SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Alle vorige delen: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Ik oordeel niet over gewichtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Grammetje meer is super lekker man.
Ze heeft haar telefoon op de kop.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
OH MAN ZOU HAAR KEIHARD DOEN!!
Sneeuw leeuw godverquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
OH MAN ZOU HAAR KEIHARD DOEN!!
Boxxyquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:24 schreef Geerd het volgende:
Hier heb ook een paar fapjes op zitten vroegah
Welke telefoonquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ze heeft haar telefoon op de kop.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:24 schreef Geerd het volgende:
Hier heb ook een paar fapjes op zitten vroegah
Dat ding waarvan ik dacht dat het een soort GoPro op haar nek was.quote:
Photoshop.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfel aan photoshopquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben niet de enige dusquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat ding waarvan ik dacht dat het een soort GoPro op haar nek was.
[..]
Photoshop.
Dat ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Begon bij die 1e al. Vingers veel scherper dan haar gezicht.
De tweede en derde foto zijn denk ik wel echt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Begon bij die 1e al. Vingers veel scherper dan haar gezicht.
Waarschijnlijk, maar denk niet dat het dezelfde persoon isquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De tweede en derde foto zijn denk ik wel echt.
Nopequote:
Jup!quote:
Schrik me vaak al om andere rond mijn leeftijd. Die zijn echt veel rijper en ouder dan mij toe, vergeleken met hun ben ik dit:quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:28 schreef Scuidward het volgende:
Waarom zien vrouwen van mijn leeftijd er zo oud uit.
Nu ook iemand van 26 op de buis. Ouwe kop gelijk al.
Jij bent 12 en wat is dit?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Schrik me vaak al om andere rond mijn leeftijd. Die zijn echt veel rijper en ouder dan mij toe, vergeleken met hun ben ik dit:
[ afbeelding ]
Ja, dan kom je gelijk uit in het lagere segment.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Schrik me vaak al om andere rond mijn leeftijd. Die zijn echt veel rijper en ouder dan mij toe, vergeleken met hun ben ik dit:
[ afbeelding ]
Fuck man oneerlijke leven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, dan kom je gelijk uit in het lagere segment.
Ik was 9quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mijn oma ook man.... Vrij vroeg al mijn moeder was 23 denk ik.
Denk ik wel, weet ik veel. Het is mijn moeder manquote:
Fuck man dat is wel klote, snap niet waaro mje Steen dan zo'n baas vind hij is echt een kneusjequote:
Voel je niks van denk ik.quote:
Renwan hield zijn ogen droog denk je?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man dat is wel klote, snap niet waaro mje Steen dan zo'n baas vind hij is echt een kneusjeHij zou hebben gehuild als het hem was gebeurt.
Kanker is een ziekte en een scheldwoord, die twee dingen moet je los kunnen zien tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man dat is wel klote, snap niet waaro mje Steen dan zo'n baas vind hij is echt een kneusjeHij zou hebben gehuild als het hem was gebeurt.
Lekker. Zou elke avond wel lam willen worden maar dan begint mijn dag pas om 15:00.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik zie te kinderlijk uit, en fuck bijna halve fles captain morgna op
Uiteraard, maar nouja tering kan je wel mee schelden mensen nouja, nu ben je wel te genezen kanker is nog steeds dodelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Kanker is een ziekte en een scheldwoord, die twee dingen moet je los kunnen zien tegenwoordig
Je was negen, lijkt mij nog het ergste als je 2 bent weet je er toch geen kloten van.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk ik wel, weet ik veel. Het is mijn moeder man
We schelden met veel ziektes (en geslachtsdelen) ik zie niet in waarom kanker een uitzondering moet zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Uiteraard, maar nouja tering kan je wel mee schelden mensen nouja, nu ben je wel te genezen kanker is nog steeds dodelijk.Snap niet wat de waarde van schelden met kanker is eigenlijk. Doe het soms omdat ik het met een vriend doe, omdat we altijd mocro's nadoen maja.
Klopt, heb ik toen ik negentien was nog flink wat last van gehad. Maar kan er nu wel mee omgaanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:32 schreef Geerd het volgende:
Je was negen, lijkt mij nog het ergste als je 2 bent weet je er toch geen kloten van.
Het is te makkelijk mna.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:32 schreef renwan het volgende:
[..]
We schelden met veel ziektes (en geslachtsdelen) ik zie niet in waarom kanker een uitzondering moet zijn
Aids ook, maar omdat we er in deze wereld nauwelijks mee te maken krijgen is dat wel sociaal geaccepteerd. Vind het maar dubbelquote:
Zijn vader is vrij recentelijk overleden aan een hersentumor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Relativerenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:34 schreef Simterklaas het volgende:
Fuck man dat is wel klote, snap niet waaro mje Steen dan zo'n baas vind hij is echt een kneusje Hij zou hebben gehuild als het hem was gebeurt.
Ik geloof in Godquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wel oppassen bij wie je het doet. Oma's vallen af. En mensen die in God geloven ook.
Schelden met kanker werkt ook alleen in de randstad, met een accent kan ik dat niet serieus nemenquote:
GODVERDOMME!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik geloof in GodDus misschien heb ik er daarom wat tegen man.
Ja, want als ik zou zeggen dat ik godverdomme moe begin te worden van deze klerediscussie zul jij je wel aangevallen voelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als God alles beslist gaf hij mijn moeder kanker, dat vind ik niet zo tof danquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Randstadquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Schelden met kanker werkt ook alleen in de randstad, met een accent kan ik dat niet serieus nemen
Wat is uw gezamenlijke interesse?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kom ff de groeten van schvvmert doen.
Kloon gespot.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kom ff de groeten van schvvmert doen.
Het is mijn neef.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat is uw gezamenlijke interesse?
Jouw call niet de mijne.quote:
Nee man, moet je zelf weten man.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, want als ik zou zeggen dat ik godverdomme moe begin te worden van deze klerediscussie zul jij je wel aangevallen voelen.
Dat zal altijd het meeste lastige theologische ding blijven ooit...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Als God alles beslist gaf hij mijn moeder kanker, dat vind ik niet zo tof dan
Steenquote:
Nope, ben harstikke vrij morgenquote:
ssstquote:
Wat had je gewild d at ik hel en verdoemenis zou roepen? Je moet het zelf weten man.quote:
Ah.quote:
Is ook zo. Ik ben sowieso niet in staat om valide punten te maken op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat had je gewild d at ik hel en verdoemenis zou roepen? Je moet het zelf weten man.
Is ook het plan! Nu ga ik echt, later!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah.
Daarna kan je weer slapen. Doe ik ook weleens.
Ja denk je ik wel? ben best dronken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah.
Daarna kan je weer slapen. Doe ik ook weleens.
[..]
Is ook zo. Ik ben sowieso niet in staat om valide punten te maken op dit tijdstip.
Lock up your daughters luck up your wife.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
HOMOS ZE KOMEN ONS AANVALLEN ZE BONKEN OP DE DEUREN!
Ik wil je meenemen naaar de gatbar man.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lock up your daughters luck up your wife.
Lock up the backdoor run for your life.
Alleen als Electric Six er optreed.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik wil je meenemen naaar de gatbar man.
Heeft Steven Stil het nooit koud met dat korte shirtje?quote:
Het is hier geen GRTD, hèquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik wil je meenemen naaar de gatbar man.
Die is keihard.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heeft Steven Stil het nooit koud met dat korte shirtje?
Fuck mandat Renwan hc wordt staat vast, oim het jaar compleet te maken moet ik hc worden of machinist.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:54 schreef Geerd het volgende:
RENWAN!!!!! HAAACEEEEEEEEEEE !!!!!!!!
Dat zou dit jaar wel compleet maken !!
Niet te hard drukken he, heb hier zachte borstel. en stokjes voor der tussen.quote:
Hij houdt je voor de gek maar dat is Scuid !!! Hij mag datquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee je echte gebit of heb je kunstgebit bedoel ik.
GEERD HEEFT GESPROKEN Ik zla hme vergeven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij houdt je voor de gek maar dat is Scuid !!! Hij mag dat
Altijd bloed hier bij tanden poetsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet te hard drukken he, heb hier zachte borstel. en stokjes voor der tussen.
Als je te hard drukt trekt je vlees omhoog beetje tegenovergestelde als je voorhuid
Je moet niet de staalborstel gebruiken hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEERD HEEFT GESPROKEN Ik zla hme vergeven.
[..]
Altijd bloed hier bij tanden poetsen.
Echt gebit. Kunstgebit poets je niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee je echte gebit of heb je kunstgebit bedoel ik.
Hebben we het al eerder over gehadquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je te hard drukt trekt je vlees omhoog beetje tegenovergestelde als je voorhuid
tja ik doe dat gewoon man staalquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moet niet de staalborstel gebruiken he
Mijn tandvlees in juist naar beneden gaan trekken de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Welk station is het gezelligst?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Als iedereen bij NS werkt kunnen we meet doen op station met receptie of zo
JIJ ZOU GAAN SLAPEN!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mijn tandvlees in juist naar beneden gaan trekken de afgelopen jarenDaarom moet ik nu heel goed poetsen en flossen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welk station is het gezelligst?
Helaas bestaat dat station niet meer.quote:
KLOTEZOOIquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:05 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Helaas bestaat dat station niet meer.
ZWATM OETEN WE NU!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
http://www.stationsweb.nl/station.asp?station=velsenzeeweg
In '83 al gesloten.
Nog beter man.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:05 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Helaas bestaat dat station niet meer.
Ja we wilde met dit topic ook een verlaten mentale hospitaal in gaan toch mannen?quote:
Aggregaat er neer en gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja we wilde met dit topic ook een verlaten mentale hospitaal in gaan toch mannen?
Ja paar mensen hier haddfen wel interesse dan gaan we toch gewoon man? GEERD VOOROPquote:
Geerd mag achter het stuur.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja paar mensen hier haddfen wel interesse dan gaan we toch gewoon man? GEERD VOOROP
Maakt niet uit bij zo'n trein.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig heeft geen rijbewijs.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig heeft geen rijbewijs.
Oh fuck man waarom heb je dan geen auto? dacht dat je het totaal niet had?! GEERD JE VERRRAST MEE STEEDSquote:
Ah, ik was te laat, ook achteruit?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik mag alle aanhangers !! Vooral amateur
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:30 schreef Geerd het volgende:
Wat moet ik met een auto als ik met 5 min lopen in de eerste klas kan chillen
SOrry man ik maakte me zorgen dat je boos op mij zou zijn, dan stort mijn hele wereld in...quote:
Tuulk Diversion XJ600 Triumph 1200 nu cbr1000Fquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Maar waarom dan motorrijbewijs? HEB JE OOIT EEN MOTOR BEREDEN?
GEERD
Fuck man je bent de grootste baas die ik ooit heb ontmoet en maagd ook nog. Geerd in jou zie ik echt de hoop. Een hele generatie van jongeren zou gewoon blind JOU moeten volgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tuulk Diversion XJ600 Triumph 1200 nu cbr1000F
GEERD WAT GEERD ZEGT IS WAARHEID!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:46 schreef Geerd het volgende:
Hebben ze het nu over koud, man 4 jaar terug om 1 uur snachst van Zwolle naar Lochem, vizier kon je niet dicht doen bevriest meteen.
Hele bakkes en pak onder het ijs.
Letterlijk een ijsman.
Wat een tijden 3 jaar lang en nu ? Het is gewoon lente man
Eerst even slapen Leeuw ! Volgens mij worden we nog niet aangevallen...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEERD WAT GEERD ZEGT IS WAARHEID!
Waar denk je dat we ons het eerste moeten inzetten Geerd? De aanval?
Dat is waar, maar moeten wij niet aanvallen nu? Nu niemand het verwacht?! Ik wil best voor je strijden man, al moet ik vechtren! IK volg je blind man dat weet je. Alles voor jou Geerd, jouw glorie ik vecht voor je, spreek en ik doe!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerst even slapen Leeuw ! Volgens mij worden we nog niet aangevallen...
Er is geen probleem, ik herhaal er is geen probleem.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerst even slapen Leeuw ! Volgens mij worden we nog niet aangevallen...
Ik klap liever bier met iedereen SNeeuw, wie zouden we moeten aanvallen??quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is waar, maar moeten wij niet aanvallen nu? Nu niemand het verwacht?! Ik wil best voor je strijden man, al moet ik vechtren! IK volg je blind man dat weet je. Alles voor jou Geerd, jouw glorie ik vecht voor je, spreek en ik doe!
Vrede op aarde.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik klap liever bier met iedereen SNeeuw, wie zouden we moeten aanvallen??
De vijanden die zeggen dat jij geen God bent!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik klap liever bier met iedereen SNeeuw, wie zouden we moeten aanvallen??
Je draaft wat door.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De vijanden die zeggen dat jij geen God bent!
Geerd is koning, als je hem niet erkent... Tja geen idee dan is het aan Geerds woord, maar wat Geerd zegt zal ik opvolgen!quote:
Geerd is gewoon ok.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd is koning, als je hem niet erkent... Tja geen idee dan is het aan Geerds woord, maar wat Geerd zegt zal ik opvolgen!
Wanneer is de bruiloft?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
LANG LEVEN GEERD IK HOU VAN HEM!!!
Dat lijkt me goed idee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
OK ik ga slapen in de naam van Geerd.
Slaap lekker leeuw!!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
OK ik ga slapen in de naam van Geerd.
Raar he.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Code rood, geen school, bussen rijden niet. Apocalypswaardig.
Er is niks aan de hand hier, leugenaar!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Groningen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik leef dan ook gelukkig zo'n 200 km verderop skklquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand hier, leugenaar!
Jaa!quote:
Groningen is een ander planeetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Raar he.
Dikke ijzel en de rest van Nederland niks.
Verschil moet er zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Raar he.
Dikke ijzel en de rest van Nederland niks.
Opsoquote:
Geilquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil je knuffelen.
Knuffelwurgen ja.
In bed, het is half 9 gekquote:
Ik ben vrij domme doosquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus? Dan moet je naar werk skkl
Ik hoop dat die uit groningen moet komenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:37 schreef renwan het volgende:
Godver wat is dit kut, zit ik hier wat te wachten op de monteur van Ziggo. Beter komt hij snel, kan ik nog ff maffen
Fucking koud buiten. Ik drink al mijn 3e bak koffie sinds dat ik op mijn werk ben aangekomen.quote:
Kusje op je hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop dat die uit groningen moet komen
KAN JE LANG WACHTEN HAH
Bah koffiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Fucking koud buiten. Ik drink al mijn 3e bak koffie sinds dat ik op mijn werk ben aangekomen.
Die staan hier uit geloof ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bah koffie
Ga maar een radiator knuffelen, word je warm van
Ik gaf je zojuist aidsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ieuw jouw kusjes zitten vol met virussen en bacteriën
Ze hebben hier één of andere vage constructie om te warmen. Snap er nog niks van.quote:
Koffiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Fucking koud buiten. Ik drink al mijn 3e bak koffie sinds dat ik op mijn werk ben aangekomen.
Moest je maar gezellig in het o zo mooie Groningen wonen hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ze hebben hier één of andere vage constructie om te warmen. Snap er nog niks van.
Groningenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moest je maar gezellig in het o zo mooie Groningen wonen he!
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moest je maar gezellig in het o zo mooie Groningen wonen he!
Een eitjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan niet meer slapen. Wat zal ik eten
#viesdikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan niet meer slapen. Wat zal ik eten
quote:
Mwoehahahquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:08 schreef dimmak het volgende:
Kut ik ben weer aan het happen.Dat zou ik niet doen dit jaar.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mwoehahah![]()
Tevens, pics van je spieren
Beetje aandachtsgeilquote:
Je hebt niks te eisen, Geerd bepaaltquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja goh ik eis meer vrouwen in dit topic jullie zijn apart
Geerd is het met mij eens so stfuquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Je hebt niks te eisen, Geerd bepaalt
Opso vast welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:14 schreef PausNicolaas het volgende:
Mijn broertje is ook vrij hoor
Wie wil aids van mij?
Eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij niet, wou je zeggen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat klets jij?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb het bij 2 personen gehouden, het aidspotje van hier is toch echt Cassius
Hij loopt net de deur uit, eindelijk douchen enzoquote:
Mooi mooi. Ik vind eigenlijk dat ze monteurs en bezorgers e.d. gewoon een GPS-module in de reet moeten drukken zodat je weet wanneer ze eraan komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Hij loopt net de deur uit, eindelijk douchen enzo
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Mooi mooi. Ik vind eigenlijk dat ze monteurs en bezorgers e.d. gewoon een GPS-module in de reet moeten drukken zodat je weet wanneer ze eraan komen.
Katertje kerel?quote:
Heel moe en nog beetje instabiel met mijn motkrieke. Koppijn klein beetje betreft koppijn ben ikerg resistent fuck ikgadouchen. Lang leven Geerd.quote:
Mag het ook ergens anders? Om de pols bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Mooi mooi. Ik vind eigenlijk dat ze monteurs en bezorgers e.d. gewoon een GPS-module in de reet moeten drukken zodat je weet wanneer ze eraan komen.
Gewoon even bukken jijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:59 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mag het ook ergens anders? Om de pols bijvoorbeeld.
Je pyjama was mooi in die snapquote:
Ik weet niet wie jij toegevoegd heb maar ik was het iig nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je pyjama was mooi in die snap
Stinkdier!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is koud en ben moe en wil mn bed niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |