Jambers.quote:Paul Jambers terug op Nederlandse televisie
De Belgische televisiemaker Paul Jambers keert terug op de Nederlandse televisie. Vanaf half januari is hij weer te zien bij RTL. Dat onthulde de inmiddels zeventigjarige Jambers dinsdag in de radioshow van Tim Klijn op Radio 10.
Voor het programma keert Jambers terug bij de vaak excentrieke figuren die de Belg interviewde voor zijn reportageprogramma Jambers, dat tussen 1992 en 1998 door RTL werd uitgezonden. "Die mensen die ik vroeger heb geïnterviewd, ga ik nu twintig jaar later nog een keer interviewen", aldus de journalist.
Jambers maakte de serie eigenlijk alleen voor de Belgische televisie, totdat RTL plots aan de deur klopte. "Dat was ook voor mij een totale verrassing", laat Jambers weten. De eerste van 13 afleveringen is op 16 januari te zien bij RTL7.
Dat kan nooit, comebacks vallen per definitie tegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:12 schreef Karina het volgende:
Potverdorie wat een topshow was datHopelijk wordt het weer net zo goed als vroeger.
Ik ben gewoon optimistisch, al denk ik dat je gelijk hebt. Sowieso lijkt alles van vroeger altijd leuker 'in je hoofd' dan het daadwerkelijk was.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat kan nooit, comebacks vallen per definitie tegen.
Omdat vroeger alles beter was, hopelijk beschadigd Jambers niet zijn cult-status met deze nieuwe reeks.
Zulke terugblikuitzendingen zijn meestal wel goed te pruimen. Meestal worden de hoogtepunten gepakt en wordt daarop teruggekeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben gewoon optimistisch, al denk ik dat je gelijk hebt. Sowieso lijkt alles van vroeger altijd leuker 'in je hoofd' dan het daadwerkelijk was.
Thanx for the reminder. Geprogrammeerd.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Schopsma!
We gaan wel kijken straks hè?
Inderdaad. Heb jij nu nog zin om sm-clubs van binnen te zien? Hij kan maar beter met iets heel goeds op de proppen komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben gewoon optimistisch, al denk ik dat je gelijk hebt. Sowieso lijkt alles van vroeger altijd leuker 'in je hoofd' dan het daadwerkelijk was.
kratje bierquote:Op maandag 18 januari 2016 22:14 schreef DrDentz het volgende:
Hoeveel zou dat kosten, een dergelijke MJ op je feestje?
Wat ver?quote:Op maandag 18 januari 2016 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk zo'n obsessie, maar het gaat wat ver als ze zich lichamelijk laten verpesten.
het is ook een flashback hequote:Op maandag 18 januari 2016 22:18 schreef RipCity het volgende:
Ze hadden beter iets sensationelers kunnen pakken voor eerste uitzending. Nu haken veel mensen al af. Had net zo goed een herhaling kunnen zijn.
Ja, valt mij ook op. Ook de 'nu'-beelden lijken gedateerd.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Dit programma past eigenlijk niet in deze tijd, dit is van het Sex voor de Buch en Patty Brard gaat extreem tijdperk.
En Nachtrijder en De Wallen Op Stap. De slechte ouwe tijd.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Dit programma past eigenlijk niet in deze tijd, dit is van het Sex voor de Buch en Patty Brard gaat extreem tijdperk.
Hij komt iig niet echt fris over.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:32 schreef Cynix ® het volgende:
Die bril lijkt echt zo'n psycho die dieren mishandelt.
Dat is gewoon Belgie. Daar is alles gedateerd.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, valt mij ook op. Ook de 'nu'-beelden lijken gedateerd.
En nikky, is dit een lekkere vent?quote:
Nee!quote:Op maandag 18 januari 2016 23:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
En nikky, is dit een lekkere vent?
oke. Ja ik vroeg het me af wat jij als vrouw er van vondquote:
Vrouwenborsten.quote:
ah oke, zat ff niet op te lettenquote:
Er zijn idd vrouwen die vallen op een bankrekening en de vent die erbij hoort voor lief nemen.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:37 schreef Snowsquall het volgende:
Zijn er nou echt vrouwen die vallen op zo'n vent die vrouwen als 'een ding' zien en constant het erover heeft hoe geweldig hij wel niet is??
Nou ja, hij werd dan ook door 100% van de vrouwen 'bedrogen'.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Er zijn idd vrouwen die vallen op een bankrekening en de vent die erbij hoort voor lief nemen.
i knew it, i knew itquote:Op maandag 18 januari 2016 23:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Er zijn idd vrouwen die vallen op een bankrekening en de vent die erbij hoort voor lief nemen.
kinda looks like it eh? 100%quote:Op maandag 18 januari 2016 23:46 schreef MrSalazar het volgende:
Is dit de narcistische malloten-aflevering?
Hélène kijkt ook.twitter:hendrikshelene twitterde op maandag 18-01-2016 om 23:25:47Zjan Kloode is unne zeer goede verleider #jambers 😂💪 reageer retweet
Dat was ook het eerste dat ik dacht.quote:
Het programma dat erna kwam was wel een stuk vermakelijker.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef golfer het volgende:
Ik heb alleen die 20-jaar later bekeken en vond er eerlijk gezegd niet al te veel aan.
Sneue zielige figuren destijds en nog steeds.
Nee, raar. Misschien een rechtenkwestie met een belgische zender?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |