Ziet er leuk uit nu zonder shop?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Kwam i ktegen op FB:
[ afbeelding ]
Geerd ik pink bijna een traantje weg zo goed jij bent voor je volgelingen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou mij niet uitmaken, ruimte zat hier.
Neequote:
Hebben ze weer een europallet bier geleverd?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:28 schreef Geerd het volgende:
Ik had een heel verhaal getypt trouwens voordat pa en ma langskwamen ik lul niet
Niet eens in de buurt, je weet dat ik 27 ben trutquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
fuck even handen wassen klote plakhanden klote sperma plakt aan alle kanten.
Wat moet ik me voorstellen bij een dubbeldekker kapsalon?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:29 schreef Geerd het volgende:
Of bestellen jullie altijd eten voor 40+ voor je zelf
2x [Grillschotels] Döner kebab speciaal schotel, Friet, Pita broodje, Knoflooksaus ¤ 21,00
1x [Grillspecialiteiten] Dubbeldekker kapsalon speciaal, Döner kebab, Geen saus, Apart ¤ 8,95
1x [Grillschotels] Shoarma schotel, Friet, Pita broodje, Geen saus ¤ 10,00
Bezorgkosten: ¤ 1,75
Transactiekosten: ¤ 0,25
Totale prijs: ¤ 41,95
Vergetenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt, je weet dat ik 27 ben trut
Nog 3 maanden, de dood moet zich haastenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vergeten
Club 27. Geniet van je laatste dagen.
Dan moet je ook niet zo schreeuwen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
KLOTE SHITZOOI LAAT IK HET ALARM AFGAAN.
Doe ik op werk ook wel eens, brandalarm af laten gaan. Oepsquote:Op maandag 4 januari 2016 23:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
KLOTE SHITZOOI LAAT IK HET ALARM AFGAAN.
Ik stond blijkbaar ervoor met mijn blije bakkes...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:33 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo schreeuwen.
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Doe ik op werk ook wel eens, brandalarm af laten gaan. Oeps
Hou het alsjeblieft daar.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:33 schreef Cassius het volgende:
Jeuj de ijzel is in Groningen aangekomen.
Had een keer een collega die niet wist hoe het uit moest. Belt hij me midden in de nacht JA HELP BRANDALARM. Dus ik ren daarheen, staan er serieus 200 man buiten in complete paniek.quote:
Fuck dat is shit man... cockblockersquote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef Geerd het volgende:
Lang verhaal kort, ik sta in de rij een leuke dame die ik al vaker gezien had staat toevallig achter mij.
Ik netjes dat beurt balkje erachter natuurlijk.
Ik had 40 aan boodschappen en dan mocht je zo een halve liter ofzo weet ik veel verse sap meenemen.
Ik nee maar misschien die mevrouw achter mij wel?
Zij helemaal blij, ik dacht ik ga haar vragen voor koffie thuis, wat denk je ???
Collega spreekt mij aan.....
Hoe laat je dat dan afgaan slimmerik?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Had een keer een collega die niet wist hoe het uit moest. Belt hij me midden in de nacht JA HELP BRANDALARM. Dus ik ren daarheen, staan er serieus 200 man buiten in complete paniek.
Oeps
Boeit dat wat? Gewoon vretenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een dubbeldekker kapsalon?
Bij de naam voel ik mijn cholesterol al stijgenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck mijn ouders zijn bloos zit ik hier in mijn onderbroek met fles captain morganEVEN APELDOORN BELLEN!
Slaap zacht tot laterquote:Op maandag 4 januari 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Weltrusten schatjes patatjes en mn twee grote liefdes scuidward en PN
FCK warom sta ik zo laag?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Weltrusten schatjes patatjes en mn twee grote liefdes scuidward en PN
Je staat vast boven mijquote:
Gelukkig ziet Geerd je altijd als zijn zoonquote:Op maandag 4 januari 2016 23:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Denk dat ze me niet meer zien als hun zoon.
was ik maar inGroningenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:37 schreef Cassius het volgende:
Ik duik er ook eens in, morgen kijken of de wereld vergaan is.
Gaat de wereld dan vergaan?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:37 schreef Cassius het volgende:
Ik duik er ook eens in, morgen kijken of de wereld vergaan is.
Zeg gewoon, NO WORK NO PANTS !!!!quote:Op maandag 4 januari 2016 23:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck mijn ouders zijn bloos zit ik hier in mijn onderbroek met fles captain morganEVEN APELDOORN BELLEN!
Niet in Den Haag zittenquote:
Haten op de randstadquote:
Met z'n vieren in een bedquote:Op maandag 4 januari 2016 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah sneeuw! En jij natuurlijk !
[..]
Komt goed schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |