quote:
Het heeft zeker ook leuke kanten. Maar die dooi mag ook wel hierheen komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]al heel wat straatschaatfilmpjes voorbij zien komen. Je moet er toch het beste van maken
.
Ondertussen is het hier zo dooi als wat
Ik meer dan jij, feministisch boefje. Heb je al vluchtelingen opgevangen ondertussen? Of blijft het bij loze woorden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:14 schreef robin007bond het volgende:
De echte wegkijkers zijn de mensen die niet stilstaan bij de misdaden die Israël pleegt tegen de Palestijnen.
De ware slachtoffers zijn niet de moslims of joden, maar de christenen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:14 schreef robin007bond het volgende:
De echte wegkijkers zijn de mensen die niet stilstaan bij de misdaden die Israël pleegt tegen de Palestijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen nog steeds niet geloven dat dit hetzelfde volk is dat werd uitverkoren en vervolgd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:14 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:22 schreef Pokkelmans het volgende:
NWS is een deurtje verderop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF wat een vermoeiend volk daar zeg.quote:
Dat is inderdaad ongelofelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds niet geloven dat dit hetzelfde volk is dat werd uitverkoren en vervolgd.
Een tikje wel maar ik mocht een tijdje niet dus nu kan ik me wel heel even uitleven op de amoebesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF wat een vermoeiend volk daar zeg.
Ja, zelfs Polen. De mens laat zich niet zo snel verlichten als we zouden willen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ongelofelijk.![]()
Nationalisme en fundamentalistische religieuze stromingen lijden echt enkel tot narigheid. Turkije met Erdogan, Rusland met Putin, nu ook Polen, Israël, IS...
Jammer inderdaad. We leren het ook nooit, lijkt het.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zelfs Polen. De mens laat zich niet zo snel verlichten als we zouden willen.
De stille meerderheid trekt altijd aan het kortste eind.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem heb ik ook zoiets van: "Hadden jullie maar niet op zo'n debiele nationalistische autoritaire rechts-conservatieve partij moeten stemmen. Dat krijg je er nou eenmaal van."
Aan de andere kant super zuur voor de mensen die er wonen en niks met die partij te maken hebben.
Preciezer: de angst daarvoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Dat zijn in Europa natuurlijk tegenbewegingen op het geforceerde multiculturalisme en de afkalving van de nationale identiteit.
Loop eens niet zo te zeiken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF wat een vermoeiend volk daar zeg.
Net alsof iedereen die geen geweld initieert er hetzelfde over denkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
De stille meerderheid trekt altijd aan het kortste eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |