Er is niks aan de hand hier, leugenaar!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Code rood, geen school, bussen rijden niet. Apocalypswaardig.
Groningen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Code rood, geen school, bussen rijden niet. Apocalypswaardig.
Ik leef dan ook gelukkig zo'n 200 km verderop skklquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand hier, leugenaar!
Jaa!quote:
Groningen is een ander planeetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Raar he.
Dikke ijzel en de rest van Nederland niks.
Verschil moet er zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Raar he.
Dikke ijzel en de rest van Nederland niks.
Opsoquote:
Geilquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil je knuffelen.
Knuffelwurgen ja.
In bed, het is half 9 gekquote:
Ik ben vrij domme doosquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus? Dan moet je naar werk skkl
Ik hoop dat die uit groningen moet komenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:37 schreef renwan het volgende:
Godver wat is dit kut, zit ik hier wat te wachten op de monteur van Ziggo. Beter komt hij snel, kan ik nog ff maffen
Fucking koud buiten. Ik drink al mijn 3e bak koffie sinds dat ik op mijn werk ben aangekomen.quote:
Kusje op je hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop dat die uit groningen moet komen
KAN JE LANG WACHTEN HAH
Bah koffiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Fucking koud buiten. Ik drink al mijn 3e bak koffie sinds dat ik op mijn werk ben aangekomen.
Die staan hier uit geloof ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bah koffie
Ga maar een radiator knuffelen, word je warm van
Ik gaf je zojuist aidsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ieuw jouw kusjes zitten vol met virussen en bacteriën
Ze hebben hier één of andere vage constructie om te warmen. Snap er nog niks van.quote:
Koffiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Fucking koud buiten. Ik drink al mijn 3e bak koffie sinds dat ik op mijn werk ben aangekomen.
Moest je maar gezellig in het o zo mooie Groningen wonen hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ze hebben hier één of andere vage constructie om te warmen. Snap er nog niks van.
Groningenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moest je maar gezellig in het o zo mooie Groningen wonen he!
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moest je maar gezellig in het o zo mooie Groningen wonen he!
Een eitjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan niet meer slapen. Wat zal ik eten
#viesdikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan niet meer slapen. Wat zal ik eten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |