SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Spatieloos op 05-01-2016 20:39:51 ]Spatieboos
Zie Fipoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat liedje "had ik maar een tijdmachineeee " speelt spontaan in mn hoofd af.
Ik zou als eerst naar 2012 gaan, zaakjes afhandelen.
Ik ben hier geboren en getogen sukkelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
Als ik kon tijdreizen zou ik zorgen dat Syrië eerder onveilig was zodat Opso eerder naar Nederland zou vluchten
Sef is gewoon een beginner die er niet goed over nagedacht heeft!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat een idioot die Sef, je kan zoveel meer met een tijdmachine.
Dat zeggen ze allemaal, van mij krijg je geen greencard hoor, tenzij je wilt trouwen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren en getogen sukkel
Wat ben je toch ook een lekker Joodje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
Tijdreizen om maagd te blijven en mijn onschuld te verkopen toch.
Je lichaam gaat gewoon mee met de tijdreis, dus dat is onmogelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
Nu loop je 20.000$ misquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
Snap je nu waarom ik op Nederlanders val?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, van mij krijg je geen greencard hoor, tenzij je wilt trouwen.
Oh, jammerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je lichaam gaat gewoon mee met de tijdreis, dus dat is onmogelijk.
Gelukkig hoef je nu niet een topic in R&P te openen over 25 en maagd enzoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
Help, ik ben 22 en mannenverslinderquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je nu niet een topic in R&P te openen over 25 en maagd enzo
Op die poste wachten ik eigenlijk ook!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je zusje zei gisternacht dat ik te snel kwam
~ originelen fok! joke.
lief hequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel leveren die maagdelijkheid verkopen op.
kom naar me osso dan Gquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Help, ik ben 22 en mannenverslinder
zielige topics zijn datquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je nu niet een topic in R&P te openen over 25 en maagd enzo
Ja ik kijk ookquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:31 schreef Amarantha het volgende:
Pax TV / [BNN] Vier handen op één buik #2
Omdat Arisch en jij racistisch bent.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik op Nederlanders val?
godverdomme wat een prijzen !quote:
Ik zou dubbel betalen, maar je bent waars. geen maagd meer, dus zou nu tot max 30 euro gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |