SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Alle vorige delen: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Zeldenthuisquote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Simterklaas het volgende:
Bezorgershumor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IK HOU VAN POS!!!! IK HOU VNA IEDEREEN IK NEUK IEDEREEN!!quote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind PN een schatje waarom haten jullie zo op hem
Dit was mijn hoofd toen ik dat voor het eerst zag:quote:
Pos?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
IK HOU VAN POS!!!! IK HOU VNA IEDEREEN IK NEUK IEDEREEN!!
Die tijden zijn voorbij hoop dat PAUS weer vaker komt hier !!!quote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
HAHAAquote:Op maandag 4 januari 2016 23:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dit was mijn hoofd toen ik dat voor het eerst zag:
Hoe zie jij eruit?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:13 schreef Cassius het volgende:
[..]
Zeg trut, jij zou toch een maand niet op FOK! komen of wel.
CASSISU OUWE BAAS HOE GAAT HET?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:13 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik ben rebelsquote:Op maandag 4 januari 2016 23:13 schreef Cassius het volgende:
[..]
love and peacequote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe zei je dat?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
CASSISU OUWE BAAS HOE GAAT HET?
Wat wil je met de uitslag doenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen
Scuidward of PN?
Wat ben je ineens vriendelijkquote:
Uitprinten en boven mn bed hangenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat wil je met de uitslag doen
Jammer dat ik fucking 200 kilometer naar onder benquote:
Wat moet je zoverquote:Op maandag 4 januari 2016 23:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jammer dat ik fucking 200 kilometer naar onder ben
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je ouwe baasl
studeren?quote:
Nou nee het sneeuwt hier kutnoordenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef PausNicolaas het volgende:
Zo gauw mogelijk weg en terug naar het Noorden
Je bloedt uit je pielemuis?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef renwan het volgende:
Bloed kruipt waar het niet gaan kan, GLADIATORTIJD
4 weken ben ik bijna thuis geweest, 4 weken december, 4 weken geen sneeuw.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou nee het sneeuwt hier kutnoorden
Ik ben geen vrouw, ik bloed niet uit mijn geslachtsdeelquote:
Zelfde hieer.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:18 schreef Cassius het volgende:
[..]![]()
Goed hoor. Wel zo naar bed, want oud.
al eens 45 keer gefapt?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, ik bloed niet uit mijn geslachtsdeel
Kutsneeuwquote:Op maandag 4 januari 2016 23:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
4 weken ben ik bijna thuis geweest, 4 weken december, 4 weken geen sneeuw.
1 dag ben ik weg en sneeuw
ik wil sneeuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
goh denk je dat het makkelijk was gister met de trein te gaanquote:Op maandag 4 januari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kutsneeuwov is dik ontregelt hier hoor. Al die bussen zitten bomvol en die treinen dikke vertraging en al die kutjongens die denken ha leuk laten we met sneeuwballen gooien naar anderen
Daar kun je dood aan gaanquote:
Val je dan om door je evenwichtsprobleem?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
al die kutjongens die denken ha leuk laten we met sneeuwballen gooien naar anderen
Wat is erger dan wintertenen?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
goh denk je dat het makkelijk was gister met de trein te gaan
Ik wil sneeuwballen tegen jou aangooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Kom bier drinken bij ons! De volgende paint die het topic opent paint er wel even sneeuw bijquote:Op maandag 4 januari 2016 23:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
4 weken ben ik bijna thuis geweest, 4 weken december, 4 weken geen sneeuw.
1 dag ben ik weg en sneeuw
ik wil sneeuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is ons? Geerd Cafe?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom bier drinken bij ons! De volgende paint die het topic opent paint er wel even sneeuw bij
Netjes.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:22 schreef Cassius het volgende:
De bus komt keurig op tijd door de straat.
Die vinden jou leuk!!quote:Op maandag 4 januari 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kutsneeuwov is dik ontregelt hier hoor. Al die bussen zitten bomvol en die treinen dikke vertraging en al die kutjongens die denken ha leuk laten we met sneeuwballen gooien naar anderen
0 x uitgegeleden!!quote:Op maandag 4 januari 2016 23:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Val je dan om door je evenwichtsprobleem?
Ik wil sneeuwballen in je nek gooienquote:Op maandag 4 januari 2016 23:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
goh denk je dat het makkelijk was gister met de trein te gaan
Ik wil sneeuwballen tegen jou aangooien
Je mag mijn sneeuwballen likkenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
0 x uitgegeleden!!
[..]
Ik wil sneeuwballen in je nek gooien
Hier heerst vrolijkheid pausquote:
ik ben fekkign chagrijnigquote:
Om te jankenquote:
Praat geen poepquote:Op maandag 4 januari 2016 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij wel ballen want soms trip je hem like a lady
grapje zeg ik toch dat gaat wel erg hardquote:Op maandag 4 januari 2016 23:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gozert !!!!!! Kom je maar een jaartje hier logeren
Drink een Gladiatorquote:
WAT EEN EERquote:Op maandag 4 januari 2016 23:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gozert !!!!!! Kom je maar een jaartje hier logeren
staan 2 in de kast maar het is al 23:30quote:
Hoelaat op / ?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
staan 2 in de kast maar het is al 23:30
Morgen school
37quote:Op maandag 4 januari 2016 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ur so childish, was je nou 40?
Hoor jij niet bij de 40+ kaas sc ?
07:00 dus om nu maar gladiator te atten is niet echt waardquote:
Ziet er leuk uit nu zonder shop?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Kwam i ktegen op FB:
[ afbeelding ]
Geerd ik pink bijna een traantje weg zo goed jij bent voor je volgelingen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou mij niet uitmaken, ruimte zat hier.
Neequote:
Hebben ze weer een europallet bier geleverd?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:28 schreef Geerd het volgende:
Ik had een heel verhaal getypt trouwens voordat pa en ma langskwamen ik lul niet
Niet eens in de buurt, je weet dat ik 27 ben trutquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
fuck even handen wassen klote plakhanden klote sperma plakt aan alle kanten.
Wat moet ik me voorstellen bij een dubbeldekker kapsalon?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:29 schreef Geerd het volgende:
Of bestellen jullie altijd eten voor 40+ voor je zelf
2x [Grillschotels] Döner kebab speciaal schotel, Friet, Pita broodje, Knoflooksaus ¤ 21,00
1x [Grillspecialiteiten] Dubbeldekker kapsalon speciaal, Döner kebab, Geen saus, Apart ¤ 8,95
1x [Grillschotels] Shoarma schotel, Friet, Pita broodje, Geen saus ¤ 10,00
Bezorgkosten: ¤ 1,75
Transactiekosten: ¤ 0,25
Totale prijs: ¤ 41,95
Vergetenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt, je weet dat ik 27 ben trut
Nog 3 maanden, de dood moet zich haastenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vergeten
Club 27. Geniet van je laatste dagen.
Dan moet je ook niet zo schreeuwen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
KLOTE SHITZOOI LAAT IK HET ALARM AFGAAN.
Doe ik op werk ook wel eens, brandalarm af laten gaan. Oepsquote:Op maandag 4 januari 2016 23:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
KLOTE SHITZOOI LAAT IK HET ALARM AFGAAN.
Ik stond blijkbaar ervoor met mijn blije bakkes...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:33 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo schreeuwen.
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Doe ik op werk ook wel eens, brandalarm af laten gaan. Oeps
Hou het alsjeblieft daar.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:33 schreef Cassius het volgende:
Jeuj de ijzel is in Groningen aangekomen.
Had een keer een collega die niet wist hoe het uit moest. Belt hij me midden in de nacht JA HELP BRANDALARM. Dus ik ren daarheen, staan er serieus 200 man buiten in complete paniek.quote:
Fuck dat is shit man... cockblockersquote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef Geerd het volgende:
Lang verhaal kort, ik sta in de rij een leuke dame die ik al vaker gezien had staat toevallig achter mij.
Ik netjes dat beurt balkje erachter natuurlijk.
Ik had 40 aan boodschappen en dan mocht je zo een halve liter ofzo weet ik veel verse sap meenemen.
Ik nee maar misschien die mevrouw achter mij wel?
Zij helemaal blij, ik dacht ik ga haar vragen voor koffie thuis, wat denk je ???
Collega spreekt mij aan.....
Hoe laat je dat dan afgaan slimmerik?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Had een keer een collega die niet wist hoe het uit moest. Belt hij me midden in de nacht JA HELP BRANDALARM. Dus ik ren daarheen, staan er serieus 200 man buiten in complete paniek.
Oeps
Boeit dat wat? Gewoon vretenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een dubbeldekker kapsalon?
Bij de naam voel ik mijn cholesterol al stijgenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck mijn ouders zijn bloos zit ik hier in mijn onderbroek met fles captain morganEVEN APELDOORN BELLEN!
Slaap zacht tot laterquote:Op maandag 4 januari 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Weltrusten schatjes patatjes en mn twee grote liefdes scuidward en PN
FCK warom sta ik zo laag?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Weltrusten schatjes patatjes en mn twee grote liefdes scuidward en PN
Je staat vast boven mijquote:
Gelukkig ziet Geerd je altijd als zijn zoonquote:Op maandag 4 januari 2016 23:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Denk dat ze me niet meer zien als hun zoon.
was ik maar inGroningenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:37 schreef Cassius het volgende:
Ik duik er ook eens in, morgen kijken of de wereld vergaan is.
Gaat de wereld dan vergaan?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:37 schreef Cassius het volgende:
Ik duik er ook eens in, morgen kijken of de wereld vergaan is.
Zeg gewoon, NO WORK NO PANTS !!!!quote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck mijn ouders zijn bloos zit ik hier in mijn onderbroek met fles captain morganEVEN APELDOORN BELLEN!
Niet in Den Haag zittenquote:
Haten op de randstadquote:
Met z'n vieren in een bedquote:Op maandag 4 januari 2016 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah sneeuw! En jij natuurlijk !
[..]
Komt goed schatje
je 3 cuties en jijzelfquote:
Ja ho ffquote:Op maandag 4 januari 2016 23:40 schreef Geerd het volgende:
Links van Utrecht mogen ze afstreken en weglaten drijven, MAAR RENWAN HCCCCC!!!!!!!!!!
Deze manquote:
Volgens mij ben ik de enige echte westerling hierquote:
ok geil stijfquote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sqw is er niet, sl is te dronken
Jij en ik alleen.
Waarom denk jij de hele tijd dat ik een neger ben?quote:
Hee mijn mama is doodquote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je moeder als je geld nodig hebt
Idddquote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige echte westerling hier
Spannondquote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ok geil stijf
nou nee niet echt
Brabonegerquote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Waarom denk jij de hele tijd dat ik een neger ben?
Ben geen Brabo en geen neger!quote:
fap een week niet en je hebt 5x zoveel plakkerige zooiquote:Op maandag 4 januari 2016 23:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik moet stoppen met fappen man dit loopt uit de hand al die plakkerige zooi.
Nee niks daarvanquote:
Krijg je nietquote:
Ik heb duits bloed door mijn aderen stromenquote:
Jij hebt mij nooit gezien skklquote:Op maandag 4 januari 2016 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee niks daarvan
verre van westers
Jij ook alquote:Op maandag 4 januari 2016 23:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb duits bloed door mijn aderen stromen
Jawel, en je bent niet Westersquote:
Weet niet hoe Sneeuw eruitziet!quote:Op maandag 4 januari 2016 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij ook al
Lijk je op sneeuw leeuw?
Wtf waar heb je mij gezien dan. Geef een kenmerkquote:Op maandag 4 januari 2016 23:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jawel, en je bent niet Westers
ga het niet ontkennen
Ik geloof ditquote:Op maandag 4 januari 2016 23:44 schreef PausNicolaas het volgende:
okay ze is westers ze heeft me net een nudie gestuurd
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:44 schreef PausNicolaas het volgende:
okay ze is westers ze heeft me net een nudie gestuurd
quote:
Ik bied het toch aanquote:Op maandag 4 januari 2016 23:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee wij gaan hier niet over andersmans ruggen
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
kontje wat is je snapchatquote:
Neger alsjeblieftquote:
GEERD IK HUIL BIJNA ZOALS JIJ DOET, JIJ BENT EEN WARE KRIJGER VAN HET GOEDE.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik kleinerquote:Op maandag 4 januari 2016 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als hij ook nog eens >1,85 en gespierd is pak ik hem
ik heb jou geblocked op snapchat pedoquote:
care dm hem maar je ziet mijn naam dan ookquote:Op maandag 4 januari 2016 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Piemel daar staat mijn naam in.
ik heb je nooit daar gehadquote:Op maandag 4 januari 2016 23:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ik heb jou geblocked op snapchat pedo
Hyateahha hoezoquote:Op maandag 4 januari 2016 23:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ik heb jou geblocked op snapchat pedo
Je zou alleen maar uitscheurenquote:
Ik kreeg ernstig homo-erotische snaps toegestuurd.quote:
Hou je bekquote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik kreeg ernstig homo-erotische snaps toegestuurd.
Meestal hebben mensen met een kleine lul grote praatjesquote:
Hagahha hommoooquote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Okéquote:Op maandag 4 januari 2016 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meestal hebben mensen met een kleine lul grote praatjes
is dat je snapnaamquote:Op maandag 4 januari 2016 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meestal hebben mensen met een kleine lul grote praatjes
[..]
Hagahha hommooo
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jaaquote:Op maandag 4 januari 2016 23:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
is dat je snapnaam
xxhomoerotiekxx?
Tjacka dit soort gedrag wordt hier niet getolereerd, doe normaal of ik moet een bouncer inschakelenquote:
GEERDquote:Op maandag 4 januari 2016 23:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tjacka dit soort gedrag wordt hier niet getolereerd, doe normaal of ik moet een bouncer inschakelen
HCquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wie was aan het twijfelen tussen xbox1 en playstation4?
Ga je tieten showen, dat beloofde je? Anders hebi k je weinig te vertellen zelfscanner.quote:
Beetje janken en je zin krijgenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef PausNicolaas het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)verkeerde_trein.html
Alsof ze anders zijn dan anderequote:Op maandag 4 januari 2016 23:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ga je tieten showen, dat beloofde je? Anders hebi k je weinig te vertellen zelfscanner.
Als dat je argument is kun je ze ook gewoon posten of gewoon foto van je kleine of grote jopen in bikini topje...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:56 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Alsof ze anders zijn dan andere
Mwa is koudquote:Op maandag 4 januari 2016 23:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als dat je argument is kun je ze ook gewoon posten of gewoon foto van je kleine of grote jopen in bikini topje...
hij pest mijquote:Op maandag 4 januari 2016 23:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tjacka dit soort gedrag wordt hier niet getolereerd, doe normaal of ik moet een bouncer inschakelen
Misschien moet je dan de volgende keer als je een SC binnen komt niet met een kutpost beginnenquote:
Wat verwacht je anders van een kutuser?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien moet je dan de volgende keer als je een SC binnen komt niet met een kutpost beginnen
Tip3 af en toe toe geven.. jij geen gezeik, jij geen klacht en gewoon optijd in arnhem,quote:
Ken hem helemaal niet dus ik verwacht weinigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een kutuser?
Ja ik zou het ook wel doen, maar bij mezelf denken stel je niet aan mongoolquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tip3 af en toe toe geven.. jij geen gezeik, jij geen klacht en gewoon optijd in arnhem,
Rij tijd genoeg tussen UT en AH
Een blowjob of tieten toch wel? Op zijn MINST?!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ken hem helemaal niet dus ik verwacht weinig
okequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien moet je dan de volgende keer als je een SC binnen komt niet met een kutpost beginnen
Doet jou lever ook wel eens pijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck captain morgan is bijna op klote.
Mijne welquote:
Deze man weet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef PausNicolaas het volgende:
niet elke maand een levertransplantatie ondergaan
Nouja dood gaan we niet toch?quote:
Op deze manier doorgaan en ik ben er bang voorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deze man weet.
[..]
Nouja dood gaan we niet toch?
Klopt, klara 10 der uit en je gaat weer fokken in de 1e klasquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook wel doen, maar bij mezelf denken stel je niet aan mongool
Dagelijks oplader meenemen merk ik alquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt, klara 10 der uit en je gaat weer fokken in de 1e klas
Rechts onder je ribben ergensquote:
Ja fuck man denk dat we wel gekloot zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Op deze manier doorgaan en ik ben er bang voor
Hoeveel vrouwen moest je beffen ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:07 schreef Scuidward het volgende:
Weer thuis. Slechts 4 uurtjes gewerkt, maar was er wel 6 uur zoet mee.
Ja ik stond er ook van te kijkenquote:
Weet niet had in mijn hoofd het idee dat 'ie een stuk kleiner was.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waarom man, het is de filter van je klote lichaam samen met de nieren.
Wat is een VOG ik snap er geen zak van man, praat normaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef renwan het volgende:
Aan WGR heb ik ook niks, 1 zegt dat ik die VOG krijg en 1 ander van niet
Verklaring Omtrent Gedragquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is een VOG ik snap er geen zak van man, praat normaal.
Nier is klote groot man, maar goed heb bij boksen vaak een stoot erop gehad, en dan heb je echt zoiets van fuck ik moet kotsen..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Weet niet had in mijn hoofd het idee dat 'ie een stuk kleiner was.
Mijne zal wel dubbel zo groot zijn onderhand
Of half afgeschrompeldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Weet niet had in mijn hoofd het idee dat 'ie een stuk kleiner was.
Mijne zal wel dubbel zo groot zijn onderhand
Wanneer gaan wij sparren?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nier is klote groot man, maar goed heb bij boksen vaak een stoot erop gehad, en dan heb je echt zoiets van fuck ik moet kotsen..Dat is ook gebeurt eens.
Fuck man Geerd, heb je jezelf eens bekeken? Jij bent echt een beer, ik leg het tegen je af man. Als jij me een leverstoot geeft lig ik op de grond.quote:
Doe wat meth!quote:
De enige manier om in slaap te komen is door te doen alsof.quote:
Of ga vingeren, kan mij het schelen eigenlijkquote:
Ik ben te slim om mijzelf te fakenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
De enige manier om in slaap te komen is door te doen alsof.
Not in tha moodquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Of ga vingeren, kan mij het schelen eigenlijk
Pak je wat andersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck captain morgan bijna op kloote zooi klote zooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |