Van de week een filmpje gezien op Geenstijl van een UFO. Woorden zoals "drone" en "fake" werden naar mijn idee te snel geroepen. Ik vond zelf dat die UFO in dat filmpje veel te snel bewoog voor een drone. Toen raakte ik enorm geinteresseerd. Ik ben namelijk pro wetenschap, en vliegende schoteltjes had bij mij altijd een hoog aluminiumhoedjes gehalte.
Ik begon als eerste te lezen over de term 'foo fighter'. Nog nooit is na het vallen van de atoombom zoveel vliegende schotels en vuurballen gezien die onze vliegtuigen bleken te achtervolgen. Wij hadden in dat tijdperk overduidelijk nog niet de kennis en technologie om zo te vliegen!
Jammer genoeg werden met veel meldingen niets mee gedaan. Het zou oververmoeidheid zijn! enzo
Toen kwam ik uiteindelijk bij de belgische ufo golf terecht. De belgische overheid heeft uitstekend werk verricht met open kaart spelen en het openbaren van de radarlockon van de f16 op de UFO. Dit was voor mij een eerste teken dat er duidelijk iets goed mis is... apparatuur kan niet hallucineren. Maar als je de wiki-idiota al opent dan komen de bekende verklaringen weer voorbij. Het zou allemaal het gevolg zijn van massa hysterie, alsof duizenden mensen op de grond allemaal in één grote psychose raakten, tegelijkertijd.
Toen kregen we het COMETA rapport. Vele oud gedienden die hun rangen zeker verdiend hebben binnen het Franse leger, kwamen met een rapport naar buiten waarin wordt gesteld dat de buitenaardse hypothese het meest waarschijnlijke is. Die mensen zetten hun reputatie van jarenlange werk in het leger niet zomaar op het spel om met vliegende schoteltjes belachelijk gemaakt te worden!
in 2001 volgde daarop de disclosure project, waarin vele oud gedienden op hoge posities hun verklaring aflegde en bereid waren om te getuigen. Volgens mij was de gouverneur ten tijde van de phoenix lights ook daar aanwezig.. Hij gaf toen na het incident een persconferentie waarin de complotdenkers even te kakken werden gezet. Velen jaren later kwam naar buiten dat hij enorme spijt had hiervan, omdat hij wel degelijk een voorwerp in de lucht had gezien. De flares die enkele uren na dit incident waren gedropt doet mij wederom weer denken aan een coverup.
De disclosure project was toen ook even in de media geweest, maar uiteindelijk werd het initiatief dood genegeerd.
Gezien het feit dat er steeds meer overheden zijn die in steeds toenemende maten druk uitoefenen op de VS, doet mij alleen maar vermoeden dat er wel degelijk sprake is van een coverup.
Gezien de feiten en verklaringen zal mij ook niets verbazen dat er wel iets gebeurd is bij Roswell en dat wij daardoor ook onze eigen schoteltjes kunnen bouwen. Nikola Tesla wordt vaak in negatieve zin erbij gehaald, gezien hij op latere leeftijd steeds meer ideeën kreeg wat afweek van de wetenschappelijke standaard, maar die beste man kan wat betreft het idee dat een sterk magnetisch veld dat misschien wel verwant is aan zwaartekracht wel degelijk gelijk hebben!
Note : Niet alle verklaringen moet je geloven, net zoals 99% van de ufo filmpjes gewoon nep is. Net zoals de zogenaamde KGB tapes waarop aliens te zien zouden zijn. Aliens gaan echt niet onbeschermd hier landen.. een simpele verkoudheid kan bij andere soorten van andere planeten ebola achtige toestanden creëren. Het heeft geen enkele zin om in discussie te gaan met debunkers. Dat is net zoiets als een discussie beginnen als kwantum mechanica gestudeerde met een zwaar gereformeerde iemand uit staphorst. Sceptici valt nog wel mee te praten, maar zij trekken vaak jammer genoeg na 20 minuten rondklikken al een conclusie.
Wat mij in het bijzonder nog aanspreekt zjin de symbolen die op buitenaardse schotels gezien zouden zijn. Die symbolen lijken verdacht veel op de Egyptische hiërogliefen! weet iemand hier meer van af?
Ik snap trouwens wel heel goed waarom amerika alles verborgen houdt. Zowel positief als negatief bedoeld. Natuurlijk hebben wij het recht wel om één van de belangrijkste ontdekkingen (dat wij al jaren, misschien wel honderden jaren 'bespioneerd zijn") van de mensheid, echter zijn wij nog lang geen perfecte ras. De mensheid wordt nu nog veel gedreven door dominatie tonen aan elkaar. De koude oorlog is immers nog niet zo lang geleden. Daarnaast gelooft de helft van de bevolking nog in een sprookjesboek en is een klein deel ziekelijk bezig om hun gedachtes op te dwingen aan anderen. Waarschijnlijk zouden ze dat nog proberen bij de buitenaardse wezens ook.
Ohja, geen enkele stad zit erop te wachten dat de islamitische staat ook een vliegende schotel bouwt, er een zooitje (atoombommen in het geval van een staat..

) bommen in flikkert en met mach 10 of sneller dan de snelheid van het licht door ruimtetijd manipulatie een enkeltje doet om honderden mensen op te blazen.