twitter:KNMI twitterde op woensdag 06-01-2016 om 12:10:17Code rood vanwege #ijzel voor Friesland en Drenthe, overige waarschuwingen blijven van kracht. https://t.co/dpPyZhecVg reageer retweet
Denk dat je morgen dan eerst thuis gaat werkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik moet morgenvroeg ook om 7:15 in de auto zitten, van Oldenzaal richting omg. Hardenberg.
Als het dan weer zo glad is als vanmorgen, werk ik eerst thuis hoor.
Spekvet is spekglad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:20 schreef Ingolstadt het volgende:
Wat heeft gladheid met spek te maken
Je hebt gelijk.quote:
Ik ben zeker voorzichtig hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is het nog niet weg vrees ik... Ook de snelwegen kunnen glad zijn, voorzichtigheid geboden dus.
Overigens kun je als het vriest de auto beter in de versnelling zetten ipv op de handrem, als die vastvriest heb je probleem.
Verdwenen uit de kaartenquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:33 schreef gooddaddy het volgende:
wat is er eigenlijk met die storm gebeurd die dit weekend zou komen?
Morgenavond pas voor het oosten van Groningenquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:31 schreef Scrummie het volgende:
Morgen alles weer boven 0 toch? Dus dan minder of geen problemen toch?
Ze hebben er lang over moeten nadenken...quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:KNMI twitterde op woensdag 06-01-2016 om 12:10:17Code rood vanwege #ijzel voor Friesland en Drenthe, overige waarschuwingen blijven van kracht. https://t.co/dpPyZhecVg reageer retweet
Ik heb de auto altijd in de versnelling staanquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is het nog niet weg vrees ik... Ook de snelwegen kunnen glad zijn, voorzichtigheid geboden dus.
Overigens kun je als het vriest de auto beter in de versnelling zetten ipv op de handrem, als die vastvriest heb je probleem.
Ik heb werkelijk geen idee, het kan ook zomaar de andere kant op gaan. zelfs binnen een paar uur.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:53 schreef byah het volgende:
maar gaat het koufront zich vanmiddag uitbreiden naar het zuiden?
Blijft vrijwel stationair en gaat vanavond langzaam naar het noorden terug, morgenmiddag waarschijnlijk ook uit Groningen weg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:53 schreef byah het volgende:
maar gaat het koufront zich vanmiddag uitbreiden naar het zuiden?
En toch heb ik weer zo'n voorgevoel dat de kou straks 'spontaan' weer uit de kaarten is.quote:
Altijd in de achteruit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb de auto altijd in de versnelling staan
maar dat is meer gemak dan dat ik er echt een reden voor heb
Ik heb em ook altijd in de versnelling, tenzij de auto op een erg steile helling staatquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb de auto altijd in de versnelling staan
maar dat is meer gemak dan dat ik er echt een reden voor heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |