leugensquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik betaal zelfs ook netflix voor mijn mama
ik heb wel HZAWquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef Montelly het volgende:
Ik wil Myrr een kaartje sturen, wie heeft NAW?
ik heb liever een lekkere zeiksnolquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
trouwens
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/mama-mamma
hier zeiksnol lekker voor je
Date Choloquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb liever een lekkere zeiksnol
dan moet je even supergirl DMenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb liever een lekkere zeiksnol
tegen wie praat jijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:48 schreef Fatoeman het volgende:
Wat ben je toch een lekker ding, en een schat
ohquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:58 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik had het over crip, maar wilde de lege OP niet quoten
geen baht?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo eentje uit Zelda waar 5 rupee eruit komt zeker
of is dit te nerderig
Goed punt wel, kun je Aber ook wel afstrepen, die is nog bollerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die eet meer dan mijn budget toelaat
wat voor raars is er daar aan de hand dan, hier is het gwn 7 graden zonder wind of ietsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mijn school is vandaag en morgen gesloten vanwege het weer
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor raars is er daar aan de hand dan, hier is het gwn 7 graden zonder wind of iets
Wedden van niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je kan daar schaatsen op straat
ja ik volg het nieuws toch godverdomme nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je kan daar schaatsen op straat
met het versturen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja godverdomme ben nu al halverwege.
goeie analyse welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee met zelf taggen. Dacht, als zelfs Deadprez het niet wil doen is niemand levenloos genoeg.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik volg het nieuws toch godverdomme niet
jeetjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee met zelf taggen. Dacht, als zelfs Deadprez het niet wil doen is niemand levenloos genoeg.
hahaha trouwens, je geeft nu wel aan dat je nog levenlozer dan DP bent hahahahaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha trouwens, je geeft nu wel aan dat je nog levenlozer dan DP bent hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |