Geen verband denk ik. Beetje ruig geleefd.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:34 schreef I-care het volgende:
[..]
Dat is nog steeds aan de gang dus. Dat schiet niet op dan. Zou dat aan het stoppen met roken kunnen liggen of zijn daar andere redenen voor?
Oké, dat kan zeker meespelen.. Hoop dat je toch langzaam weer opkrabbelt dan, zo oud ben je nog nietquote:Op zondag 31 januari 2016 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen verband denk ik. Beetje ruig geleefd.
Jouw jubileum ? Vermoed het niet. Ben over 2 uur weg.quote:
Ik ben niet echt een regelmatige poster, er zijn dagen dat ik honderden posts heb en dagen dat ik niets postquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jouw jubileum ? Vermoed het niet. Ben over 2 uur weg.
Ja hoor, daar issie weerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
FB / Goed opgelost Danny, Yvonne en Opa-Bakkebaard......
Misverstandje.quote:
Misverstandjes zijn er om uit de weg te helpen.quote:
Fervent is te veel gezegd. Maar de leukste meiden vond je in de gay bars.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:36 schreef bamibij het volgende:
'een beetje ruig geleefd'
klinkt alsof je een fervent bezoeker van gay bars bent.
''ja het was weer ruig gisteren jongens''
niet op fok?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fervent is te veel gezegd. Maar de leukste meiden vond je in de gay bars.
Veel langer man.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
Aldus de man die al 10 jaar de straat niet meer op durft
Nog 18 voor 596.695quote:
Weer gemist.quote:
Is dit een verzoek of een bevel ?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg nog eens dat je niks om postaantallen geeft? Ah toe?
Slechte score gister Tong.quote:
Carnavalquote:
Has broken.quote:
Zal ook wel weer deze kant opkomen dan.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Has broken.
Ut begint zo langzamerhand ontiegeluk te waaie
Gij ok een beste begin van de avond moat.quote:
Ha ha haquote:Op woensdag 10 februari 2016 00:46 schreef vaduz het volgende:
Tong kun je je wachtwoord niet delen? Dan kunnen we je eens even helpen de 600 000 wat sneller te halen.
Een mooie om hier op terug te komen....quote:
SIX SIX SIXquote:Op maandag 15 februari 2016 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een mooie om hier op terug te komen....
# 1 tong80 597.666
Goeiemorgen
morningquote:
Kan ik ook een knuffel krijgen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:33 schreef sacha het volgende:
[..]
morning![]()
40+ / [40+ SC #500] Al 500 topics lang de beste, waarvoor dank
daar krijg je een knuffel tong
Dan zijn de rapen gaar.quote:
Motte ze me niet steeds bannen om de kat z'n kut.quote:
Je moet je gewoon minder druk maken om alles.. Je bent genoeg om ook wijs te zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Motte ze me niet steeds bannen om de kat z'n kut.
Of gewoon niet meer de dingen doen waardoor je steeds een ban krijgtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was jij daar ook geen expert in?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of gewoon niet meer de dingen doen waardoor je steeds een ban krijgt
Ik heb hier zo'n bedrijfsongevallen klok. Alleen aangepast naar; Al X dagen zonder ban.quote:
Ik weet het. Maar wil wel m'n impulsieve zelf blijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet je gewoon minder druk maken om alles.. Je bent genoeg om ook wijs te zijn
EN dat je begin dit jaar ook weer vrij gesproken was ..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n bedrijfsongevallen klok. Alleen aangepast naar; Al X dagen zonder ban.
zelfreflectie: 0,0.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
De groetjes van Iro Nie.quote:
Leg het maar uit. Zei Jezus aan het kruis.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:28 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat het woord ironie inhoudt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg het maar uit. Zei Jezus aan het kruis.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:23 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Wederom een mislukte poging tot grappig zijn.
Ga even een sprintje trekken.quote:
De top is voor weinigen weggelegd. Vooral de top die kwantiteit met kwaliteit combineert.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik mag wel een FLINK sprintje trekken voor ik boven Yvonne uit zou komen!
quote:Op maandag 22 februari 2016 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
De top is voor weinigen weggelegd. Vooral de top die kwantiteit met kwaliteit combineert.
Wees niet bang, je hoort bij de één in de top en bij de andere categorie ook.
In tegenstelling tot jou. Jij produceert 98% bagger.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
De top is voor weinigen weggelegd. Vooral de top die kwantiteit met kwaliteit combineert.
Wees niet bang, je hoort bij de één in de top en bij de andere categorie ook.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:24 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou. Jij produceert 98% bagger.
Ik hoop dat Stijn over je heen knalt.
Ben meer een Alfa.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:41 schreef sacha het volgende:
wanneer ga je nou aftellen?
ik zie je alleen maar optellen
Vóór maart nog?quote:
.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:14 schreef Hallojo het volgende:
Post eens door man! Dat langzame gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |