Even een tiendartertje gegooid, niks mis meequote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Adams moet ook weer even wennen aan het lage niveau.
Nr2.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan toch niet beroofd worden van nr 1 van plaatsingslijst
Moet dan gewoon Mitchell wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle goede spelers zitten in de helft van Durrant.
Nu sowieso een kutfinalist
Haalde vorig jaar de halve finalequote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze Smith gooide al 91.59 in voorronde tegen Medhurst
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:43 schreef Rickertman96 het volgende:
Dit is gewoon op TVgodverdomme en ik maar een stream zoeken
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:43 schreef Rickertman96 het volgende:
Dit is gewoon op TVgodverdomme en ik maar een stream zoeken
Nee hoor. De eerste is creatief gebruik van een filmtitel, de tweede is reden voor feest, hilariteit en beschimping van act Adams.quote:
Dat kan en mag alleen Oreshkinquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijd openen met een dart op T19.
quote:
Nog minder dan Montgomery en niet veel meer dan Hankeyquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sajwani gooit echt walgelijk slecht
Hij gaat richting niveau Jacklinquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog minder dan Montgomery en niet veel meer dan Hankey
Zelfs Aileen de Graaf gooide meer
Komt door die punten. Had John Michael ook op het WK.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
De pijlen van Detga trillen als de ziekte
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, wie stelt dat schema samen bij de BDO
Harms moet vanavond gooien en mag morgenmiddag alweer gooien.
BTsportquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:46 schreef icloud het volgende:
Waar is het vanavond te zien? eurosport zend niks uit tot 22:00 bbc zend het niet uit.
Btsport? Te ontvangen met ziggo? Waarom moet dat op honderd kanalen worden uitgezondenquote:
Te bekijken met acestream.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:09 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Btsport? Te ontvangen met ziggo? Waarom moet dat op honderd kanalen worden uitgezonden
Daar heb je weinig aan, alleen bt2 word genoemd, darten is op bt1quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te bekijken met acestream.
Zie SPT / [SPT] Handige linkjes + streams
acestream://b23a988ab9138f4280772f1175bdaa3aefc61092quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:20 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Daar heb je weinig aan, alleen bt2 word genoemd, darten is op bt1
Vanmiddag? Eurosport meldde gisteren dat er vandaag alleen een avondpartij is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:54 schreef de_boswachter het volgende:
Hmz vanmiddag helaas niets kunnen zien, vliegt Adams er uitWTF. Kan Mitchell zo ongeveer naar de finale lopen.
En Robson wat is er de laatste jaren met die gast aan de hand. Was tien jaar geleden toch wel een serieuze kandidaat, nu verliest ie van iedere nobody.
Durrant zal ook wel afscheid nemen van de BDO na zo'n amateuristisch geneuzel. Nog niet eens een speelschema klaar hebben
Eerlijk is eerlijk. Na de potten van gisteren met Hankey als absolute dieptepunt ben zelfs ik nu wel een beetje klaar met de BDO.
? Adams en Robson liggen er al uit hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Vanmiddag? Eurosport meldde gisteren dat er vandaag alleen een avondpartij is.
Lekker dan, stelletje idioten twintig keer per uur het schema erbij pakken en twintig keer zeggen dinsdag alleen avondpartij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
? Adams en Robson liggen er al uit hoor
http://www.bdodarts.com/lakeside-2016/ls16-match-and-tv-schedulequote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:03 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Lekker dan, stelletje idioten twintig keer per uur het schema erbij pakken en twintig keer zeggen dinsdag alleen avondpartij.
Tja die heb ik inmiddels ook gezien.....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.bdodarts.com/lakeside-2016/ls16-match-and-tv-schedule
het is wel gratis maar heb geen creditcard die je welnodig hebt om te registerenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:52 schreef Merode32 het volgende:
http://cricfree.tv/bt-sport-1-live-stream-new
Werkt ook vooropg
Niet nodig, je kunt de reclame+creditcard reclame weg klikken niet met het kruisje aan de reclames, maar met het grijze blokje met een kruis erin.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:13 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
het is wel gratis maar heb geen creditcard die je welnodig hebt om te registeren
Huh? Beelden gezien of wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:42 schreef wimderon het volgende:
Dawson gewoon keurig aan het zuipen, terwijl hij de laatste partij speelt vanavond.
Mooi!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef Max23 het volgende:
Harms breekt en gooit nu voor de wedstrijd
Zat in het publiek en kwam in het beeld met een pint in z'n hand. Waarna hij zichzelf zag en vrolijk de camera groette.quote:
Pff, wat een amateur!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zat in het publiek en kwam in het beeld met een pint in z'n hand. Waarna hij zichzelf zag en vrolijk de camera groette.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zat in het publiek en kwam in het beeld met een pint in z'n hand. Waarna hij zichzelf zag en vrolijk de camera groette.
Ik zou me ook elke dag krom zuipen als ik naast zijn wijf wakker zou worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!
Alhoewel ik JB Walton ook wel verdenk een halve liter whiskey in z'n bakkes te gieten voor de match.
Heeft ie nog dat paard?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou me ook elke dag krom zuipen als ik naast zijn wijf wakker zou worden.
John Boy Walton dus ik voorspel een gemiddelde van 120.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Wel genot gaat er nu darten? Gem. boven de 80 of eronder?
Is dat het gemiddelde gewicht van zijn wijf tussen 2000 en 2016 ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
John Boy Walton dus ik voorspel een gemiddelde van 120.
BT sports is het op, dus ik kijk op een stream.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:03 schreef Stiftjelinks het volgende:
Talenten, waar zien jullie dit? BBC?
Thnx!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
BT sports is het op, dus ik kijk op een stream.
Het is geen voorrondepartij, henkiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Apart dat ze een voorronde wedstrijd om 22.00 plannen
Ah ja, las eerst best of 3quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is geen voorrondepartij, henkie
johnboygodquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk vannacht wel de show op BBC terug. Geen zin in stream
Juichen voor Walton.
Waarom kijk je niet op Eurosport?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk vannacht wel de show op BBC terug. Geen zin in stream
Juichen voor Walton.
eurosport2 niet in pakket henkyquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet op Eurosport?
Is precies zoals pipe, maar dan snellerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Walton heeft nog wel die heerlijke worp. Die van Dawson is werkelijk niet om aan te gluren.
Dawson heeft een vieze onnatuurlijke en oncomfortabele worp.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Walton heeft nog wel die heerlijke worp. Die van Dawson is werkelijk niet om aan te gluren.
Natuurlijk, een legendarische zelfsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:44 schreef Smoofie het volgende:
Is er ooit een 9-darter gegooid op lakeside?
Frans Harmsenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:34 schreef Szura het volgende:
Weten jullie wie die darter Harmsen is? Staat op TT601.
Staat in OP onderaanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:46 schreef mabo11 het volgende:
Is hier ook een site voor gemiddeldes? Zoals live.dartsdata.com?
Die hebben we niet meerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe is het met je vlag geeindigd?
Haha bazen, mooie actiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Die hebben we niet meer![]()
Volgens mij moesten we die tijdens de wedstrijd Jelle Taylor inleveren aan de beveiliging. Want die beveiligers waarschuwden ons al een tijdje dat we die vlag naar beneden moesten laten, achter ons zaten norse Engelse die niet verkleed waren en alleen de wedstrijd wilden volgen.
Zal wel een nieuwe vlag maken voor de Premier League in Ahoy, dan zitten we eerste rij tafels in het midden dus vol in beeld!!!
Site werkt niet bij mijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat in OP onderaanmabogod
Ligt niet aan jou, bij mij ook dood nuquote:
Dan moet ik nog meer inkleuren, was in het hotel vergeten een krant eronder te leggen dus kon ik tijdens het uitchecken de tafel schoon gaan maken met tandpastaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Szura het volgende:
Maak dan een vlag met iets van 'Opbokken Maijer'
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:52 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Dan moet ik nog meer inkleuren, was in het hotel vergeten een krant eronder te leggen dus kon ik tijdens het uitchecken de tafel schoon gaan maken met tandpasta
Nee zo'n 95% is verkleed, maar er zaten vooral veel Duitsers die steeds ohne holland fahren wir zu em aan het zingen waren en dan steeds die vlag omhoog en alle duitsers zijn homo schreeuwenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel triest van de Engelsen. Zijn het dan ook voornamelijk de buitenlanders die staan en zich verkleden?
Wat zeiken over Duitsers die zich verkleden. We moeten eerst eens naar onze eigen natie kijken met al die uitgedostte wortels en Napoleons op de tribunequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Nee zo'n 95% is verkleed, maar er zaten vooral veel Duitsers die steeds ohne holland fahren wir zu em aan het zingen waren en dan steeds die vlag omhoog en alle duitsers zijn homo schreeuwen. Jammer dat de PDC nadrukkelijk wil uitbreiden naar Duitsland (zie eurotours) waardoor er steeds meer van dat volk er gaat zitten.
Zij brengen wel money in laatje bij PDCquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Nee zo'n 95% is verkleed, maar er zaten vooral veel Duitsers die steeds ohne holland fahren wir zu em aan het zingen waren en dan steeds die vlag omhoog en alle duitsers zijn homo schreeuwen. Jammer dat de PDC nadrukkelijk wil uitbreiden naar Duitsland (zie eurotours) waardoor er steeds meer van dat volk er gaat zitten.
Ja daar heb ik ook een hekel aan, ben best wel bang dat Ahoy kei hard gaat tegenvallen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat zeiken over Duitsers die zich verkleden. We moeten eerst eens naar onze eigen natie kijken met al die uitgedostte wortels en Napoleons op de tribune
Ik was vorig jaar in Venray omdat ik het eens wou mee maken. Was wel leuk, maar viel toch wel beetje tegen van wat ik er van verwacht had.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook een hekel aan, ben best wel bang dat Ahoy kei hard gaat tegenvallen.
Klopt daar was ik op de finale dag maar dat WK was nog beter dan dat ik verwachtte. In Venray was het triest dat ze het is stil aan de overkant gingen zingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in Venray omdat ik het eens wou mee maken. Was wel leuk, maar viel toch wel beetje tegen van wat ik er van verwacht had.
Wat eem troep overal. Hoeveel is het prijsgeld stijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Manmanman
Durrant - Butler
De Vos - Waites
Harms - Williams
Hughes - Razma
Harbour - Phillips
Smith - Dawson
Mitchell - McGeeney
Veenstra - Atkins
Wat een TROEP in het onderste schema
Beste vier zitten in een kwartquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat eem troep overal. Hoeveel is het prijsgeld stijn?
De Vos gooit standaard 86 gemiddeld, op die ene pot op de Grand Slam na.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste vier zitten in een kwart
Durrant - Butler
De Vos - Waites
Het was hem ook wel aan te zienquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:42 schreef wimderon het volgende:
Dawson gewoon keurig aan het zuipen, terwijl hij de laatste partij speelt vanavond.
Wie doet daar de graphics? Lijkt wel een Paint creatiequote:
Kevin Painterquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wie doet daar de graphics? Lijkt wel een Paint creatie
mooi kan ik ff de hond uitlatenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |