Tering Jantje.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef Alieda-R het volgende:
Omwonenden van verschillende stations zijn op facebook al aan het klagen, zijn bang dat hun nachtrust verstoord zal worden
Lijkt mij dat die treinen echt niet gaan stoppen op de stations. Heb vooral mensen uit Veendam en Hoogezand zien klagen, zijn bang voor het geluid van de dieselmotoren.quote:
Of dat ze moeten staan.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En vervolgens weer klagen dat de NS vertraging heeft______!
Ze weten nu toch waarom het is? Waarom dan bang zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Lijkt mij dat die treinen echt niet gaan stoppen op de stations. Heb vooral mensen uit Veendam en Hoogezand zien klagen, zijn bang voor het geluid van de dieselmotoren.
Dit!!quote:Op maandag 4 januari 2016 22:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En vervolgens weer klagen dat de NS vertraging heeft______!
Dit plaatst die aardbevingsdiscussie in heel ander daglicht inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dit!!
Wonen er in het Noorden veel van die zeikers??
unieke situatie?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dit!!
Wonen er in het Noorden veel van die zeikers?? Dit is toch een unieke situatie!! En in het belang vd burgers die dan morgen wél met de trein kunnen gaan.
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
unieke situatie?
hoe denk je dat in canada de treinen rijden, of in noorwegen?
Beter staan in de trein dan staan op het perron.quote:
Hmmm mijn ervaring is dat je de treinen en auto's op een snelweg naast je huis op een gegeven moment niet meer hoort en dat je er gewoon aan wendquote:Omwonenden van verschillende stations zijn op facebook al aan het klagen, zijn bang dat hun nachtrust verstoord zal worden
Het zou een mooie, maar tevens dure oplossing zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Beter staan in de trein dan staan op het perron.
Lekker laten zeiken, het vriest daar vast.
Ik hoop dat ze dit ook in de rest van Nederland kunnen doen als het nodig is, maar ik vrees het ergste.
Lijkt me inderdaad ook zo, beter voor de CO uitstoot deze oplossing!quote:Op maandag 4 januari 2016 22:46 schreef Katoenplukkert het volgende:
Die Noorderlingen moeten hun gore afmuilen houden als ze weer gaan zeiken over volle treinen dan. Idioten.
Wat de NS en Arriva doen lijken mij uitstekende oplossingen.
Hadden ze maar niet aan het spoor moeten gaan wonenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef Alieda-R het volgende:
Omwonenden van verschillende stations zijn op facebook al aan het klagen, zijn bang dat hun nachtrust verstoord zal worden
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:57 schreef Woods het volgende:
Dieselmotoren?wat een tyfus mongolen. Het gaat om de bovenleiding
Arriva gaat ook op de dieseltrajecten rijden om te voorkomen dat er een dikke ijslaag op de rails komt.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:57 schreef Woods het volgende:
Dieselmotoren?wat een tyfus mongolen. Het gaat om de bovenleiding
Arriva heeft alleen maar treinen met dieselmotoren. Op die trajecten is ook geen bovenleiding. Het is mij dan ook een raadsel waarom die treinen de hele nacht moeten rijden.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:57 schreef Woods het volgende:
Dieselmotoren?wat een tyfus mongolen. Het gaat om de bovenleiding
Hebben ook treinen met bovenleiding, traject Zwolle-Emmen heeft een bovenleiding.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:01 schreef Horatio het volgende:
[..]
Arriva heeft alleen maar treinen met dieselmotoren. Op die trajecten is ook geen bovenleiding. Het is mij dan ook een raadsel waarom die treinen de hele nacht moeten rijden.
Wat denk je van wissels schoon blijven rijden, rails vrij houden van ijsquote:Op maandag 4 januari 2016 23:01 schreef Horatio het volgende:
[..]
Arriva heeft alleen maar treinen met dieselmotoren. Op die trajecten is ook geen bovenleiding. Het is mij dan ook een raadsel waarom die treinen de hele nacht moeten rijden.
Ze rijden niet de hele nacht, ieder traject slechts één of twee keer. Overigens is dit niet nieuw, dit is al wel vaker gebeurd, ook vorige winter.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:01 schreef Horatio het volgende:
[..]
Arriva heeft alleen maar treinen met dieselmotoren. Op die trajecten is ook geen bovenleiding. Het is mij dan ook een raadsel waarom die treinen de hele nacht moeten rijden.
In heel Canada ligt maar één spoorlijntje van 30km lang met bovenleiding (in Montreal, waarvan 5km in een tunnel), dus ik geloof niet dat in Canada ijsafzetting op de bovenleiding een groot probleem isquote:Op maandag 4 januari 2016 22:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
unieke situatie?
hoe denk je dat in canada de treinen rijden, of in noorwegen?
Gelukkig dat jij het niet voor het zeggen hebt.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad ook zo, beter voor de CO uitstoot deze oplossing!
Zal wel goedkoper zijn als een verwarming rond die leidingen of aan die leidingen?
Of laat een fabriek waar in nachtdienst gewerkt word aan die leidingen trekken dan denk ik dat die wel warm blijven.
En Dordrecht-Geldermalsen heeft ook een bovenleiding.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:05 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Hebben ook treinen met bovenleiding, traject Zwolle-Emmen heeft een bovenleiding.
Bovendien is ijzel ook in die landen niet heel gewoon en ontwrichtend. IJzel komt alleen voor op het grensgebied van warme en koude lucht, in echt koude landen sneeuwt het dus veel meer maar ijzel geeft ook daar grote problemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:35 schreef J.B. het volgende:
[..]
In heel Canada ligt maar één spoorlijntje van 30km lang met bovenleiding (in Montreal, waarvan 5km in een tunnel), dus ik geloof niet dat in Canada ijsafzetting op de bovenleiding een groot probleem is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |