Laat dat beetje maar weg...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:05 schreef mootie het volgende:
Is ze zwanger van jou? Beetje wazig verhaal.
Tering heequote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:04 schreef levensles het volgende:
Ze bleek vlak voor de kerst toch zwanger door bewust de pil niet geslikt te hebben zonder dit mij van te voren mee te delen.
Tja, als het kind van jou is, dan moet je ook je verantwoordelijkheid dragen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:11 schreef levensles het volgende:
nee weet het niet zeker, maar wil ook helemaal geen kind in een gebroken relatie. Dan heb ik liever helemaal geen contact meer maar denk dat ze wel gaat komen voor geld
Bijvoorbeeld dat ze op het moment van zwanger raken bij haar ex woonde. Toch opmerkelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:08 schreef levensles het volgende:
is bij mij ook niet helemaal duidelijk maar neem aan van wel. wat is precies wazig, wellicht kan ik het verduidelijken
Dat is de logische gang van zaken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, als het kind van jou is, dan moet je ook je verantwoordelijkheid dragen.
Condoom moeten gebruiken na de eerste keer of dr je huis uit moeten flikkeren. Kind kan er al helemaal niets aan doen. Jij hebt je lul in je ex gestoken, neem wat verantwoordelijkheid daarvoor man!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:12 schreef levensles het volgende:
ondertussen bij een vriendin, maar inderdaad erg zielig voor het kind. is een situatie waar ik ook niet om vraag
En hoe lang waren jullie samen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:13 schreef levensles het volgende:
ze woonde bij haar ex, relatie was over maar had geen middelen om te verhuizen
Je kan kinderen ontkennen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Ja TS, gevalletje deels eigen schuld dit. Kan je niet bij de rechter geen vaderschap eisen? I.c.m. de omstandigheden?
En zij kan dan een dna-test afdwingen volgens mij.quote:
Dan heeft ze zeker geen middelen om een kind op te voeden. Laat haar eens een rondje lopen in een willekeurige babyspullenzaak. Uitzetlijst erbij...2k ben je zo kwijt aan positiekleding, babymeubels, kinderwagen, linnengoed, kleertjes, verzorgingspullen (babyzeep, shampoo, billencreme etc). Hoe wil ze dat gaan betalen??quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:13 schreef levensles het volgende:
Maar je weet dus niet eens zeker dat dat kind van jou is? Kan natuurlijk ook van die ex zijn waar ze nog bij woont. 100% dat ze die jongen ook regelmatig afwerkte.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:16 schreef levensles het volgende:
half jaartje, en was inderdaad niet van plan om vaderschap op te eisen.. bij een ongeluk was dat nog bespreekbaar geweest maar dit was vooropgezet
Uitkering he. Pak je zo 1500 netto als je het een beetje slim aanpakt als alleenstaande moeder.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:16 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dan heeft ze zeker geen middelen om een kind op te voeden. Laat haar eens een rondje lopen in een willekeurige babyspullenzaak. Uitzetlijst erbij...2k ben je zo kwijt aan positiekleding, babymeubels, kinderwagen, linnengoed, kleertjes, verzorgingspullen (babyzeep, shampoo, billencreme etc). Hoe wil ze dat gaan betalen??
Ik denk dat steriliseren daarna ook niet onverstandig isquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:18 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil haar wel bij de dichtstbijzijnde abortuskliniek brengen.
Begin 30???Meen je ditquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:19 schreef levensles het volgende:
begin 30, en abortus is niet bespreekbaar voor haar
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:19 schreef levensles het volgende:
Nee, maar het klinkt alsof jullie 16/17 zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:21 schreef levensles het volgende:
zijn mensen na hun 30ste opeens allemaal wel betrouwbaar dan?
Die heeft je er zeker weten ingeluisd!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:19 schreef levensles het volgende:
De meesten gaan beseffen dat daden gevolgen hebben die je soms niet kunt ontlopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:21 schreef levensles het volgende:
Alleen maandelijkse afschrijving tochquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:24 schreef levensles het volgende:
kwam ze zelf ook mee, dus misschien wordt dat wat..
maar een relatie tussen ons zal het niet meer worden
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:25 schreef levensles het volgende:
maar het was geen onveilige sex.. ging er vanuit dat de pil geslikt werd
Ze had je al een keer in de zeik genomen hè.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:21 schreef levensles het volgende:
De eerste 'oeps' was geen wake-up call?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:25 schreef levensles het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:25 schreef levensles het volgende:
Ik vind ook dat zij in de stront kan zakken. Dat kind echter kan er ook niets aan doen en heeft het al niet zo getroffen met haar moeder. Die los van dat ze dit soort ondoordachte streken levert, blijkbaar begin 30 is en nog steeds niet zelfstandig genoeg om naar meer dan een half jaar zelfstandige woonruimte te kunnen regelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is de logische gang van zaken.
Maar zeggen dat je aan de pil bent en dat dan niet meer zijn om dat toefje geslachtsroom in je eitje te laten dringen vind ik wel erg zwak hoor. Dan heb je ook maar weinig wettelijk recht van de vader verdiend vind ik.
Of je moraal dan oke zit en je het als vader wel of niet doet is dan een tweede.
Mannen denken met hun leuter. Dat is vaak het probleemquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als ze zoiets al eens geflikt heeft dan denk je toch wel twee keer na voor je je leuter erin schuift zonder condoom![]()
Kut voor je TS maar je had zelf ook kunnen nadenken.
Dus wat ga je nu doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:30 schreef levensles het volgende:
dat besef ik mij ook, en ook verliefdheid is een slecht excuus. maar goed dat is nu te laat
Geil worden dat is makkelijk, maar voed dat kind dan ook!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:30 schreef levensles het volgende:
dat besef ik mij ook, en ook verliefdheid is een slecht excuus. maar goed dat is nu te laat
Kind afpakken van haar en samen met haar ex bro-parentenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:31 schreef levensles het volgende:
geen idee heb geen contact met haar ex
Neem dan iig je verantwoordelijkheid en probeer je kind een beste opvoeding te gevenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:30 schreef levensles het volgende:
Daarom iddquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:13 schreef levensles het volgende:
Dit ja. Dit kind kan er niks aan doen dat ouders geen anticonceptie kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Neem dan iig je verantwoordelijkheid en probeer je kind een beste opvoeding te geven! Mits het van jou is!
TS: Je moet echt wel die pil slikken hoor, ook al weet ik dat je ietwat labiel bent en graag een kind wil. Afgesproken?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:28 schreef levensles het volgende:
klopt inderdaad.. daarom duidelijke afspraken gemaakt (waar verder niets mee gedaan is i know)
Sounds valid!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
TS: Je moet echt wel die pil slikken hoor, ook al weet ik dat je ietwat labiel bent en graag een kind wil. Afgesproken?![]()
Ex van TS: Ok, afgesproken. Neuken?
![]()
TS:![]()
Ex van TS:
Precies, dus je verantwoordelijkheid nemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:30 schreef levensles het volgende:
hij vindt van welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:43 schreef Polenbatser het volgende:
Misleidende topictitel, ze is toch helemaal niet ongewenst zwanger?
Dat dus, als je er geen zin in hebt kan niemand je verplichten.quote:
omdat bloed in piemel. maar ik denk dat hij zich inmiddels wel beseft dat dit niet één van zijn meest intelligente acties was.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:49 schreef Softfeel het volgende:
EN dat zwanger worden met miskraam was ook bij jou of bij de ex?
Was dat de eerste keer of is het al vaker gebeurd?
Dan moest er toch een bel gaan rinkelen??
En waarom niet steeds met condoom als je al wantrouwen had?
Ooh ja. Daar denken wij meequote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:50 schreef Saisai het volgende:
[..]
omdat bloed in piemel. maar ik denk dat hij zich inmiddels wel beseft dat dit niet één van zijn meest intelligente acties was.
Dat geldt voor die meid net zo, kinderen neem je uitsluitend in overleg of niet, wat mij betreft kon deze meid het lekker zelf uitzoeken, ik ken die griet niet eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:50 schreef Saisai het volgende:
[..]
omdat bloed in piemel. maar ik denk dat hij zich inmiddels wel beseft dat dit niet één van zijn meest intelligente acties was.
ook waar. beide hebben schuld. Ik vind het met name zielig voor dat kind eigenlijk want die is het echte slachtoffer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat geldt voor die meid net zo, kinderen neem je uitsluitend in overleg of niet, wat mij betreft kon deze meid het lekker zelf uitzoeken, ik ken die griet niet eens.
Dat is het ook en begrijp me goed, tuurlijk moet een kerel ook zijn verantwoordelijkheid nemen, maar dat geldt voor beiden, en ik krijg de indruk dat die meid TS een 'oor aan wil naaien', en in dat geval kon ze mij dus vet de boom in.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
ook waar. beide hebben schuld. Ik vind het met name zielig voor dat kind eigenlijk want die is het echte slachtoffer.
Dit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
ook waar. beide hebben schuld. Ik vind het met name zielig voor dat kind eigenlijk want die is het echte slachtoffer.
Die kans lijkt me vrij groot ja... Maar goed, is verder niet meer echt relevant, ze heeft al toegegeven TS bewust 'geflikt' te hebben en dus onbetrouwbaar te zijn en de zwangerschap gaat er ook niet mee weg als dit nog boven water zou komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:27 schreef Vijzel het volgende:
[..]
De eerste 'oeps' was geen wake-up call?
Binnen een half jaar tweemaal raak klinkt mij als geen pil trouwens...
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit.
Ook al kan je als kind beter opgroeien zonder vader dan dat je vader elke keer loopt te vertellen dat je niet gewenst bent.
Dus TS neemt of gewoon afscheid van het kind en erkent het niet en wil er nooit iets mee te maken hebben. Of neemt zijn verantwoordelijkheid en gaat van het kind houden.
Maar please TS ga nooit, maar dan ook nooit uit plichtbesef zorg opnemen voor het kind en er niet van houden.
Yeah right, moreel niet je verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:35 schreef levensles het volgende:
denk niet dat die ex zit te wachten op wat overleg met mij.. het voelt moreel niet als mijn verantwoordelijkheid, omdat het door een naaistreek gebeurt is. maar jullie reacties geven mij wel stof tot nadenken
Je moet je niet laten chanteren, eerlijk gezegd vind ik het daar namelijk erg op lijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:59 schreef levensles het volgende:
nee en dat is ook een beetje het dilemma, denk dat ik wel van het kind zou houden. maar een beetje part time vader te zijn en een moeder die me zoiets flikt kan ik er beter maar niets mee te maken hebben. ben bang dat anders het eind helemaal zoek is
Dat vind ik erg kort door de bocht, in dit geval zijn er gewoon, logisch ook, 2 personen voor 50% verantwoordelijk, en het kind hoogstwaarschijnlijk de dupe, chapeau.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Yeah right, moreel niet je verantwoordelijkheid.
Je hebt hem er zelf ingehangen, gast.
Je klinkt echt als een verontwaardigde puber.
Dit soort dingen zou gewoon net zo strafbaar als een verkrachting moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:25 schreef levensles het volgende:
Ja, ja, maar TS is jong en de hormonen waren niet in toom te houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je 0% kans had willen hebben op bevruchting had TS zijn piemel bij zich moeten houden.
Seks hebben = verantwoordelijk nemen.
Die kans acht ik zeer aannemelijk aangezien die meid ook nog bij een ex woonde.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:04 schreef Saisai het volgende:
Sowieso een DNA test laten doen TS. Op basis daarvan kun je alsnog een keuze maken. Voor hetzelfde geld is het niet jouw kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |