waar? In Groningen is dat geen nieuws meerquote:Op woensdag 6 januari 2016 06:14 schreef WEST het volgende:
Even een inspectie gedaan buiten en het spek glad.
kop van overijsselquote:Op woensdag 6 januari 2016 06:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
waar? In Groningen is dat geen nieuws meer
oooohhhh, daar helemaal..... Zat in Amsterdam al bezorgd uit het raam te kijken.quote:
Denk dat ik de boot net mis.quote:Op woensdag 6 januari 2016 04:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Dven jij kunt je schaatsen ook uit het vet halen
[ afbeelding ]
Toch. Wij deden al straatsen voor het hip wasquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:36 schreef bondage het volgende:
[..]
KoelElders is het ook al opgemerkt: http://www.huffingtonpost(...)044?utm_hp_ref=world
Daar woonde ik tot een half jaar geledenquote:
enschede daarentegen, niet zoveel aan de hand..quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:13 schreef MaLo het volgende:
Oldenzaal nu wel heel glad, in tegenstelling tot gisteren!
Gek he dat het op zo'n kleine afstand zo kan verschillen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:18 schreef Bensel het volgende:
[..]
enschede daarentegen, niet zoveel aan de hand..
Aquamarijnstraat als ik het goed zie, toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Daar woonde ik tot een half jaar geleden
heb sowieso het gevoel dat het erg verschilt per wijk... sommige straten lijkt niets aan het handje maar vooral die klinkerwegen kunnen verraderlijk glad zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gek he dat het op zo'n kleine afstand zo kan verschillen.
Onze straat is een ijsbaan nu.
Nou.. kom op dan met die code rood...twitter:ANWBverkeer twitterde op woensdag 06-01-2016 om 09:24:04IJZEL: In het noorden is het vanochtend veel gevaarlijker op de wegen dan gisteren: nu kan de gladheid plotseling (opnieuw) optreden. reageer retweet
Hier in Eindhoven een keertje het ijs van de ruiten moeten haken. In oktober of november...quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:24 schreef kree het volgende:
Het is wel apart dat de kou en winter en ijstoestanden nu al 3 dagen de headlines zijn in het nieuws en het hier in het ZW gewoon miezerig koud weer is.
Volgens mij heeft het zelfs nog niet eens gevroren hierzo.
Overdinkel verdient het natuurlijk ook gewoontwitter:vid twitterde op woensdag 06-01-2016 om 09:32:05Het is niet alleen glad in Drenthe, Groningen, Friesland en de kop van Overijssel, maar ook in Twente en dan met name in #Overdinkel. reageer retweet
quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:33 schreef Frutsel het volgende:
Overdinkel verdient het natuurlijk ook gewoontwitter:vid twitterde op woensdag 06-01-2016 om 09:32:05Het is niet alleen glad in Drenthe, Groningen, Friesland en de kop van Overijssel, maar ook in Twente en dan met name in #Overdinkel. reageer retweet
En ze zijn grote delen van de fietspaden vergeten te strooienquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gek he dat het op zo'n kleine afstand zo kan verschillen.
Onze straat is een ijsbaan nu.
Pauperdorpquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:33 schreef Frutsel het volgende:
Had d'r weinig last van vanochtend. Grote wegen geen last van alleen wat glad op het bedrijfsterrein. Daar was het oppassen en dat is verraderlijk aangezien ik de hele weg dacht: tis niet glad en daar niet meer op berekend wasquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:42 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
En ze zijn grote delen van de fietspaden vergeten te strooien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |