Ah.quote:
Is ook zo. Ik ben sowieso niet in staat om valide punten te maken op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat had je gewild d at ik hel en verdoemenis zou roepen? Je moet het zelf weten man.
Is ook het plan! Nu ga ik echt, later!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah.
Daarna kan je weer slapen. Doe ik ook weleens.
Ja denk je ik wel? ben best dronken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah.
Daarna kan je weer slapen. Doe ik ook weleens.
[..]
Is ook zo. Ik ben sowieso niet in staat om valide punten te maken op dit tijdstip.
Lock up your daughters luck up your wife.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
HOMOS ZE KOMEN ONS AANVALLEN ZE BONKEN OP DE DEUREN!
Ik wil je meenemen naaar de gatbar man.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lock up your daughters luck up your wife.
Lock up the backdoor run for your life.
Alleen als Electric Six er optreed.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik wil je meenemen naaar de gatbar man.
Heeft Steven Stil het nooit koud met dat korte shirtje?quote:
Het is hier geen GRTD, hèquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik wil je meenemen naaar de gatbar man.
Die is keihard.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heeft Steven Stil het nooit koud met dat korte shirtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |