Dat besluit gaat er voorlopig niet komen gelukkig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
We kunnen besluiten criminelen met dubbele nationaliteit te denaturaliseren.
Zolang dat niet echt uitvoerbaar danwel realistisch is droom je er maar een eind op los.quote:Maar het is ook niet alsof die optie in deze topic pas tig keer langs is gekomen. Je negeert het doodleuk, en het moet je weer verteld worden.
Thanks for stating the obvious, maar dat is geen antwoord op de vraag.quote:Turken en marokkanen samen met anti's in de top 3.
De vraag was niet of dat zorgt voor bepaald gedrag, maar hoe.quote:Het is de cultuur, en die is op zijn beurt zeer beinvloed door de inheemse religie. Maar nu proberen sec te doen alsof cultuur en religie heulemaal niks met elkaar te maken hebben, dat
trucje heb ik ook al miljarden keren gezien.
Opnieuw geen antwoord op de vraag.quote:Zo dat je de volgende ronde weer kan doen alsof je hier nog nooit van hebt gehoord, en het weer allemaal nieuws is voor je?
Het is nog niet zo heel eenvoudig om een dergelijke actie op deze manier te organiseren. Daar is denk ik wel de nodige voorbereiding aan vooraf gegaan en ook een netwerk voor nodig dat je niet een twee drie opbouwt. Dat zie ik asielzoekers op die manier niet regelen. Hooguit dat die er via dat netwerk bij betrokken raken en meedoen.quote:
Je wil het liefst zo veel mogelijk criminelen in het land houden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat besluit gaat er voorlopig niet komen gelukkig.
Neuh, ik vind het vrij sneu om mensen maar het land uit te schoppen als ze iets doen wat je niet bevalt. En het moedigt ook niet echt aan om dan beleid te ontwikkelen om criminaliteit tegen te gaan. De huidige inrichting werkt prima wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Je wil het liefst zo veel mogelijk criminelen in het land houden?
De tactiek die gebruikt werd, stamt echter wel af vanuit het middel-oosten en niet van Turkije of Marokko. Verder is het wel opvallend dat ALLE arrestanten (ook al zijn het er maar 5 tot 8) allemaal die papieren hadden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is nog niet zo heel eenvoudig om een dergelijke actie op deze manier te organiseren. Daar is denk ik wel de nodige voorbereiding aan vooraf gegaan en ook een netwerk voor nodig dat je niet een twee drie opbouwt. Dat zie ik asielzoekers op die manier niet regelen. Hooguit dat die er via dat netwerk bij betrokken raken en meedoen.
Dat besluit moet er heel snel komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Je wil het liefst zo veel mogelijk criminelen in het land houden?
Criminaliteit gaat wel wat verder dan alleen iets doen wat niet bevalt. Daarbij zal het ook niet echt direct de eerste stap zijn bij het kleinste vergrijp.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het vrij sneu om mensen maar het land uit te schoppen als ze iets doen wat je niet bevalt. En het moedigt ook niet echt aan om dan beleid te ontwikkelen om criminaliteit tegen te gaan. De huidige inrichting werkt prima wat mij betreft.
Lees gewoon mijn posts eens voor je dom gaat lullenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat komend van iemand die de berichten van arrestanten met asiel papieren weg probeert te beredeneren?
Kijk naar jezelf voor je anderen van dom gelul beschuldigd, wil je.
Is het zo moeilijk om antwoorden te geven op de vragen die ik je stel ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je kunt mensen niet uit zetten, tenzij ze zich in de asielprocedure bevinden. En aanranding valt volgens mij ook niet onder de misdrijven waardoor asielzoekers daarvoor in aanmerking zouden kunnen komen. In Nederland tenminste, het kan dat dat in Duitsland anders ligt, geen idee.
[..]
Zijn moslims dat, of zijn dat bepaalde nationaliteiten? En welke rol speelt de islam dan precies in hun gedrag? Ik krijg van de capuchonklootzakjes e.d. niet bepaald de indruk dat ze nog wel wekelijks in de moskee zitten en theologische meuk lezen, zich verdiepen in bepaalde dogma's et cetera.
[..]
Is er een aanwijsbare reden dat de islam hen tot dit gedrag aanzet, of zijn het toch vooral mensen die niets te verliezen hebben? In het geval van de vernielingen in Calais gaat het om mensen die geen zicht hebben op een verblijfsvergunning.
Wat betreft de verkrachtingen in AZC's; om hoeveel verkrachtingen gaat het dan precies?
[..]
Mwah, als je beweert dat er iets inherent kwaadaardigs in asielzoekers of moslims zit zul je toch op z'n minst hard moeten maken dat ze significant vaker verkrachtten en vernielen.
Ik ben van het hele idee niet zo gecharmeerd, tenzij het mensen betreft die in een lopende procedure zitten of een voorlopige verblijfsvergunning hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Criminaliteit gaat wel wat verder dan alleen iets doen wat niet bevalt. Daarbij zal het ook niet echt direct de eerste stap zijn bij het kleinste vergrijp.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:58 schreef Xa1pt het volgende:
Thanks for stating the obvious, maar dat is geen antwoord op de vraag.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
Hier een foto uit het hoofdbaanhofje in Keulen op oudjaar.
[ afbeelding ]
Gezellie idd.
Mja als mensen hier komen om ellende te schoppen zijn ze wat mij betreft niet welkom.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ben van het hele idee niet zo gecharmeerd, tenzij het mensen betreft die in een lopende procedure zitten of een voorlopige verblijfsvergunning hebben.
Waarschijnlijk dezelfde lui die soldaten voor ISIS ronselen. In Europa zijn tal van dit soort jihadistische netwerken actief. Zie ook georganiseerde demonstraties van Turken tegen Koerden etc. . De vluchtelingen weten de weg, ze krijgen folders over gratis geld en huizen in Duitsland en Nederland. Daarom is het levensgevaarlijk dat nu de grenzen open zijn. We halen allerlei lui naar binnen in Europa en hebben geen idee wat de achtergrond is of wie de overtochten organiseren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is nog niet zo heel eenvoudig om een dergelijke actie op deze manier te organiseren. Daar is denk ik wel de nodige voorbereiding aan vooraf gegaan en ook een netwerk voor nodig dat je niet een twee drie opbouwt. Dat zie ik asielzoekers op die manier niet regelen. Hooguit dat die er via dat netwerk bij betrokken raken en meedoen.
Een groep mannen die niet echt islamitisch op mij overkomen met 2 vrouwen tussen hen die niet aangerand worden. Okee, en toen?quote:
Kijk, nu is het probleem 'ineens' dat ons beleid om criminaliteit tegen te gaan niet goed genoeg is, het heeft immers blijkbaar 'ontwikkeling' nodig, en vanzelfsprekend is dat natuurlijk een prima reden om criminelen aan boord te houden, ipv dat je een oplossing implementeerd waardoor je van ze af bentquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:01 schreef Xa1pt het volgende:
En het moedigt ook niet echt aan om dan beleid te ontwikkelen om criminaliteit tegen te gaan.
Tuurlijk. Wie wil er geen hand boven zijn hoofd.quote:De huidige inrichting werkt prima wat mij betreft.
Grapje toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, als je beweert dat er iets inherent kwaadaardigs in asielzoekers of moslims zit zul je toch op z'n minst hard moeten maken dat ze significant vaker verkrachtten en vernielen.
Het veranderd de plek waar je de verantwoordelijken moet zoeken. En dan is belangrijk voordat ze weer eens een "manifestatie" plannen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
De tactiek die gebruikt werd, stamt echter wel af vanuit het middel-oosten en niet van Turkije of Marokko. Verder is het wel opvallend dat ALLE arrestanten (ook al zijn het er maar 5 tot 8) allemaal die papieren hadden.
Ja misschien is er een kansje dat het idee afstamt van een paar lui die al langer hier wonen, maar wat verandert dat aan de situatie?
De verhoudingen van criminele feiten tussen vluchtelingen versus autochtonen was toch al 3 : 1?quote:
Zo ziet het er wel naar uit op die Bahnhof. Heb met moeite 3 vrouwen kunnen spotten waaronder een oud wijf.quote:
Da's uiteraard wel weer een goed punt, maar persoonlijk denk ik niet dat dit had plaatsgevonden als afgelopen jaar niet zo extreem veel vluchtelingen Duitsland in getrokken waren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het veranderd de plek waar je de verantwoordelijken moet zoeken. En dan is belangrijk voordat ze weer eens een "manifestatie" plannen.
Nee het prospectus van bepaalde familieleden uit moeten zwaaien op schiphol, zou ik ook niet van gecharmeerd zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ben van het hele idee niet zo gecharmeerd, tenzij het mensen betreft die in een lopende procedure zitten of een voorlopige verblijfsvergunning hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |