Mooi dat je veilig bent aangekomenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:06 schreef AchJa het volgende:
Zo, net van Fryslan naar Limburg/ Brabant gereden... Doorgaande wegen en snelwegen zijn goed te doen. Best bizar om de temperatuur te zien oplopen van -3 thuis, +1 Zwolle en +9 vanaf ongeveer Apeldoorn.
Mijn ramen waren natuurlijk prima ijsvrij echter de rest van de auto zat nog onder een dikke laag ijs... Prima remedie tegen bumperklevers toen ik de plus 0 regionen in reed.![]()
De grote wegen zijn goed te doen. Voor hoe lang dat duurt natuurlijk...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mooi dat je veilig bent aangekomen
Ik dacht "waar heeft die het over" maar er komt idd verse neerslag aanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:21 schreef michiel_merk het volgende:
Ijzelt momenteel weer hier
in drachten
Dikke kans. Veel in de avonduren voorheen. Net ook nog 2 keer geweest. Komend jaar veel ochtenddiensten. Lange jongen (2 meter, met baardje en brilquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:03 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Rij je ook wel eens op het traject Veendam -> Groningen? Dan ben ik je misschien wel eens tegengekomen!
Niets natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Wat heeft de ns treinen op het spoor vaar arriva treinen te zoeken?
ja daar zat ik me ook op de focussen was eerst maar een klein plukje maar is aardig geactiveerdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik dacht "waar heeft die het over" maar er komt idd verse neerslag aan
Zat de hele tijd naar die strook in het westen te kijken die gelukkig niet dichterbij kwam...
En ik moet zo naar huis
Als ik je spot zal ik je wel even groeten, reis er meestal een paar keer per week mee!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dikke kans. Veel in de avonduren voorheen. Net ook nog 2 keer geweest. Komend jaar veel ochtenddiensten. Lange jongen (2 meter, met baardje en bril)
[..]
Niets natuurlijkMaar op het station van Groningen delen we rangeersporen. Als je daar met je trein strandt, sta je alles en iedereen in de weg natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Als ik je spot zal ik je wel even groeten, reis er meestal een paar keer per week mee!
twitter:vid twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 18:55:24In het afgelopen kwartier telden we in het noorden alweer 8 ongelukken. 'T is opnieuw bloedlink op de weg door #ijzel. reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Schaatsen over het circuit
Dat mij heel wat duidelijk over het punt met de treinen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dikke kans. Veel in de avonduren voorheen. Net ook nog 2 keer geweest. Komend jaar veel ochtenddiensten. Lange jongen (2 meter, met baardje en bril)
[..]
Niets natuurlijkMaar op het station van Groningen delen we rangeersporen. Als je daar met je trein strandt, sta je alles en iedereen in de weg natuurlijk
twitter:vid twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 19:23:01Volgens @noordernieuws inmiddels 15 (!) ongelukken alleen al op de #A7 bij Drachten. Je moet je echt afvragen of je de weg nog op moet. reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:36 schreef Wespensteek het volgende:
Mijn auto zit al weer onder het ijs.
Daar waar het vriest is kans op ijzel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Is het al bekend waar het vannacht gaat ijzelen (qua verwachtingen dan he), ik lees nu dingen over Gelderland en Overijssel ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |