morningquote:
Kan ik ook een knuffel krijgen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:33 schreef sacha het volgende:
[..]
morning![]()
40+ / [40+ SC #500] Al 500 topics lang de beste, waarvoor dank
daar krijg je een knuffel tong
Dan zijn de rapen gaar.quote:
Motte ze me niet steeds bannen om de kat z'n kut.quote:
Je moet je gewoon minder druk maken om alles.. Je bent genoeg om ook wijs te zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Motte ze me niet steeds bannen om de kat z'n kut.
Of gewoon niet meer de dingen doen waardoor je steeds een ban krijgtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was jij daar ook geen expert in?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of gewoon niet meer de dingen doen waardoor je steeds een ban krijgt
Ik heb hier zo'n bedrijfsongevallen klok. Alleen aangepast naar; Al X dagen zonder ban.quote:
Ik weet het. Maar wil wel m'n impulsieve zelf blijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet je gewoon minder druk maken om alles.. Je bent genoeg om ook wijs te zijn
EN dat je begin dit jaar ook weer vrij gesproken was ..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n bedrijfsongevallen klok. Alleen aangepast naar; Al X dagen zonder ban.
zelfreflectie: 0,0.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |