Er is niks aan de hand hier, leugenaar!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Code rood, geen school, bussen rijden niet. Apocalypswaardig.
Groningen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Code rood, geen school, bussen rijden niet. Apocalypswaardig.
Ik leef dan ook gelukkig zo'n 200 km verderop skklquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand hier, leugenaar!
Jaa!quote:
Groningen is een ander planeetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Raar he.
Dikke ijzel en de rest van Nederland niks.
Verschil moet er zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Raar he.
Dikke ijzel en de rest van Nederland niks.
Opsoquote:
Geilquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil je knuffelen.
Knuffelwurgen ja.
In bed, het is half 9 gekquote:
Ik ben vrij domme doosquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus? Dan moet je naar werk skkl
Ik hoop dat die uit groningen moet komenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:37 schreef renwan het volgende:
Godver wat is dit kut, zit ik hier wat te wachten op de monteur van Ziggo. Beter komt hij snel, kan ik nog ff maffen
Fucking koud buiten. Ik drink al mijn 3e bak koffie sinds dat ik op mijn werk ben aangekomen.quote:
Kusje op je hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop dat die uit groningen moet komen
KAN JE LANG WACHTEN HAH
Bah koffiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Fucking koud buiten. Ik drink al mijn 3e bak koffie sinds dat ik op mijn werk ben aangekomen.
Die staan hier uit geloof ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bah koffie
Ga maar een radiator knuffelen, word je warm van
Ik gaf je zojuist aidsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ieuw jouw kusjes zitten vol met virussen en bacteriën
Ze hebben hier één of andere vage constructie om te warmen. Snap er nog niks van.quote:
Koffiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Fucking koud buiten. Ik drink al mijn 3e bak koffie sinds dat ik op mijn werk ben aangekomen.
Moest je maar gezellig in het o zo mooie Groningen wonen hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ze hebben hier één of andere vage constructie om te warmen. Snap er nog niks van.
Groningenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moest je maar gezellig in het o zo mooie Groningen wonen he!
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moest je maar gezellig in het o zo mooie Groningen wonen he!
Een eitjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan niet meer slapen. Wat zal ik eten
#viesdikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan niet meer slapen. Wat zal ik eten
quote:
Mwoehahahquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:08 schreef dimmak het volgende:
Kut ik ben weer aan het happen.Dat zou ik niet doen dit jaar.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mwoehahah![]()
Tevens, pics van je spieren
Beetje aandachtsgeilquote:
Je hebt niks te eisen, Geerd bepaaltquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja goh ik eis meer vrouwen in dit topic jullie zijn apart
Geerd is het met mij eens so stfuquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Je hebt niks te eisen, Geerd bepaalt
Opso vast welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:14 schreef PausNicolaas het volgende:
Mijn broertje is ook vrij hoor
Wie wil aids van mij?
Eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij niet, wou je zeggen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat klets jij?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb het bij 2 personen gehouden, het aidspotje van hier is toch echt Cassius
Hij loopt net de deur uit, eindelijk douchen enzoquote:
Mooi mooi. Ik vind eigenlijk dat ze monteurs en bezorgers e.d. gewoon een GPS-module in de reet moeten drukken zodat je weet wanneer ze eraan komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Hij loopt net de deur uit, eindelijk douchen enzo
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Mooi mooi. Ik vind eigenlijk dat ze monteurs en bezorgers e.d. gewoon een GPS-module in de reet moeten drukken zodat je weet wanneer ze eraan komen.
Katertje kerel?quote:
Heel moe en nog beetje instabiel met mijn motkrieke. Koppijn klein beetje betreft koppijn ben ikerg resistent fuck ikgadouchen. Lang leven Geerd.quote:
Mag het ook ergens anders? Om de pols bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Mooi mooi. Ik vind eigenlijk dat ze monteurs en bezorgers e.d. gewoon een GPS-module in de reet moeten drukken zodat je weet wanneer ze eraan komen.
Gewoon even bukken jijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:59 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mag het ook ergens anders? Om de pols bijvoorbeeld.
Je pyjama was mooi in die snapquote:
Ik weet niet wie jij toegevoegd heb maar ik was het iig nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je pyjama was mooi in die snap
Stinkdier!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is koud en ben moe en wil mn bed niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |