Willy Wartaal die omgebouwd is.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zapte hier net langs, wie is die chick met dat gele haar
Dionne Stax.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
Begin 2012 denk ikquote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Hier alleen weer tyfusregen natuurlijk. Ik heb al jaren geen sneeuw meer gezien.
Iemand die wel/niet een penis heeft.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
Nog een paar pillen geloof ik, Fylax kent de details.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zag er behoorlijk vrouwelijk uit.
Victor Reinier.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
Okay wel of geen penis maakt niet uit. Als ze er een heeft dan is het toch een vrouwelijke penis en zou ik wel geven nohomoquote:Op maandag 4 januari 2016 23:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Iemand die wel/niet een penis heeft.
Een beetje fokker zorgt iedere avond voor zijn eigen sneeuw.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Hier alleen weer tyfusregen natuurlijk. Ik heb al jaren geen sneeuw meer gezien.
En dat hysterische gemekker komt dus door de media.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Het is elk jaar hetzelfde hysterische gemekker. Er hoeft maar een flinterdun laagje sneeuw te liggen en het circus barst weer los.
Sterkte met dit ondragelijke leed.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ik ook met die Yvonne award.
Iemand die dronken was en Pijpen verkeerd had opgegeven bij de burgerlijke stand.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke ouder noemt zijn kind nu Pepijn.
VVD'ers.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vernoemd naar Pepijn Bierenbroodspot natuurlijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |