SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
niet... Die ovenbitterballen bevatten meer kcal dan 'normale' bijvoorbeeld. Leer jezelf genoegen nemen met een normale portie, bijvoorbeeld een bakje chips ipv een zak, 3 bitterballen ipv een pak. En geniet van elke hap...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:14 schreef GewoneMan het volgende:
ok vooral in het weekend kijk ik graag een film en dan doe ik dat graag met een zak chips of wat andere snacks zoals een bitterbal ofzo. nou heb je chips met X% minder vet en oven bitterballen enige gedachtes in hoe verre dat in mate te comsumeren is tijdens het afvallen zonder je hele progress te vernaggelen? zo niet alternatieven ?
OTLT???quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
OK. Is nie goed.
OTLT 6 boterhammen wv 2 pindakaas 4 rookvlees 1 appel 1 cup à soup
D voor: gerookte zalm met avocadosmeersel en een snee brood
Hoofd: curry met garnalen en rijst
Na: 4 'zoete sushi bonbons'
2 glazen rode wijn, een bier
Sociaal doen op ander terrein is lastiger dan bij jezelf.
mjah... weet al hoe dat uit gaat pakkenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
niet... Die ovenbitterballen bevatten meer kcal dan 'normale' bijvoorbeeld. Leer jezelf genoegen nemen met een normale portie, bijvoorbeeld een bakje chips ipv een zak, 3 bitterballen ipv een pak. En geniet van elke hap...
Tja... Dat was al een tijdje duidelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Over The Biggest Loser
It's a miracle no one has died yet
Sorry!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
OTLT???
D voor???
waarom zo cryptisch posten :S
interessant stuk wel. Ik merk dat ik me dus ook wel laat beïnvloeden door dat soort programma's. Het is natuurlijk allemaal sensatiebelust.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Over The Biggest Loser
It's a miracle no one has died yet
en dat is nou precies wat je aan moet pakken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mjah... weet al hoe dat uit gaat pakken
Chips heb je ook in een klein portiezakje. Kan je daar wat mee?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Ik zit juist vast op mijn werk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Goedemorgen,
Kan/mag de weg niet op i.v.m. het weer.. zo maar eens een lekker ontbijtje maken dan..
Daar moet je aan werken. Want dat gebrek aan zelfbeheersing is ook precies waarom mensen na t afvallen weer opnieuw dik worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Woon in Groningen, code rood.. de wegen zijn ijsbanen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:53 schreef MutedFaith het volgende:
En is t bij jullie dan zo'n extreem weer?
Ik kan schaatsen op straat. Ik ben ook vrij, scholen zijn dicht hier.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:53 schreef MutedFaith het volgende:
En is t bij jullie dan zo'n extreem weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |