We zijn iets meer gelijk dan hemquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
TT klopt niet, er bestaat zoiets als een WCH
I got your back.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Waarom toch altijd die haat naar mij
Zal je nog eens beschermenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee jouw back is veel breder
dus je bent het zelf ook niet met de tt eens..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:38 schreef Crip het volgende:
boeit me niet wat jullie van de tt vinden want ik ben de beste
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je bent het zelf ook niet met de tt eens..
doe eens niet zo gayquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja het is geloof ik weer "projecteer alle moslim meisjes op crip" uur he
I love it...
vind het ook altijd prettig als alle Duitsers op mij worden geprojecteerd
zo ben ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:41 schreef Crip het volgende:
[..]
was eg totaal niet geplanned enzo heb jij zo goed gezien
jep, like usual.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja het is geloof ik weer "projecteer alle moslim meisjes op crip" uur he
I love it...
vind het ook altijd prettig als alle Duitsers op mij worden geprojecteerd
als jij een koek was zou het de eerste koek ooit zijn die naar lelijk smaaktquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mijn jodenkoeken.... die douche ik... MAG IK... IS EEN VRIJ LAND
Wat raar om een doos koeken onder de douche te stoppenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mijn jodenkoeken.... die douche ik... MAG IK... IS EEN VRIJ LAND
Vergeet je voor het gemak die koek die aan je reethaar hangt zekerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij een koek was zou het de eerste koek ooit zijn die naar lelijk smaakt
dat is gewoon een koekvormige drolquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vergeet je voor het gemak die koek die aan je reethaar hangt zeker
thx bbyquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:48 schreef Fatoeman het volgende:
Wat ben je toch een lekker ding, en een schat
Ja nou ja... ik heb ook eens een keer iets raars, goh goh... kijk WCH nou he poeh hey... er zijn wel raardere dingen, en die worden MOD hier... i bedoel maarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat raar om een doos koeken onder de douche te stoppen
Of aangekoektquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is gewoon een koekvormige drol
Beetje positief blijven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nou ja... ik heb ook eens een keer iets raars, goh goh... kijk WCH nou he poeh hey... er zijn wel raardere dingen, en die worden MOD hier... i bedoel maar
pfffff zeg
vanuit nu kijk ik alleen maar nesjunol dsjiogreffikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dat je voetbal ook op streams kunt kijken
hoe zit dat met netflix danquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
streamen is ook gwn illegaal hoor
ik ga snitchenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kk illegaal ze komen ons allemaal pakken
Niemand gaat jou pakken, vies manquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kki illegaal ze komen ons allemaal pakken
wauw is dat heus?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
rechten zijn afgekocht, daarom betaal je ervoor...of nou ja, je mamma
ik betaal zelfs ook netflix voor mijn mamaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
rechten zijn afgekocht, daarom betaal je ervoor...of nou ja, je mamma
het is mamaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, zijn mamma betaalt dat
leugensquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik betaal zelfs ook netflix voor mijn mama
ik heb wel HZAWquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef Montelly het volgende:
Ik wil Myrr een kaartje sturen, wie heeft NAW?
ik heb liever een lekkere zeiksnolquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
trouwens
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/mama-mamma
hier zeiksnol lekker voor je
Date Choloquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb liever een lekkere zeiksnol
dan moet je even supergirl DMenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb liever een lekkere zeiksnol
tegen wie praat jijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:48 schreef Fatoeman het volgende:
Wat ben je toch een lekker ding, en een schat
ohquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:58 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik had het over crip, maar wilde de lege OP niet quoten
geen baht?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo eentje uit Zelda waar 5 rupee eruit komt zeker
of is dit te nerderig
Goed punt wel, kun je Aber ook wel afstrepen, die is nog bollerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die eet meer dan mijn budget toelaat
wat voor raars is er daar aan de hand dan, hier is het gwn 7 graden zonder wind of ietsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mijn school is vandaag en morgen gesloten vanwege het weer
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor raars is er daar aan de hand dan, hier is het gwn 7 graden zonder wind of iets
Wedden van niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je kan daar schaatsen op straat
ja ik volg het nieuws toch godverdomme nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je kan daar schaatsen op straat
met het versturen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja godverdomme ben nu al halverwege.
goeie analyse welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee met zelf taggen. Dacht, als zelfs Deadprez het niet wil doen is niemand levenloos genoeg.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik volg het nieuws toch godverdomme niet
jeetjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee met zelf taggen. Dacht, als zelfs Deadprez het niet wil doen is niemand levenloos genoeg.
hahaha trouwens, je geeft nu wel aan dat je nog levenlozer dan DP bent hahahahaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha trouwens, je geeft nu wel aan dat je nog levenlozer dan DP bent hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |