Laat dat beetje maar weg...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:05 schreef mootie het volgende:
Is ze zwanger van jou? Beetje wazig verhaal.
Tering heequote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:04 schreef levensles het volgende:
Ze bleek vlak voor de kerst toch zwanger door bewust de pil niet geslikt te hebben zonder dit mij van te voren mee te delen.
Tja, als het kind van jou is, dan moet je ook je verantwoordelijkheid dragen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:11 schreef levensles het volgende:
nee weet het niet zeker, maar wil ook helemaal geen kind in een gebroken relatie. Dan heb ik liever helemaal geen contact meer maar denk dat ze wel gaat komen voor geld
Bijvoorbeeld dat ze op het moment van zwanger raken bij haar ex woonde. Toch opmerkelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:08 schreef levensles het volgende:
is bij mij ook niet helemaal duidelijk maar neem aan van wel. wat is precies wazig, wellicht kan ik het verduidelijken
Dat is de logische gang van zaken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, als het kind van jou is, dan moet je ook je verantwoordelijkheid dragen.
Condoom moeten gebruiken na de eerste keer of dr je huis uit moeten flikkeren. Kind kan er al helemaal niets aan doen. Jij hebt je lul in je ex gestoken, neem wat verantwoordelijkheid daarvoor man!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:12 schreef levensles het volgende:
ondertussen bij een vriendin, maar inderdaad erg zielig voor het kind. is een situatie waar ik ook niet om vraag
En hoe lang waren jullie samen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:13 schreef levensles het volgende:
ze woonde bij haar ex, relatie was over maar had geen middelen om te verhuizen
Je kan kinderen ontkennen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Ja TS, gevalletje deels eigen schuld dit. Kan je niet bij de rechter geen vaderschap eisen? I.c.m. de omstandigheden?
En zij kan dan een dna-test afdwingen volgens mij.quote:
Dan heeft ze zeker geen middelen om een kind op te voeden. Laat haar eens een rondje lopen in een willekeurige babyspullenzaak. Uitzetlijst erbij...2k ben je zo kwijt aan positiekleding, babymeubels, kinderwagen, linnengoed, kleertjes, verzorgingspullen (babyzeep, shampoo, billencreme etc). Hoe wil ze dat gaan betalen??quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:13 schreef levensles het volgende:
ze woonde bij haar ex, relatie was over maar had geen middelen om te verhuizen
Maar je weet dus niet eens zeker dat dat kind van jou is? Kan natuurlijk ook van die ex zijn waar ze nog bij woont. 100% dat ze die jongen ook regelmatig afwerkte.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:16 schreef levensles het volgende:
half jaartje, en was inderdaad niet van plan om vaderschap op te eisen.. bij een ongeluk was dat nog bespreekbaar geweest maar dit was vooropgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |