou?quote:
Je hebt 100.000+ posts gemaakt de afgelopen paar jaar, denk dat hij dat bedoeltquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik heb echt een hele tijd niet veel gefokt hoor, pas sinds een paar weken weer
Waarom niet?quote:
Wow hey rustig hehh, realiteit doet soms pijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt 100.000+ posts gemaakt de afgelopen paar jaar, denk dat hij dat bedoelt
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Goed, zoek je nog iemand om de kip op te eten?
ik hoef je niet ;squote:
ik zei je ook gedagquote:
sorry dat was flauw en gemeenquote:
Vind je dat interessant? Waarom?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Oh na de ster een transgender programma. Ik blijf wel kijken.
okequote:
Pas op dat je geen ban oploopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Oh na de ster een transgender programma. Ik blijf wel kijken.
Ik vind dat intrigerend.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je dat interessant? Waarom?
was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zei je ook gedag
maar ik snap het al
je hebt alleen oog voor paxcon nu hij weer vrij is
Dat krijg je alleen als je een transgender benoemtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op dat je geen ban oploopt.
Oh, maar je wou gewoon een snor hebben en niet een man zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
Toen ik een jong meisje was wilde ik later een snor hebben.
Als mijn ouders ook hippe mensen waren geweest was ik misschien nu wel een man.
zie je mortaxx wel zitten?quote:
is hij weer vrij?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zei je ook gedag
maar ik snap het al
je hebt alleen oog voor paxcon nu hij weer vrij is
jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is hij weer vrij?
Ik ben Jessica Jones aan het kijken
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
vieren jullie carnaval
ik haat carnaval
echtquote:
Jessica Jonesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is hij weer vrij?
Ik ben Jessica Jones aan het kijken
ik geloof het nietquote:
Carnavalquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
vieren jullie carnaval
ik haat carnaval
Mja. Het kan echt niet, een vrouw met gezichtshaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, maar je wou gewoon een snor hebben en niet een man zijn?
Je kan toch gewoon nepsnor kopen?
Ik vind het grappig hoe extreme nerddingen ineens populair zijn omdat ze in een ander medium zitten.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe extreme nerddingen ineens populair zijn omdat ze in een ander medium zitten.
Gewoon af en toe toch. Ik bedoel als je er niet mooi uit hoeft te zien enzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja. Het kan echt niet, een vrouw met gezichtshaar.
Zou best drag king willen zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gewoon af en toe toch. Ik bedoel als je er niet mooi uit hoeft te zien enzo.
Jessica Jones is een D-list karakter, die ooit een eigen serie had die voor geen reet verkocht (10 duizend ofzo).quote:
Blijkbaar sloeg het bij de extreme nerds niet aan, dus proberen ze nu de normale mensen als publiek.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jessica Jones is een D-list karakter, die ooit een eigen serie had die voor geen reet verkocht (10 duizend ofzo).
Daarna een paar keer verschenen in een Avengers boek, als de vrouw van.
Sindsdien niet meer gezien.
En nu gewoon vrolijk miljoenen mensen die kijken nu het op tv is.
je kunt het hem ook vragen op zichquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik probeerde de breuk van Paxcon te mycroften maar zie allemaal rare posts in tv
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kom uit één van de weinige katholieke dorpen in groningen, dus ja.
Super helden spreekt mij normaal ook niet echt aan maar Jessica Jones is wel tof gedaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jessica Jones is een D-list karakter, die ooit een eigen serie had die voor geen reet verkocht (10 duizend ofzo).
Daarna een paar keer verschenen in een Avengers boek, als de vrouw van.
Sindsdien niet meer gezien.
En nu gewoon vrolijk miljoenen mensen die kijken nu het op tv is.
Breuk?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik probeerde de breuk van Paxcon te mycroften maar zie allemaal rare posts in tv
Kijk je NPO3?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet waarom ze altijd zoveel nadruk leggen op het speelgoed waar kinderen de voorkeur aan geven. Zo belachelijk en sneu.
er is geen breuk ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
Maar type speelgoed veranderd het kind enorm. Ik speelde vroeger enorm veel met dinosauriërs. En nu heb ik echt niks met dinosauriërs. Terwijl als ik misschien vroeger alleen maar met speelgoed auto's en barbiers had gespeeld ik nu wel Archeoloog was ofzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet waarom ze altijd zoveel nadruk leggen op het speelgoed waar kinderen de voorkeur aan geven. Zo belachelijk en sneu.
vertel jij het andersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
je kunt het hem ook vragen op zich
Ik had wel veel dino's, nu geologiestudentquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar type speelgoed veranderd het kind enorm. Ik speelde vroeger enorm veel met dinosauriërs. En nu heb ik echt niks met dinosauriërs. Terwijl als ik misschien vroeger alleen maar met speelgoed auto's en barbiers had gespeeld ik nu wel Archeoloog was ofzo.
waaromquote:
Oh. Ik mis eigenlijk die tijd wel, dat ik gewoon na school op mijn kamer met onzettend veel speelgoed mijn eigen verhalen beleefde met dat geweldige speelgoed. Legopoppetjes die dinosauriërs bereden en kastelen bestormden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had wel veel dino's, nu geologiestudent
Kan me niet herinneren dat ik dat deed. Had meer de autistische manier van speelgoed gebruiken, ze allemaal op een rijtje zetten en op kleur sorteren enzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh. Ik mis eigenlijk die tijd wel, dat ik gewoon na school op mijn kamer met onzettend veel speelgoed mijn eigen verhalen beleefde met dat geweldige speelgoed. Legopoppetjes die dinosauriërs bereden en kastelen bestormden.
Goede oude tijd
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat deed. Had meer de autistische manier van speelgoed gebruiken, ze allemaal op een rijtje zetten en op kleur sorteren enzo.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat deed. Had meer de autistische manier van speelgoed gebruiken, ze allemaal op een rijtje zetten en op kleur sorteren enzo.
Raarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan altijd zo onredelijk boos worden van sommige mensen.
Fucking RRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEhoezo word je hier boos om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
haiquote:
Ten eerste omdat hij het extreem verkeerd uitspreekt.quote:
offffffquote:
Oh ja dat is wel een beetje irritantquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten eerste omdat hij het extreem verkeerd uitspreekt.
Daarnaast omdat hij een supersimpel recept verkracht, daarna claimt dat het prachtig en goed is.
Hij snapt niet dat hij dingen verbrandt heeft. Hij lult maar wat.
En hij verdient zijn geld met dit soort prutswerk
Hij probeerde dit te maken:quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel een beetje irritantik heb hem niet helemaal gekeken omdat ik die man nogal irritant vind
wel okequote:
Is dat lekker? Heb het nog nooit opquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij probeerde dit te maken:
[ afbeelding ]
Het lijkt niet eens op die platte koeken die hij heeft.
Het is niet zo erg boeiend, maar je eet het vaak bij iets anders, zoals een roast.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Is dat lekker? Heb het nog nooit op
hij heeft teveel lotr gekeken: the shirequote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten eerste omdat hij het extreem verkeerd uitspreekt.
Daarnaast omdat hij een supersimpel recept verkracht, daarna claimt dat het prachtig en goed is.
Hij snapt niet dat hij dingen verbrandt heeft. Hij lult maar wat.
En hij verdient zijn geld met dit soort prutswerk
jawel, als je klaar bent is het wel klaarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt nooit te veel lotr hebben gekeken.
verkapte-ik-heb-geld-en-ga-naar-de-bios-postquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zeker. Nog wel wat maanden.
[..]
Nee, ga nu naar de bios.
doei
warm water werkt daar goed tegenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
deel pici broeder ik ben honger
hoezoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik drink geen kraanwater alleen uit flessen van de supermarkt
nee er zitten ziektes in ik dronk het een keer en ik voelde me niet goedquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoezo
nederland heeft goed kraanwater
misschien had je toen teveel jonko's geklaptquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee er zitten ziektes in ik dronk het een keer en ik voelde me niet goed
nee dat rook ik nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien had je toen teveel jonko's geklapt
29cent voor een literquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef Sked het volgende:
ik vind water op fles zo duur in nederland
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee er zitten ziektes in ik dronk het een keer en ik voelde me niet goed
Little Britainquote:
voel je je ook zo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Little Britain
Helaas allemaal al gezien volgens mij
nodig je iedereen uit ofzo ;squote:
Nee hoorquote:
oooh dat heb ik ook, ik ga nu zelfs ergens anders carnaval vieren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor
Kom daar sowieso nooit meer buitenshuis eigenlijk
leven is verplaatst
alleen voor chillen met thuisthuisvrienden
Terechtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
oooh dat heb ik ook, ik ga nu zelfs ergens anders carnaval vieren.
Mijn jeugdcrush is inderdaad ook verhuisdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Terecht
Blijven alleen maar paupers over in zulke dorpen
je hebt het wel vaak over haar hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn jeugdcrush is inderdaad ook verhuisd
Die kassachick van de AH?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:27 schreef McGrath het volgende:
Ze komt gewoon uit hetzelfde dorp als paxje
hoi jcquote:
ik weet eerlijk gezegd niet meer welkequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
daar dm'den we een keer over, zon raar wijf
type viesdik, kleinquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik weet eerlijk gezegd niet meer welke
ja wel goedquote:
dat was mijn vervelende nichtje gekquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
type viesdik, klein
ik weet de naam ook niet meer
oh wacht volgens mij was het achterfamilie ofzo van je
Was met autogodquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wel goed
met jou?
buurtbus reed op rijd vandaag?
die ene?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat was mijn vervelende nichtje gek
oh chillquote:
is dat verplichtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef supersof het volgende:
Ik vind verkleden gewoon echt heel stom
je hoeft je niet per se te verkleden, gewoon iets geks aantrekken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef supersof het volgende:
Gewoon verkleden als een sexy verpleger toch, rawr,quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef supersof het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef supersof het volgende:
ja nou dat doe ik dan wel ergens anders niet zo koud in het openbaar als een sletquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon verkleden als een sexy verpleger toch, rawr,
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nou dat doe ik dan wel ergens anders niet zo koud in het openbaar als een slet
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nou dat doe ik dan wel ergens anders niet zo koud in het openbaar als een slet
Jij praat graag met uitroeptekens of niet?quote:
Niet echt, misschien vallen mijn posts je allen op als ik met uitroepteken postquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij praat graag met uitroeptekens of niet?
je vergeet hem nuquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt, misschien vallen mijn posts je allen op als ik met uitroepteken post
Nee ze heeft gelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt, misschien vallen mijn posts je allen op als ik met uitroepteken post
quote:
quote:
Welke van de twee wordt het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |