Uit de supermarkt... geen zin om te kokenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zelfgemaakt? Uit de supermarkt? McDonald's?
Oh die vind ik echt vreselijk. En ben niet zo heel moeilijk met eten. Maar blij dat jij ze wel lustquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Uit de supermarkt... geen zin om te koken
Boh, vind t wel heerlijk op een ranzige manier maar niet als avondeten. Meer als een snackje tussendoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Uit de supermarkt... geen zin om te koken
Lekkerste! Moeilijk kiezen bij de snackbar bij n patatje. Soms dan maar allebeiquote:
Ik heb de lekkerste alleen in belgie op. Waar vind je lekkere wafels in NL?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:00 schreef FANN het volgende:
Koffie en een halve Belgische wafel met slagroom
een hele was een beetje teveel![]()
Gewoon bij de Jumboquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb de lekkerste alleen in belgie op. Waar vind je lekkere wafels in NL?
oh nee,die halen het niet bij de belgische. Maar ik eet toch allesquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon bij de Jumbozal wel niet super kwaliteit zijn, maar ze zijn wél lekker
![]()
Bij Dirk v.d. Broek trouwens ook
van die slappe dingen die je bij de koekafdeling kan vinden?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
oh nee,die halen het niet bij de belgische,.
Wat ik wel eens doe. Van de goedkoopste wafels(lidl) in de magnetron, VEEL poedersuiker erop en warme kersen
Ik vind het ook niet lekker. Maar eet allesquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
van die slappe dingen die je bij de koekafdeling kan vinden?
Vind ik niet lekker
ohhhhhhquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker. Maar eet alles:')
Vertel, wat zijn worteltjes Hongaarse stijl?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:48 schreef Skeletor. het volgende:
Straks pangahaasjes in een jasje. Erbij m gesauteerde worteltjes Hongaarse stijl en gepofte aardappel. Over het frisse moet ik nog nadenken, lekker augurkje of sla.
Lekker hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:31 schreef Aphrodyte het volgende:
Lekkere pastasalade met pesto; rucola en tomaatjes
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh die vind ik echt vreselijk. En ben niet zo heel moeilijk met eten. Maar blij dat jij ze wel lust![]()
Ik heb nu een bak zoute popcorn voor bij de film
Ja klopt, maar doe er toch steeds nog een kwak ketchup en augurken op!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Boh, vind t wel heerlijk op een ranzige manier maar niet als avondeten. Meer als een snackje tussendoor.
Dan liever zelf effe bakken met een plakkie kaas (of meer) en wat hamburgerbuns erbij kopen
Oh hier heb ik wel trek in nu.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Op werk![]()
Twisterfriet mayo, mexicano pinda en een bamihap.
Jij doet me soms echt denken aan moppersmurfquote:
Soep zonder ballen is als soep zonder ballen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij doet me soms echt denken aan moppersmurf![]()
Ik haat smurfen![]()
Soep zonder ballen![]()
Soep met ballen
Damn wat klinkt dit lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:25 schreef Skeletor. het volgende:
Mueslibollen van de bakker, zeer goed gevuld met hazelnoten, cashewnoten, gedroogde appels, perziken, ananas en ik vermoed papaya.
Vond je dat lekker, magere yoghurt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:52 schreef Bienelientjee het volgende:
magere yoghurt en wat cruesli erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |