als jij een koek was zou het de eerste koek ooit zijn die naar lelijk smaaktquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mijn jodenkoeken.... die douche ik... MAG IK... IS EEN VRIJ LAND
Wat raar om een doos koeken onder de douche te stoppenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mijn jodenkoeken.... die douche ik... MAG IK... IS EEN VRIJ LAND
Vergeet je voor het gemak die koek die aan je reethaar hangt zekerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij een koek was zou het de eerste koek ooit zijn die naar lelijk smaakt
dat is gewoon een koekvormige drolquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vergeet je voor het gemak die koek die aan je reethaar hangt zeker
thx bbyquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:48 schreef Fatoeman het volgende:
Wat ben je toch een lekker ding, en een schat
Ja nou ja... ik heb ook eens een keer iets raars, goh goh... kijk WCH nou he poeh hey... er zijn wel raardere dingen, en die worden MOD hier... i bedoel maarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat raar om een doos koeken onder de douche te stoppen
Of aangekoektquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is gewoon een koekvormige drol
Beetje positief blijven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nou ja... ik heb ook eens een keer iets raars, goh goh... kijk WCH nou he poeh hey... er zijn wel raardere dingen, en die worden MOD hier... i bedoel maar
pfffff zeg
vanuit nu kijk ik alleen maar nesjunol dsjiogreffikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dat je voetbal ook op streams kunt kijken
hoe zit dat met netflix danquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
streamen is ook gwn illegaal hoor
ik ga snitchenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kk illegaal ze komen ons allemaal pakken
Niemand gaat jou pakken, vies manquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kki illegaal ze komen ons allemaal pakken
wauw is dat heus?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
rechten zijn afgekocht, daarom betaal je ervoor...of nou ja, je mamma
ik betaal zelfs ook netflix voor mijn mamaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
rechten zijn afgekocht, daarom betaal je ervoor...of nou ja, je mamma
het is mamaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, zijn mamma betaalt dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |