Relativerenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:34 schreef Simterklaas het volgende:
Fuck man dat is wel klote, snap niet waaro mje Steen dan zo'n baas vind hij is echt een kneusje Hij zou hebben gehuild als het hem was gebeurt.
Ik geloof in Godquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wel oppassen bij wie je het doet. Oma's vallen af. En mensen die in God geloven ook.
Schelden met kanker werkt ook alleen in de randstad, met een accent kan ik dat niet serieus nemenquote:
GODVERDOMME!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik geloof in GodDus misschien heb ik er daarom wat tegen man.
Ja, want als ik zou zeggen dat ik godverdomme moe begin te worden van deze klerediscussie zul jij je wel aangevallen voelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als God alles beslist gaf hij mijn moeder kanker, dat vind ik niet zo tof danquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Randstadquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Schelden met kanker werkt ook alleen in de randstad, met een accent kan ik dat niet serieus nemen
Wat is uw gezamenlijke interesse?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kom ff de groeten van schvvmert doen.
Kloon gespot.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kom ff de groeten van schvvmert doen.
Het is mijn neef.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat is uw gezamenlijke interesse?
Jouw call niet de mijne.quote:
Nee man, moet je zelf weten man.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, want als ik zou zeggen dat ik godverdomme moe begin te worden van deze klerediscussie zul jij je wel aangevallen voelen.
Dat zal altijd het meeste lastige theologische ding blijven ooit...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Als God alles beslist gaf hij mijn moeder kanker, dat vind ik niet zo tof dan
Steenquote:
Nope, ben harstikke vrij morgenquote:
ssstquote:
Wat had je gewild d at ik hel en verdoemenis zou roepen? Je moet het zelf weten man.quote:
Ah.quote:
Is ook zo. Ik ben sowieso niet in staat om valide punten te maken op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat had je gewild d at ik hel en verdoemenis zou roepen? Je moet het zelf weten man.
Is ook het plan! Nu ga ik echt, later!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah.
Daarna kan je weer slapen. Doe ik ook weleens.
Ja denk je ik wel? ben best dronken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah.
Daarna kan je weer slapen. Doe ik ook weleens.
[..]
Is ook zo. Ik ben sowieso niet in staat om valide punten te maken op dit tijdstip.
Lock up your daughters luck up your wife.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
HOMOS ZE KOMEN ONS AANVALLEN ZE BONKEN OP DE DEUREN!
Ik wil je meenemen naaar de gatbar man.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lock up your daughters luck up your wife.
Lock up the backdoor run for your life.
Alleen als Electric Six er optreed.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik wil je meenemen naaar de gatbar man.
Heeft Steven Stil het nooit koud met dat korte shirtje?quote:
Het is hier geen GRTD, hèquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik wil je meenemen naaar de gatbar man.
Die is keihard.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heeft Steven Stil het nooit koud met dat korte shirtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |