Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Ach als mannen tieten kunnen krijgen is dat ook wel te corrigeren.quote:
Een ventquote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zapte hier net langs, wie is die chick met dat gele haar
Conchita Wurst.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
Willy Wartaal die omgebouwd is.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
Dionne Stax.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
Begin 2012 denk ikquote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Hier alleen weer tyfusregen natuurlijk. Ik heb al jaren geen sneeuw meer gezien.
Iemand die wel/niet een penis heeft.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
Nog een paar pillen geloof ik, Fylax kent de details.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zag er behoorlijk vrouwelijk uit.
Victor Reinier.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
Okay wel of geen penis maakt niet uit. Als ze er een heeft dan is het toch een vrouwelijke penis en zou ik wel geven nohomoquote:Op maandag 4 januari 2016 23:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Iemand die wel/niet een penis heeft.
Een beetje fokker zorgt iedere avond voor zijn eigen sneeuw.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Hier alleen weer tyfusregen natuurlijk. Ik heb al jaren geen sneeuw meer gezien.
En dat hysterische gemekker komt dus door de media.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Het is elk jaar hetzelfde hysterische gemekker. Er hoeft maar een flinterdun laagje sneeuw te liggen en het circus barst weer los.
Sterkte met dit ondragelijke leed.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ik ook met die Yvonne award.
Iemand die dronken was en Pijpen verkeerd had opgegeven bij de burgerlijke stand.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke ouder noemt zijn kind nu Pepijn.
VVD'ers.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vernoemd naar Pepijn Bierenbroodspot natuurlijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeker vernoemd naar de huid van z'n vader?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:47 schreef Windhapper het volgende:
Pepijn heeft een zoon genaamd Blake Bu.
Ik weet niet wat die e daar doet.quote:
De planning loopt uit de hand bij Jinek.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:50 schreef Zipportal het volgende:
Bijna 00:00 en het volgende onderwerp moet nog komen.
#TeveelGasten
Vrouwelijke redactie.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De planning loopt uit de hand bij Jinek.
TOETERTJESquote:Op maandag 4 januari 2016 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb al 1 dagen geen alcohol gedronken.
Klopt.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij had zijn nek en hoofd ook moeten trainen.
Niemand leest meer boeken.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:52 schreef Heufd het volgende:
Man heeft boek geschreven. Wordt geïnterviewd op tv. Interview gaat over drank, sporten en verhuizen naar New York.
Sherry zuipen voor het leven.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:52 schreef Martinello het volgende:
Marga is er ook bij en toetert overal bovenuit.
Ik zag gisteren een programma over 35 jaar Jeugdjournaal. Daar was ze ook prominent in aanwezig.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:52 schreef Martinello het volgende:
Marga is er ook bij en toetert overal bovenuit.
Een soort kassamiepjes.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef Zipportal het volgende:
In een lege studio zitten en autocue oplezen.
Zij is lekkahquote:Op maandag 4 januari 2016 23:53 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Dionne best een raar hoofd hebben.
Ik vind haar een beetje onzedelijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef marcodej het volgende:
Ik herhaal, Dionne is de perfecte vrouw.
Doen ze dat nog steeds bij Feyenoord?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef Pascalus het volgende:
Enschede, daar weet Caland vast nog wel een grapje over.
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lol... wat?
Dat hoofd past niet op dat lijf.
Vergeet Henny Stoel niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef marcodej het volgende:
Deze kerst was er weer geen sneeuw in Afrika.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb niet zoveel met dat leed in Afrika.
Welk leed?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb niet zoveel met dat leed in Afrika.
Stefangodquote:Op maandag 4 januari 2016 23:57 schreef Zipportal het volgende:
RTL Nieuws -> NOS Journaal tijdens Charlie Hebdo.
Eng.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Job Friezo! NOS-journaal, nog altijd even gekleurd.
Eén rommelige kut uitzending.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:59 schreef Windhapper het volgende:
Deze hele aflevering ging helemaal nergens over.
Dat is Jinek!quote:Op maandag 4 januari 2016 23:59 schreef Windhapper het volgende:
Jinek gaat nooit ergens over. Zelfs een gesprek met Rutte kan nog nergens over gaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:59 schreef Windhapper het volgende:
Misschien moet ze die bank wegdoen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jinek gaat nooit ergens over. Zelfs een gesprek met Rutte kan nog nergens over gaan.
Was te vol gepropt met onderwerpen. Vooral dat item met die rapper had niet gehoeven.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:59 schreef Windhapper het volgende:
Renske is veranderdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:00 schreef Windhapper het volgende:
Wanneer zijn Knevel en vdBrink terug?
De Arie-makeover.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Renske is veranderd![]()
[ afbeelding ]
Ik neem liever de penis van die chick met geel haar in de mond.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef marcodej het volgende:
De eikel is nou de clitoris toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik neem liever de penis van die chick met geel haar in de mond.
Broekje uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:05 schreef Elfletterig het volgende:
Straks om 12:00 uur: Eva Jinek die nog eens het NOS Journaal presenteert.
Zie: Oud-presentatoren bij jarig NOS Journaal
Wat scoort pauwtje gemiddeld?quote:
Lager gemiddelde in ieder geval, dit bericht is uit september vorig jaar:quote:
quote:In oktober zette de stijging van de kijkcijfers van Pauw in. NPO-kijkcijferexpert René van Dammen liet toen zien dat het maandgemiddelde groeide naar 610.000 kijkers.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)RTL-Late-Night.dhtml
Hij heeft ook jarenlang teveel gebruikt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:07 schreef alors het volgende:
Wat ziet die Pepijn er slecht uit, alsof ie teveel gebruikt heeft. Oh hij zweert de drank af, verstandig.
twitter:wierdduk twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 15:46:58Oke mensen, als alles goed gaat zit ik vanavond bij @JinekLive wegens de aanrandingen in Keulen en Hamburg. reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:53 schreef Specularium het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 15:46:58Oke mensen, als alles goed gaat zit ik vanavond bij @JinekLive wegens de aanrandingen in Keulen en Hamburg. reageer retweet
twitter:PatrickKluivert twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 16:02:52Ik kan helaas vanavond niet langskomen. #JinekLive reageer retweet
Ik zie wel eens drugsverslaafden die op straat leven en er beter uitzien.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:07 schreef alors het volgende:
Wat ziet die Pepijn er slecht uit, alsof ie teveel gebruikt heeft. Oh hij zweert de drank af, verstandig.
Niet volledig hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:07 schreef alors het volgende:
quote:
gun pauwtje ook z'n vakantie, hij verdient 5 ton per jaar. Anders zou-ie nauwelijks tijd hebben om het uit te gevenquote:
ons geld verdomme!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:13 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
gun pauwtje ook z'n vakantie, hij verdient 5 ton per jaar. Anders zou-ie nauwelijks tijd hebben om het uit te geven
Tja, het moet ergens vandaan komenquote:
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 17:46:58Vanavond uitzending twee van #Jinek met @wierdduk, @dannyghosen, @AlbertRTLB Verlinde en oud-weerman Jaap Nienhuis uit Groningen! reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:43 schreef Specularium het volgende:
Albert had ook graag aangerand willen worden in Keulen en komt daar over vertellen.
Idd, en ondertussen lekker wapens verkopen aan het middenoosten.quote:
IS is zeer tevreden tot nu toequote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:09 schreef danos het volgende:
[..]
Idd, en ondertussen lekker wapens verkopen aan het middenoosten.
Grindr weer aangezet zeker.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:11 schreef Specularium het volgende:
Albert is al 2 nachten aan het doorhalen.
Poeske wind.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:14 schreef derLudolf het volgende:
Jopke Naainhuusbaas.
Raar om hem Nederlands te horen praten.
Uskurt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Jinek kent niks. Ze spreekt het ook nog verkeerd uit ook nog.
Ik blijf Wierd Duk een onhandige naam vinden als je Engeland wilt bezoeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Martinello het volgende:
Ik blijf "Duk" een opmerkelijke achternaam vinden.
Merkel begint een kat in het nauw te wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die staatsomroep hoopte gewoon dat dit over zou waaien
Hij gaat zijn naam ook laten wijzigen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Martinello het volgende:
Ik blijf "Duk" een opmerkelijke achternaam vinden.
Duitslandtwitter:wierdduk twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 16:18:58Zeer fout signaal uit crisisberaad in Keulen: "Die Stadt will für junge Frauen einen Verhaltenskodex für die Karnevalszeit herausgeben." reageer retweet
Ze hebben gelachen daar toen Wim Kok en Wim Dik samen het land bezochten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf Wierd Duk een onhandige naam vinden als je Engeland wilt bezoeken.
Dick en Cock Jolquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze hebben gelachen daar toen Wim Kok en Wim Dik samen het land bezochten.
Een wierd duk in the bite zou Louis zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf Wierd Duk een onhandige naam vinden als je Engeland wilt bezoeken.
Bub Fuikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat gezeur om zijn naam. Vanaf volgende week heeft ie een andere naam...
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een wierd duk in the bite zou Louis zeggen.
Wie nog meer aan die tafel dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:26 schreef Specularium het volgende:
Is die naast Danny zit ook transgender?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker weg blijven kijken jongens
Haar ogen staan ook ver van elkaar. Die sporen sowieso niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze kijkt een beetje dom uit haar ogen.
Je kunt wel altijd over gutmenschen enzo blijven klagen, maar het vorige item hoort daar zeker niet bij.quote:
0___________________0quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Haar ogen staan ook ver van elkaar. Die sporen sowieso niet.
Maar dat wordt weer ruimschoots gecompenseerd met een wereldvreemd item als dit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt wel altijd over gutmenschen enzo blijven klagen, maar het vorige item hoort daar zeker niet bij.
Ik had het dan ook alleen over het programma van Dannyquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt wel altijd over gutmenschen enzo blijven klagen, maar het vorige item hoort daar zeker niet bij.
inderdationquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar dat wordt weer ruimschoots gecompenseerd met een wereldvreemd item als dit.
dit dus, hoe kan je ooit zoiets vergelijken... En dan die domme danny die het serieus meentquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:39 schreef noodgang het volgende:
Een nieuwjaarsduik met 15 graden in wetsuit vergelijken met vluchten voor oorlog?
Nog een leuke omschrijving over Jinek op het internet:quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een actrice die Jinek. Die eet gewoon dode baby's en navelstreng bij het ontbijt.
quote:Spannende Engelse/Amerikaanse woordjes combineren met blanke grachtengordel elite. Deze gecertificeerde die-Wilders hater zal wel bepalen hoe mensen in deze discussie moeten gaan
Het slaat idd helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:39 schreef noodgang het volgende:
Een nieuwjaarsduik met 15 graden in wetsuit vergelijken met vluchten voor oorlog?
Fouten durven toegeven is dat weer niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:38 schreef Intellectueel het volgende:
Dat je überhaupt het lef om in volle glorie op tv te verschijnen met die achterlijke uitspraken. Dat getuigt per definitie al van volkomen bekrompenheid.
Komt uit Tsjechië dus ze haat dat midden-oosten volk sowiesoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het klopt niet, haar blik en hoe zij praat. Komt eerder over alsof het haar nog steeds geen moer interesseert.
Propagandaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom worden dit soort programma's gefaciliteerd?
twitter:arnoldkarskens twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 23:43:44Niemand zit gedwongen in kamp 'Jungle' #Calais. Het is zelfgekozen ellende, want bewoners weigeren normale opvang in Frankrijk. #Jinek reageer retweet
#onaantrekkelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:50 schreef Zipportal het volgende:
Jinek giert het weer uit als een zwijn.
Alleen Joeziquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij zijn jullie geen fan van Kwalbert.
Joezi wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij zijn jullie geen fan van Kwalbert.
ja ik snap, jij hebt t over jouw belastingcenten......i feel for you mens met iq van 77....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:44 schreef bechirti het volgende:
Mensen met een lager iq dan 78 van mijn belastingcenten aanhalen. Ben t zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |