Misschien moet ze die bank wegdoen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jinek gaat nooit ergens over. Zelfs een gesprek met Rutte kan nog nergens over gaan.
Was te vol gepropt met onderwerpen. Vooral dat item met die rapper had niet gehoeven.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:59 schreef Windhapper het volgende:
Deze hele aflevering ging helemaal nergens over.
Renske is veranderdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:00 schreef Windhapper het volgende:
Wanneer zijn Knevel en vdBrink terug?
De Arie-makeover.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Renske is veranderd![]()
[ afbeelding ]
Ik neem liever de penis van die chick met geel haar in de mond.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef marcodej het volgende:
Ik herhaal, Dionne is de perfecte vrouw.
De eikel is nou de clitoris toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik neem liever de penis van die chick met geel haar in de mond.
Broekje uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:05 schreef Elfletterig het volgende:
Straks om 12:00 uur: Eva Jinek die nog eens het NOS Journaal presenteert.
Zie: Oud-presentatoren bij jarig NOS Journaal
Wat scoort pauwtje gemiddeld?quote:
Lager gemiddelde in ieder geval, dit bericht is uit september vorig jaar:quote:
quote:In oktober zette de stijging van de kijkcijfers van Pauw in. NPO-kijkcijferexpert René van Dammen liet toen zien dat het maandgemiddelde groeide naar 610.000 kijkers.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)RTL-Late-Night.dhtml
Hij heeft ook jarenlang teveel gebruikt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:07 schreef alors het volgende:
Wat ziet die Pepijn er slecht uit, alsof ie teveel gebruikt heeft. Oh hij zweert de drank af, verstandig.
twitter:wierdduk twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 15:46:58Oke mensen, als alles goed gaat zit ik vanavond bij @JinekLive wegens de aanrandingen in Keulen en Hamburg. reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:53 schreef Specularium het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 15:46:58Oke mensen, als alles goed gaat zit ik vanavond bij @JinekLive wegens de aanrandingen in Keulen en Hamburg. reageer retweet
twitter:PatrickKluivert twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 16:02:52Ik kan helaas vanavond niet langskomen. #JinekLive reageer retweet
Ik zie wel eens drugsverslaafden die op straat leven en er beter uitzien.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:07 schreef alors het volgende:
Wat ziet die Pepijn er slecht uit, alsof ie teveel gebruikt heeft. Oh hij zweert de drank af, verstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |