SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je werk?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet zo werken.
Heb echt geen zin om kinderen te zien.
Ik paars. Zo dadelijk even naar de winkel lopen (en later op de dag de shop). Ben benieuwd. Gisteren naar de huisarts gewandeld, was wel vervelend lopen over ijs maar uiteindelijk wel te doen.quote:
Ben alleen beetje bang dat ik onderuit ga en weer op mijn knie klap.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, levensgevaarlijk. Nekbreekweer zeker.
Gewoon van die bergklim laarzen dragen met van die spikes.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik paars. Zo dadelijk even naar de winkel lopen (en later op de dag de shop). Ben benieuwd. Gisteren naar de huisarts gewandeld, was wel vervelend lopen over ijs maar uiteindelijk wel te doen.
Heb je bergschoenen ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben alleen beetje bang dat ik onderuit ga en weer op mijn knie klap.
Nee, gewoon Nike schoenen tochquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gewoon van die bergklim laarzen dragen met van die spikes.
Jij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is eigenlijk de oorzaak van dit levensgevaarlijke gedoe?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:48 schreef McGrath het volgende:
Ik eet heel veel komkommer en drink warm water #paxleef
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Zo dat was wel een hele onderneming zeg.
Niemand heeft er aan gedacht te strooien rond het huis en de oprit is niet helemaal recht. Dat was grappig. (Maar niet heus)quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand heeft er aan gedacht te strooien rond het huis en de oprit is niet helemaal recht. Dat was grappig. (Maar niet heus)
Ben ook deels over de gewone weg gegaan, ook op het kruispunt. Zag het iedereen doen. Gelukkig snappen de automobilisten het wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
HerkenbaarMijn oprit is ook steil. Moest zowat klimmen om binnen te komen.
De Rabobankquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is eigenlijk de oorzaak van dit levensgevaarlijke gedoe?
Jup. Een automobilist zag dat ik aan het wankelen stond op straat en op de autoweg probeerde te komen, dus toen stond ze even stil tot ik op de weg stond.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben ook deels over de gewone weg gegaan, ook op het kruispunt. Zag het iedereen doen. Gelukkig snappen de automobilisten het wel.
Wowquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:01 schreef Etsu het volgende:
lol ik en mijn commissie hebben een hostel voor 4 dagen volledig afgehuurd
kost in totaal 11.000 euro
da's lekker verdienen
Ligt daar helemaal niks dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil ook in een gevaarlijke provincie wonen
Ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Ook al 2 avonden achter elkaar knipperende lampen hier gehad.
Ohquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, gewoon perfect groen gras en witte lucht enzo.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja!Daar had ik gister en eergisteravond ook last van. Dacht dat het aan mij lag
Het vriest hier niet eens, ook niet 's nachts.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhHier is het sneeuw en véél ijs.
Dit is de stoep voor mijn huis:quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het vriest hier niet eens, ook niet 's nachts.
Het lijkt wel of jullie in ander land wonen.
Gewoon keukenzout pakken en zelf doen toch.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Snap niet waarom stoep/fietspaden niet schoon kunnen worden gemaakt.
alsof ze dat overal kunnen doenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:17 schreef Amarantha het volgende:
iedereen z'n eigen stoepjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Voor hoeveel mensenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:01 schreef Etsu het volgende:
lol ik en mijn commissie hebben een hostel voor 4 dagen volledig afgehuurd
kost in totaal 11.000 euro
da's lekker verdienen
Toch maar die Poolse gedaan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor hoeveel mensen![]()
Bedoelde inderdaad nationaliteiten
woon dan ook in een normaal deel van nederlandquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is de stoep voor mijn huis:
[ afbeelding ]
doe even normaalquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
woon dan ook in een normaal deel van nederland
Nee, maar zit er al vier uur. Ik word heen en weer gestuurd. Best vermoeiend. Voel me ook totaal niet lekker. Het blijkt ook iets anders te zijn dan nierstenen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er?
Slecht nieuws uit het ziekenhuis?
Dat klinkt niet echt prettigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar zit er al vier uur. Ik word heen en weer gestuurd. Best vermoeiend. Voel me ook totaal niet lekker. Het blijkt ook iets anders te zijn dan nierstenen.
Matig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar zit er al vier uur. Ik word heen en weer gestuurd. Best vermoeiend. Voel me ook totaal niet lekker. Het blijkt ook iets anders te zijn dan nierstenen.
Mwah. Het alternatief is vervelender. Toch een appendicitis.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig.
Altijd zo moeilijk te begrijpen waarom dingen zo lang moeten duren in de zorg.
Maar dat het geen nierstenen zijn, is wel mooi meegenomen.
ga gwn skunk verkopen fuck werkenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
godver de godveredome
lopen ze me te smsn dat ik vakantie dagen moet invoeren
staat niet eens aangegeven hoe dat moet
ze mogen de pleures op
nee, de criminele pad is achter mij, nu werk ik voor de goedequote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga gwn skunk verkopen fuck werken
Goede deal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
De magnetron stamppot maaltijden is tweede gratis bij ah. Twee keer stamppot voor maar 3 euro
Veel plezier met je kankerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
De magnetron stamppot maaltijden is tweede gratis bij ah. Twee keer stamppot voor maar 3 euro
prima voor tijd en moeite die het kostquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede deal.
Is het een beetje smakelijk?
weggegooid geldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
26 januarie een theorie auto
3 weken
shihiit
zaal uitgezetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:57 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
vorige keer niet gehaald dan?
FAKA
Hoe kan je er uit worden gezetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mwah, 1x 'gezakt'
ik weet niet of eruit gezet worden als zakken telt
ik zei kanker mexicanen tegen het beeldschermquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe kan je er uit worden gezet
Tering apaat
Trquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik zei kanker mexicanen tegen het beeldscherm
en toen zie die vrouw wilt u de zaal verlaten
Sukkelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waarom kanker mexicanen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik had voor dat ik de zaal in ging een gesprek over mexicanenquote:
WerkloosParkietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat ik niet heb kan ook niet gestolen worden huehue
WP, wanneer gaan we samen lsd doen en folkmetal luisteren?quote:
weet nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WP, wanneer gaan we samen lsd doen en folkmetal luisteren?
Jaaaaquote:
Ik ben met SoA nu bij S05E03, schiet wel lekker op zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet
wil sowieso nog keertje lsd doen tho
ken je jaldaboath trouwens?
Nee, kende ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet
nog 2 seizoenen en je bent klaar iddquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben met SoA nu bij S05E03, schiet wel lekker op zo.
Zijn ook maar 14 afleveringen ofzo per seizoen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog 2 seizoenen en je bent klaar idd
Sof had het gehaald toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
sof ga jij theorie nog herkansen
ja kloptquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn ook maar 14 afleveringen ofzo per seizoen.
is wel lekkere muziekquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, kende ik niet.
Klinkt wel grappig
heb hem in een keer gehaald manquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
sof ga jij theorie nog herkansen
veel oefentoetsen makenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh netjes ik dacht dat je gezakt was hmm
ik moet de 26ste? denkik weer
nee doe maar nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jah ik ga gwn goede oefenen zetten
miss ff ritalin erin gooien als het werkt maar k twijfel
ja ik heb gelezen dat het concetratie verhogend werkt bij mensen die geen adhd hebbenquote:
gewoon goed leren johquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik heb gelezen dat het concetratie verhogend werkt bij mensen die geen adhd hebben
maar tis natuurlijk wel rotzooi
Je was toch tegen harddrugs.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik heb gelezen dat het concetratie verhogend werkt bij mensen die geen adhd hebben
maar tis natuurlijk wel rotzooi
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
LSDquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet
Folkmetal op LSDquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WP, wanneer gaan we samen lsd doen en folkmetal luisteren?
Doe het niet te snel, denk rustig na, geen gehaast. Eigenlijk is het beste om nooit op volgende te drukken en gewoon alle tijd te nemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ga ik doen
heb je nog enige tips of is het gwn stampen?
Ik snapte maar weinig van de OP.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:42 schreef Amarantha het volgende:
R&P / ongewenst zwanger Eerst 10 reacties gelezen, ik vind het nu al een top topic.
ik heb bij het tweede deel echt wel op volgende geklikt hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe het niet te snel, denk rustig na, geen gehaast. Eigenlijk is het beste om nooit op volgende te drukken en gewoon alle tijd te nemen.
je hebt maar 10 sec ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe het niet te snel, denk rustig na, geen gehaast. Eigenlijk is het beste om nooit op volgende te drukken en gewoon alle tijd te nemen.
Ja maar niet iedereen denkt zo snel en goed als jij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb bij het tweede deel echt wel op volgende geklikt hoor
Inderdaad, toch had ik de eerste keer maar 4 seconde de tijd genomen soms en toen had ik het niet gehaald, volgende keer gewoon relaxed gedaan en ging prima.quote:
hmm ja dta klinkt wel logisch eigenlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Inderdaad, toch had ik de eerste keer maar 4 seconde de tijd genomen soms en toen had ik het niet gehaald, volgende keer gewoon relaxed gedaan en ging prima.
ja je krijgt 30 seconde voor een vraagquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Op volgende klikken, is dat nieuw dat je zelf tempo kunt bepalen?
ik kan wel nederlands lezenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:45 schreef Spatieloos het volgende:
OF, vraag anders of je het in het Engels mag doen, dan ben je 20 IQ punten slimmer.
Ja okay, als je het echt zeker weet, maar ga er iig niet te snel door heen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja je krijgt 30 seconde voor een vraag
ik snap dan niet dat je 30 seconde naar een scherm gaat kijken als je het antwoord gewoon weet
Oh, ik moest op zo'n tv scherm voorin het lokaal kijken en antwoorden invoeren op een kastje in de tafel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja je krijgt 30 seconde voor een vraag
ik snap dan niet dat je 30 seconde naar een scherm gaat kijken als je het antwoord gewoon weet
Ja weet ik, maar als jij Engels typt lijk jij 20 IQ punten slimmer, zal wel soort van magie zijn ofzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik kan wel nederlands lezen
denk hetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar als jij Engels typt lijk jij 20 IQ punten slimmer, zal wel soort van magie zijn ofzo.
Wat ouderwetsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik moest op zo'n tv scherm voorin het lokaal kijken en antwoorden invoeren op een kastje in de tafel.
Is ook alweer een tijdje geleden. Ik heb het rijbewijs twee jaar en anderhalf jaar daarvoor theorie gehaald.quote:
Kotsenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Als iemand een ultieme tip heeft tegen misselijkheid, delen pls.
cola wil soms helpebquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
colaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou niets weten wat verder werkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mweh is sterk verwant aan domperidon, niet zo veilig vind ik
Waar lees je dat dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lees warm water met honing. Zeker is dat tipje afkomstig van paxcon
Dat moet wel afkomstig zijn van paxie, of paxie heeft het van daar!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)en-te-verhelpen.html
Echt hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moet wel afkomstig zijn van paxie, of paxie heeft het van daar!
Geerd is nog aan het werk, renwan en Duzzy zijn naar de Bios, SL zal wel dronken zijn en de rest is denk ik leren of fappen.quote:
Just us two.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd is nog aan het werk, renwan en Duzzy zijn naar de Bios, SL zal wel dronken zijn en de rest is denk ik leren of fappen.
Is op zich ook wel gezellig, maar ben bang dat het dan te snel uit de hand gaat lopenquote:
Blowen werkt toch, en anders kotsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
we posten in verkeerde topic btwquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is op zich ook wel gezellig, maar ben bang dat het dan te snel uit de hand gaat lopen
Ik blow nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Blowen werkt toch, en anders kotsen.
Dat is ook weer waar, op dit moment is het hier gezelliger.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
we posten in verkeerde topic btw
Helpt wel als het echt vanuit je maag komt!quote:
Cafe Geerd heeft ijsvrijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, op dit moment is het hier gezelliger.
Nog effe snel naar de super gaanquote:
Iedereen is thuis aan de zuip schijnbaar.quote:
Het is hier tyfusglad. Supermarkt is 1 km verderop dus neequote:
vraag aan je buren een glas danquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is hier tyfusglad. Supermarkt is 1 km verderop dus nee
Oh god het waait ook vet hard opeens
Dan toch misschien blowtje doenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is hier tyfusglad. Supermarkt is 1 km verderop dus nee
Oh god het waait ook vet hard opeens
Mijn buren zijn een beetje niet zo hygienisch.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
vraag aan je buren een glas dan
of ben je te anti social daarvoor
je hebt er meerdere tochquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn buren zijn een beetje niet zo hygienisch.
Heeft ze geen planten thuis danquote:
Of dit natuurlijk als ultiem redmiddel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
Opso, pak gewoon een random pil zonder te lezen en convince jezelf dat het anti misselijkheid is en laat het placebo effect zijn werk doen.
Straks is het een spierverslappend medicijn of bloedverdunners !quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
Opso, pak gewoon een random pil zonder te lezen en convince jezelf dat het anti misselijkheid is en laat het placebo effect zijn werk doen.
Heb je die dan random in huis liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Straks is het een spierverslappend medicijn of bloedverdunners !
Je moet voor de winter dan ook een nood voorraad hebben!quote:
Door jullie skkltjestips moet ik een beetje gniffelen, dit helpt ook wel tegen misselijkheidquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je hebt er meerdere toch
of vraag aan vriend of die voor je kan brengen
Okay, lees het dan wel, pak gewoon paracetamol ofzo, maar gebruik hypnotherapie om jezelf te laten denken dat het geweldig is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Straks is het een spierverslappend medicijn of bloedverdunners !
Ik moest toch een random pil pakken. In een medicijnkastje zitten ze jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je die dan random in huis liggen
Ben nu wel nieuwsgierig waarom je deze daar dan hebt liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moest toch een random pil pakken. In een medicijnkastje zitten ze ja
Dit ga ik doenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:06 schreef supersof het volgende:
je kunt ook gewoon met een kussen onder je buik op je buik op bed liggen
Omdat moeders een herseninfarct heeft gehad en haar bloed dun moet zijn + spierspasmes.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierig waarom je deze daar dan hebt liggen
Bij mij werkt het vaak welquote:
Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat moeders een herseninfarct heeft gehad en haar bloed dun moet zijn + spierspasmes.
ah gecondoleerd en sterktequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat moeders een herseninfarct heeft gehad en haar bloed dun moet zijn + spierspasmes.
Gecondoleerd? Ze leeft nogquote:
Dat helpt bij mij niet tegen misselijkheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:10 schreef supersof het volgende:
Waarom neem je eigenlijk niet gewoon een paracetamol
Dineren met Oscar Wilde en zijn vrienden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
Wat zouden jullie doen met een tijdmachine?
Ik zou oud Romeins Keizer worden en de wereld veroveren door middel van technologie uit latere tijden en vervolgens iedereen gratis MDMA en LSD geven en een vredevolle wereld bouwen.
wat ze had toch een herseninfactquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gecondoleerd? Ze leeft nog
[..]
Dat helpt bij mij niet tegen misselijkheid.
Dat kussenmethodetje is een goed iets, ik voel me al minder misselijk
Dan kan je nog wel levenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wat ze had toch een herseninfact
Me eerst inlezen in aandelen en sportuitslagen, dan terug in de tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zou oud Romeins Keizer worden en de wereld veroveren door middel van technologie uit latere tijden en vervolgens iedereen gratis MDMA en LSD geven en een vredevolle wereld bouwen.
Skklquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
pff ik moet gaan stoppen met luisteren naar sommige mensen
Waarom?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dineren met Oscar Wilde en zijn vrienden.
ijsjes kopen voor 25 centquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
Sowieso eerst rijk worden ja, anders kom ik daar zonder geweldige wapens in oud Rome..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Me eerst inlezen in aandelen en sportuitslagen, dan terug in de tijd.
Geld inzetten en daarna leven als God in Frankrijk. Misschien in vroeger jaren, misschien nu.
Antoni van Leeuwenhoeks tijd. En hem aanspreken want waarom heeft hij aan niemand zijn technieken en theorie vertelt. Gierige ventquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
stop met posten gvdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik viel op faggits
Nu alleen stephen.
Niet weten wat Cornets zijn, afknapper dit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Cornetto's haten !dikke afknapper dit
mijn jeugdcrush heeft ook een omslagfoto van hem op fb.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik viel op faggits
Nu alleen stephen.
terug gaan naar toen ik tien was en ervoor zorgen dat mijn ouders niet naar dat kut dorp verhuisden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
Bedoel je Kornets?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet weten wat Cornets zijn, afknapper dit.
Suck my dickquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn jeugdcrush heeft ook een omslagfoto van hem op fb.
Oh nee, mijn prachtige droomvrouw vindt me nog ietsje onaantrekkelijkerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Cornetto's haten !dikke afknapper dit
Die nootjes doen het 'mquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Betere/goedkopere versie van cornetto zonder vieze nootjes
Gewoon je PoHi laten zien aan haar, vind ze je gelijk te aantrekkelijk!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nee, mijn prachtige droomvrouw vindt me nog ietsje onaantrekkelijker
Liever andersomquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedoel je Kornets?
[..]
Suck my dick
Hoe ga je dat doen dan als 20 jarige? Huis kapot maken?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
terug gaan naar toen ik tien was en ervoor zorgen dat mijn ouders niet naar dat kut dorp verhuisden.
ik dacht dat je op serviers vielquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn jeugdcrush, een prachtige Hollandse jongen met blauwgroene ogen, is nu een dikke junk geworden. Zonde.
Dacht ik dat je eindelijk uit de kast aan het komen was, krijgen we dit alweer.quote:
Je dick is te klein daarvoorquote:
Bosniërsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik dacht dat je op serviers viel
Zeggen dat ik dat niet wil en dat ze beter ergens anders in Arnhem kunnen gaan wonenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen dan als 20 jarige? Huis kapot maken?
Ik hoop dat niemand die ooit doorgrondig gaat doorlezenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon je PoHi laten zien aan haar, vind ze je gelijk te aantrekkelijk!
Ik heb blauwgrijze ogen *quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn jeugdcrush, een prachtige Hollandse jongen met blauwgroene ogen, is nu een dikke junk geworden. Zonde.
Nergens voor nodig ditquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dacht ik dat je eindelijk uit de kast aan het komen was, krijgen we dit alweer.
Jammer, heel jammer!
TRquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je dick is te klein daarvoor
[..]
Bosniërs
Ik hoop eigenlijk dat niemand er ooit achter komt dat ik en mijn account aan elkaar gelijk zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand die ooit doorgrondig gaat doorlezen
extra banquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Rickert zuigt liever aan etsu's dick
er zitten 2 bosniers in me klasquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je dick is te klein daarvoor
[..]
Bosniërs
Maar zouden ze wel raar vinden dat er ineens iemand uit de toekomst komt die beweerd dat ze Sof is, en dan willen ze gelijk meer weten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeggen dat ik dat niet wil en dat ze beter ergens anders in Arnhem kunnen gaan wonen
Nee, daar heb je gelijk in. Zou nergens voor nodig moeten zijn, maar daar zul je nog wel achter komen.quote:
Ik had er maar 1 en die was een beetje apart, hij deed vwo toenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
er zitten 2 bosniers in me klas
Bij mij valt dat gelukkig mee, IRL gedraag me best wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat niemand er ooit achter komt dat ik en mijn account aan elkaar gelijk zijn.
Rickerts weekendje in Groningen was komend weekend toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Rickert zuigt liever aan etsu's dick
Ze zien echt wel dat ik hun dochter ben want ik ben nauwelijks veranderdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar zouden ze wel raar vinden dat er ineens iemand uit de toekomst komt die beweerd dat ze Sof is, en dan willen ze gelijk meer weten.
ik heb er 2quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had er maar 1 en die was een beetje apart, hij deed vwo toen
Dat is juist mijn probleem, IRL gedraag ik me ook best wel, maar icm mijn account zouden mensen ineens een heel ander beeld van me krijgenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bij mij valt dat gelukkig mee, IRL gedraag me best wel.
Vertel ze dan ook gelijk om in Apple/Google/Bitcoin/Twitter/weetikveel wat te gaan investeren, dan hoeven jullie allemaal nooit meer te werken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zien echt wel dat ik hun dochter ben want ik ben nauwelijks veranderd
Ze wil gewoon haar post gemiddelde op peil houden, niets speciaals!quote:
Oh dimmak komt dan ook dacht ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rickerts weekendje in Groningen was komend weekend toch?
goed ideequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vertel ze dan ook gelijk om in Apple/Google/Bitcoin/Twitter/weetikveel wat te gaan investeren, dan hoeven jullie allemaal nooit meer te werken.
Stel je voor dat iemand een boek schrijft over je PoHi en dat gratis weg gaat geven aan iedereen die je kent.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is juist mijn probleem, IRL gedraag ik me ook best wel, maar icm mijn account zouden mensen ineens een heel ander beeld van me krijgen
Oh ik moet ook even doorpompen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze wil gewoon haar post gemiddelde op peil houden, niets speciaals!
Dat had ik ook gehoord. Als dat gerucht waar blijkt te zijn heeft Etsu zijn handen vol dat weekend!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh dimmak komt dan ook dacht ik
Is dit stiejem een trio gay meet?
Dat zou een regelrechte nachtmerrie zijn!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand een boek schrijft over je PoHi en dat gratis weg gaat geven aan iedereen die je kent.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had ik ook gehoord. Als dat gerucht waar blijkt te zijn heeft Etsu zijn handen vol dat weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |