SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je werk?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet zo werken.
Heb echt geen zin om kinderen te zien.
Ik paars. Zo dadelijk even naar de winkel lopen (en later op de dag de shop). Ben benieuwd. Gisteren naar de huisarts gewandeld, was wel vervelend lopen over ijs maar uiteindelijk wel te doen.quote:
Ben alleen beetje bang dat ik onderuit ga en weer op mijn knie klap.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, levensgevaarlijk. Nekbreekweer zeker.
Gewoon van die bergklim laarzen dragen met van die spikes.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik paars. Zo dadelijk even naar de winkel lopen (en later op de dag de shop). Ben benieuwd. Gisteren naar de huisarts gewandeld, was wel vervelend lopen over ijs maar uiteindelijk wel te doen.
Heb je bergschoenen ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben alleen beetje bang dat ik onderuit ga en weer op mijn knie klap.
Nee, gewoon Nike schoenen tochquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gewoon van die bergklim laarzen dragen met van die spikes.
Jij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is eigenlijk de oorzaak van dit levensgevaarlijke gedoe?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:48 schreef McGrath het volgende:
Ik eet heel veel komkommer en drink warm water #paxleef
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Zo dat was wel een hele onderneming zeg.
Niemand heeft er aan gedacht te strooien rond het huis en de oprit is niet helemaal recht. Dat was grappig. (Maar niet heus)quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand heeft er aan gedacht te strooien rond het huis en de oprit is niet helemaal recht. Dat was grappig. (Maar niet heus)
Ben ook deels over de gewone weg gegaan, ook op het kruispunt. Zag het iedereen doen. Gelukkig snappen de automobilisten het wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
HerkenbaarMijn oprit is ook steil. Moest zowat klimmen om binnen te komen.
De Rabobankquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is eigenlijk de oorzaak van dit levensgevaarlijke gedoe?
Jup. Een automobilist zag dat ik aan het wankelen stond op straat en op de autoweg probeerde te komen, dus toen stond ze even stil tot ik op de weg stond.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben ook deels over de gewone weg gegaan, ook op het kruispunt. Zag het iedereen doen. Gelukkig snappen de automobilisten het wel.
Wowquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:01 schreef Etsu het volgende:
lol ik en mijn commissie hebben een hostel voor 4 dagen volledig afgehuurd
kost in totaal 11.000 euro
da's lekker verdienen
Ligt daar helemaal niks dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil ook in een gevaarlijke provincie wonen
Ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Ook al 2 avonden achter elkaar knipperende lampen hier gehad.
Ohquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, gewoon perfect groen gras en witte lucht enzo.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja!Daar had ik gister en eergisteravond ook last van. Dacht dat het aan mij lag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |