extreem gevaarlijk veel homo's?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:57 schreef RRuben het volgende:
Terechte klacht, maar het is nu zelfs code violet____!!!!!!!!! Dat hebben ze even snel bedacht.
Noorden =/= Amsterdamquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:59 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
extreem gevaarlijk veel homo's?
nederlanderquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahah gianni woont in ZUID limburg ga terug naar België jij fake hollander!!!1!1!2!
Ftfyquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahah gianni woont in ZUID limburg ga terug naar België jij fake hollander!!!1!1!2!
Vuige reserve Belg
wat een haatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
Liever naar school in het zuiden dan ijsvrij in het noorden.
niet willen werken = landverraderquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:37 schreef Tja..1986 het volgende:
Goh.. Iedereen wil wel een extra dagje vrij. Nogal logisch.
In Groningen inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:12 schreef Mr.Ping het volgende:
Kunnen jullie mooi jullie Elfstedentocht weer houden.
Maar die wonen allemaal toch allang in het noorden? (of het zuiden natuurlijk).quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:59 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
niet willen werken = landverrader
Morgenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Opso, jij zou toch een maandje weg zijn van het forum?
Randstad.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:07 schreef Gary_Oak het volgende:
Toen ik in Groningen was een tijdje terug, duurde het heen en terugreizen in totaal gewoon een kwart dag.Wat een uithoek. Nee, geef mij maar de Randstad.
quote:
Gewoon die gasbel aansteken, dan ontdooit die ijzel wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
Was groningen niet die provincie die bovenop de Groningse Gasbel lag
Maar dan hebben wij geen gas meer als de russen de kraan dicht draaienquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Gewoon die gasbel aansteken, dan ontdooit die ijzel wel.
Verkopen we toch Groningen aan ze?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan hebben wij geen gas meer als de russen de kraan dicht draaien
Of eerst alle gas er stiekem uitpompen, opslaan en dan doorverkopen!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Verkopen we toch Groningen aan ze?
ik zou zeggen: overal waar men placht patat te zeggenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar die wonen allemaal toch allang in het noorden? (of het zuiden natuurlijk).
In Tilburg zeggen ze ook patatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:52 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ik zou zeggen: overal waar men placht patat te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |