kontje wat is je snapchatquote:
Neger alsjeblieftquote:
GEERD IK HUIL BIJNA ZOALS JIJ DOET, JIJ BENT EEN WARE KRIJGER VAN HET GOEDE.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee wij gaan hier niet over andersmans ruggen
Gelukkig ben ik kleinerquote:Op maandag 4 januari 2016 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als hij ook nog eens >1,85 en gespierd is pak ik hem
ik heb jou geblocked op snapchat pedoquote:
care dm hem maar je ziet mijn naam dan ookquote:Op maandag 4 januari 2016 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Piemel daar staat mijn naam in.
ik heb je nooit daar gehadquote:Op maandag 4 januari 2016 23:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ik heb jou geblocked op snapchat pedo
Hyateahha hoezoquote:Op maandag 4 januari 2016 23:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ik heb jou geblocked op snapchat pedo
Je zou alleen maar uitscheurenquote:
Ik kreeg ernstig homo-erotische snaps toegestuurd.quote:
Hou je bekquote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik kreeg ernstig homo-erotische snaps toegestuurd.
Meestal hebben mensen met een kleine lul grote praatjesquote:
Hagahha hommoooquote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Okéquote:Op maandag 4 januari 2016 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meestal hebben mensen met een kleine lul grote praatjes
is dat je snapnaamquote:Op maandag 4 januari 2016 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meestal hebben mensen met een kleine lul grote praatjes
[..]
Hagahha hommooo
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jaaquote:Op maandag 4 januari 2016 23:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
is dat je snapnaam
xxhomoerotiekxx?
Tjacka dit soort gedrag wordt hier niet getolereerd, doe normaal of ik moet een bouncer inschakelenquote:
GEERDquote:Op maandag 4 januari 2016 23:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tjacka dit soort gedrag wordt hier niet getolereerd, doe normaal of ik moet een bouncer inschakelen
HCquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wie was aan het twijfelen tussen xbox1 en playstation4?
Ga je tieten showen, dat beloofde je? Anders hebi k je weinig te vertellen zelfscanner.quote:
Beetje janken en je zin krijgenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:54 schreef PausNicolaas het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)verkeerde_trein.html
Alsof ze anders zijn dan anderequote:Op maandag 4 januari 2016 23:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ga je tieten showen, dat beloofde je? Anders hebi k je weinig te vertellen zelfscanner.
Als dat je argument is kun je ze ook gewoon posten of gewoon foto van je kleine of grote jopen in bikini topje...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:56 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Alsof ze anders zijn dan andere
Mwa is koudquote:Op maandag 4 januari 2016 23:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als dat je argument is kun je ze ook gewoon posten of gewoon foto van je kleine of grote jopen in bikini topje...
hij pest mijquote:Op maandag 4 januari 2016 23:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tjacka dit soort gedrag wordt hier niet getolereerd, doe normaal of ik moet een bouncer inschakelen
Misschien moet je dan de volgende keer als je een SC binnen komt niet met een kutpost beginnenquote:
Wat verwacht je anders van een kutuser?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien moet je dan de volgende keer als je een SC binnen komt niet met een kutpost beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |