wat voor raars is er daar aan de hand dan, hier is het gwn 7 graden zonder wind of ietsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mijn school is vandaag en morgen gesloten vanwege het weer
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor raars is er daar aan de hand dan, hier is het gwn 7 graden zonder wind of iets
Wedden van niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je kan daar schaatsen op straat
ja ik volg het nieuws toch godverdomme nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je kan daar schaatsen op straat
met het versturen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja godverdomme ben nu al halverwege.
goeie analyse welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee met zelf taggen. Dacht, als zelfs Deadprez het niet wil doen is niemand levenloos genoeg.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik volg het nieuws toch godverdomme niet
jeetjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee met zelf taggen. Dacht, als zelfs Deadprez het niet wil doen is niemand levenloos genoeg.
hahaha trouwens, je geeft nu wel aan dat je nog levenlozer dan DP bent hahahahaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha trouwens, je geeft nu wel aan dat je nog levenlozer dan DP bent hahahaha
en waarom heb je live hoink aan de lijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb nu live hoink aan de lijn, hoop dat jullie allemaal mad jelly zijn.
lekker kletsen tochquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en waarom heb je live hoink aan de lijn
IK MAAK JE KAPOTquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat zeg je? ik versta je niet door je limburgs accent
zo jelly dat de tieten me eraf vallenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb nu live hoink aan de lijn, hoop dat jullie allemaal mad jelly zijn.
waarom doe je alsof ik zo slim ben, gewoon zuiden beste klaarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft in NL weinig met gunstigere weeromstandigheden te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |