abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159083959
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Dat is een goeie vraag.

De elite, (die voor een deel) boven het militaire-complex, de overheid, grote bedrijven, en de media zouden staan, zouden bang kunnen zijn om hun macht te verliezen van een systeem waarover zij de macht hebben en profijt uit halen.

Er zal namelijk waarschijnlijk een instorting van de economie plaatsvinden; als men weet dat geavanceerde wezens ons bezoeken verliezen wij plots al het vertrouwen in onze technologische ontwikkelingen, wellicht krijgen we de mogelijkheid tot nieuwe energie vormen en technologieën die dat van ons op niets zouden laten lijken.
Wie zou dan nog willen investeren in autos, olie, computers etc.
Ziet hier, een hersenloze zot in zijn natuurlijke leefomgeving.
pi_159084616
Hey maar wacht ff. Haha. Laten we het eenvoudig houden. Nee er is niets bewezen totdat iemand als Michio Kaku of Robert Dijkgraaf het mag bevestigen in de naam van de overheid, de wetenschap of het leger. Of het nou allemaal waar is of niet moet iedereen maar voor zichzelf concluderen. Ik kan alleen maar uitleggen welke soort van stappen ik persoonlijk zet. De eerste stappen waren in 2011. Ik persoonlijk was/ben direct al één en al oor bij alleen al de zelfverzekerde woorden waar Stephen Bassett mee begint in dit filmpje.

En dan is er nog NIETS bewezen maar het is wél ff gezegd. En wat ie dan zegt is niet mis. Ik weet niet hoe het bij de meeste mensen zit maar ik wil daar dan automatisch meer van weten. Veel te veel verwijzingen, beschuldigingen, verdachtmakingen, namen, data, tijden. Onvermijdelijk om je niet uiteindelijk helemaal vast te praten in leugens wanneer je zoiets volkomen uit je duim zuigt.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_159084733
Zeer breed toepasbaar, dus ook hier:

Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_159084799
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ziet hier, een hersenloze zot in zijn natuurlijke leefomgeving.
Waarom denk je dat? Heb je hier onderzoek naar gedaan?
  donderdag 14 januari 2016 @ 08:33:54 #230
242879 Onnoman
The On And Only
pi_159091408
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:14 schreef Monomeism het volgende:
Hey maar wacht ff. Haha. Laten we het eenvoudig houden. Nee er is niets bewezen totdat iemand als Michio Kaku of Robert Dijkgraaf het mag bevestigen in de naam van de overheid, de wetenschap of het leger. Of het nou allemaal waar is of niet moet iedereen maar voor zichzelf ...volkomen uit je duim zuigt.
Als kaka of dijkgraaf het zegt, geeft mij alleen maar de bevestiging dat ook dat soort mensen niet te vertrouwen zijn.
Mensen die geloven in buitenaards leven missen volgens mij iets in hun huidige bestaan
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_159092404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 08:33 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Mensen die geloven in buitenaards leven missen volgens mij iets in hun huidige bestaan
Oh ok

[ Bericht 6% gewijzigd door Monomeism op 14-01-2016 10:06:54 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:05:46 #232
242879 Onnoman
The On And Only
pi_159092475
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:01 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Oh ok
maar even.. serieus geen troll.. maar waarom ga jij er vanuit dat er buitenaards leven is?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_159092546
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:05 schreef Onnoman het volgende:

[..]

maar even.. serieus geen troll.. maar waarom ga jij er vanuit dat er buitenaards leven is?
Daar gaat onbewezen de hele wetenschap vanuit. Jij leeft ook in het heelal
― Thomas Sowell
pi_159092552
quote:

[..]

Ik quote mezelf maar even, een reactie die ik aan jou gegeven heb op pagina 2:

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:24 schreef Maurice76 het volgende:
Het is juist zeer aannemelijk, dat de condities die op aarde hebben geleid tot intelligent leven, ook elders in het universum hebben geleid tot intelligent leven. Dat we er nooit mee in contact kunnen komen gezien de onmetelijke afstanden in ons universum is wat anders.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:25:52 #235
242879 Onnoman
The On And Only
pi_159092785
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:10 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Daar gaat onbewezen de hele wetenschap vanuit. Jij leeft ook in het heelal
maar de wetenschap ging er vroeger ook vanuit dat de aarde plat was?
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:10 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Ik quote mezelf maar even, een reactie die ik aan jou gegeven heb op pagina 2:

[..]

deze uitspraak mbt condities is juist de sublieme bevestiging dat er elders geen leven is..
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_159092832
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:20 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Naar mijn weten zijn er 40 jaar geleden al succesvolle onderzoeken naar geweest maar er was toen der tijd geen motivatie om echt verder dan de maan te gaan.
Tot een paar jaar geleden:
Dat zou mooi zijn, kunnen ze dan ajb ook met een systeem komen waardoor je terug kan reizen naar Aarde? Dat zou wel zo handig zijn. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:30:16 #237
242879 Onnoman
The On And Only
pi_159092865
ik vind het alleen maar mooi om in de gedachte te leven dat wij de enige in het universum zijn..
hiermee kan je aangeven dat het heelal voor ons alleen is om nieuw leven te schapen..
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_159092880
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:25 schreef Onnoman het volgende:

[..]

maar de wetenschap ging er vroeger ook vanuit dat de aarde plat was?
Nee hoor, het Vaticaan ging hiervan uit, duizenden jaren daarvoor wisten de 'Grieken' al dat de aarde rond was. Het fabeltje dat pas een paar honderd jaar geleden zou zijn ontdekt...is helaas een hardnekkig misverstand. Je weet wel, de middeleeuwen en de vlucht van kennis van Europa naar een toen der tijd beschaafder Arabisch deel van de wereld. Hoe het kan verkeren. :)
#NoDAPL
pi_159095233
quote:

[..]

Omdat de bouwstenen voor organisch leven heel veel voorkomend zijn, en biljoenen en biljoenen sterren zijn met biljoenen en biljoenen planeten.

En de levensduur van het leven hier op aarde is ook maar een fractie van de tijd van alle beschikbare tijd.
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:16:43 #240
242879 Onnoman
The On And Only
pi_159096018
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:37 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Omdat de bouwstenen voor organisch leven heel veel voorkomend zijn, en biljoenen en biljoenen sterren zijn met biljoenen en biljoenen planeten.

En de levensduur van het leven hier op aarde is ook maar een fractie van de tijd van alle beschikbare tijd.
hoe stel jij buitenaards leven dan voor?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_159096154
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Onnoman het volgende:

[..]

hoe stel jij buitenaards leven dan voor?
Gemene mannetjes die er alles aan doen om geheim te blijven maar af en toe zich laten zien om mensen te pesten omdat we toch dom en onwetend zijn, duh.

Net als de iluminatie. Ze doen er alles aan om geheim te blijven maar verstoppen aanwijzingen op bankbiljetten, in videoclips en ontwerpen van steden om ons te pestn.
pi_159096159
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:25 schreef Onnoman het volgende:

[..]

deze uitspraak mbt condities is juist de sublieme bevestiging dat er elders geen leven is..

Huh? Hoe kun je die conclusie nou trekken?

Statistisch gezien zijn er door het hele universum heen enorm veel planeten a la de aarde, met soortgelijke condities. De condities die hebben geleid tot intelligent leven op onze planeet zijn niet eens exorbitant of zo. Het is vrij aannemelijk dat op een aantal ervan zich ook (intelligent) leven heeft ontwikkeld net zoals op onze planeet.

Het is een hele andere vraag of we (ooit) contact hebben (gehad) met dat andere leven daar, of dat ooit zullen hebben. Maar het gebrek aan contact betekent niet dat het er niet is.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:11:33 #243
242879 Onnoman
The On And Only
pi_159098934
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:23 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Huh? Hoe kun je die conclusie nou trekken?

Statistisch gezien zijn er door het hele universum heen enorm veel planeten a la de aarde, met soortgelijke condities. De condities die hebben geleid tot intelligent leven op onze planeet zijn niet eens exorbitant of zo. Het is vrij aannemelijk dat op een aantal ervan zich ook (intelligent) leven heeft ontwikkeld net zoals op onze planeet.

Het is een hele andere vraag of we (ooit) contact hebben (gehad) met dat andere leven daar, of dat ooit zullen hebben. Maar het gebrek aan contact betekent niet dat het er niet is.
is intelligentie vrij interpretabel ? Of heb je daar ook een uitgesproken mening over?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_159099505
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee hoor, het Vaticaan ging hiervan uit, duizenden jaren daarvoor wisten de 'Grieken' al dat de aarde rond was. Het fabeltje dat pas een paar honderd jaar geleden zou zijn ontdekt...is helaas een hardnekkig misverstand. Je weet wel, de middeleeuwen en de vlucht van kennis van Europa naar een toen der tijd beschaafder Arabisch deel van de wereld. Hoe het kan verkeren. :)
Er worden in deze twee ideeen steevast door elkaar gehaald:

1) het idee dat de aarde plat is
2) het idee dat de zon rondom de aarde draait
pi_159099530
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:37 schreef Molurus het volgende:

[..]

Er worden in deze twee ideeen steevast door elkaar gehaald:

1) het idee dat de aarde plat is
2) het idee dat de zon rondom de aarde draait
Die 'Grieken' hadden beide al begrepen als ik me niet vergis. Die waren wat meer ontwikkeld dan dat wij dat waren aan het einde van de middeleeuwen.
#NoDAPL
pi_159099540
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:37 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk een vrij significant deel, waarvan 2 miljard jaar uitsluitend eencelligen. Meercellig leven zou wel eens heel onwaarschijnlijk kunnen zijn.
pi_159099570
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:23 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Gemene mannetjes die er alles aan doen om geheim te blijven maar af en toe zich laten zien om mensen te pesten omdat we toch dom en onwetend zijn, duh.

Net als de iluminatie. Ze doen er alles aan om geheim te blijven maar verstoppen aanwijzingen op bankbiljetten, in videoclips en ontwerpen van steden om ons te pestn.
Ja hoor. Aliens zijn per definitie of heel erg gemeen of veel aardiger en wijzer dan mensen. Waarom kunnen ze niet gewoon zoals mensen zijn: goed en slecht en met enkele talenten en veel gebreken?
Niet dat wij ooit contact zullen hebben met aliens hier op Aarde. :)
#NoDAPL
pi_159099725
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Die 'Grieken' hadden beide al begrepen als ik me niet vergis. Die waren wat meer ontwikkeld dan dat wij dat waren aan het einde van de middeleeuwen.
Wow, zo te zien heb je gelijk. Dat wist ik niet.
pi_159099823
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wow, zo te zien heb je gelijk. Dat wist ik niet.
Zoals ik zei: vlucht van kennis naar Arabische landen voorafgaande aan en tijdens het begin van de middeleeuwen. Bovendien lag het oude 'Griekenland' ook voor een deel in die Arabische landen.
Tijdens de wedergeboorte kwam die kennis weer terug bij ons via de oude boeken. Dit zorgde er uiteindelijk voor dat Galilei, Newton en Leibniz belangrijke bijdrages leverden aan de wiskunde (de basis van calculus was eigenlijk al uitgevonden maar het werd wat 'eleganter' gemaakt) en natuurkunde.
#NoDAPL
pi_159115626
Van de week een filmpje gezien op Geenstijl van een UFO. Woorden zoals "drone" en "fake" werden naar mijn idee te snel geroepen. Ik vond zelf dat die UFO in dat filmpje veel te snel bewoog voor een drone. Toen raakte ik enorm geinteresseerd. Ik ben namelijk pro wetenschap, en vliegende schoteltjes had bij mij altijd een hoog aluminiumhoedjes gehalte.

Ik begon als eerste te lezen over de term 'foo fighter'. Nog nooit is na het vallen van de atoombom zoveel vliegende schotels en vuurballen gezien die onze vliegtuigen bleken te achtervolgen. Wij hadden in dat tijdperk overduidelijk nog niet de kennis en technologie om zo te vliegen!

Jammer genoeg werden met veel meldingen niets mee gedaan. Het zou oververmoeidheid zijn! enzo :')

Toen kwam ik uiteindelijk bij de belgische ufo golf terecht. De belgische overheid heeft uitstekend werk verricht met open kaart spelen en het openbaren van de radarlockon van de f16 op de UFO. Dit was voor mij een eerste teken dat er duidelijk iets goed mis is... apparatuur kan niet hallucineren. Maar als je de wiki-idiota al opent dan komen de bekende verklaringen weer voorbij. Het zou allemaal het gevolg zijn van massa hysterie, alsof duizenden mensen op de grond allemaal in één grote psychose raakten, tegelijkertijd.

Toen kregen we het COMETA rapport. Vele oud gedienden die hun rangen zeker verdiend hebben binnen het Franse leger, kwamen met een rapport naar buiten waarin wordt gesteld dat de buitenaardse hypothese het meest waarschijnlijke is. Die mensen zetten hun reputatie van jarenlange werk in het leger niet zomaar op het spel om met vliegende schoteltjes belachelijk gemaakt te worden!

in 2001 volgde daarop de disclosure project, waarin vele oud gedienden op hoge posities hun verklaring aflegde en bereid waren om te getuigen. Volgens mij was de gouverneur ten tijde van de phoenix lights ook daar aanwezig.. Hij gaf toen na het incident een persconferentie waarin de complotdenkers even te kakken werden gezet. Velen jaren later kwam naar buiten dat hij enorme spijt had hiervan, omdat hij wel degelijk een voorwerp in de lucht had gezien. De flares die enkele uren na dit incident waren gedropt doet mij wederom weer denken aan een coverup.

De disclosure project was toen ook even in de media geweest, maar uiteindelijk werd het initiatief dood genegeerd.

Gezien het feit dat er steeds meer overheden zijn die in steeds toenemende maten druk uitoefenen op de VS, doet mij alleen maar vermoeden dat er wel degelijk sprake is van een coverup.

Gezien de feiten en verklaringen zal mij ook niets verbazen dat er wel iets gebeurd is bij Roswell en dat wij daardoor ook onze eigen schoteltjes kunnen bouwen. Nikola Tesla wordt vaak in negatieve zin erbij gehaald, gezien hij op latere leeftijd steeds meer ideeën kreeg wat afweek van de wetenschappelijke standaard, maar die beste man kan wat betreft het idee dat een sterk magnetisch veld dat misschien wel verwant is aan zwaartekracht wel degelijk gelijk hebben!
Note : Niet alle verklaringen moet je geloven, net zoals 99% van de ufo filmpjes gewoon nep is. Net zoals de zogenaamde KGB tapes waarop aliens te zien zouden zijn. Aliens gaan echt niet onbeschermd hier landen.. een simpele verkoudheid kan bij andere soorten van andere planeten ebola achtige toestanden creëren.

Het heeft geen enkele zin om in discussie te gaan met debunkers. Dat is net zoiets als een discussie beginnen als kwantum mechanica gestudeerde met een zwaar gereformeerde iemand uit staphorst. Sceptici valt nog wel mee te praten, maar zij trekken vaak jammer genoeg na 20 minuten rondklikken al een conclusie.

Wat mij in het bijzonder nog aanspreekt zjin de symbolen die op buitenaardse schotels gezien zouden zijn. Die symbolen lijken verdacht veel op de Egyptische hiërogliefen! weet iemand hier meer van af?

Ik snap trouwens wel heel goed waarom amerika alles verborgen houdt. Zowel positief als negatief bedoeld. Natuurlijk hebben wij het recht wel om één van de belangrijkste ontdekkingen (dat wij al jaren, misschien wel honderden jaren 'bespioneerd zijn") van de mensheid, echter zijn wij nog lang geen perfecte ras. De mensheid wordt nu nog veel gedreven door dominatie tonen aan elkaar. De koude oorlog is immers nog niet zo lang geleden. Daarnaast gelooft de helft van de bevolking nog in een sprookjesboek en is een klein deel ziekelijk bezig om hun gedachtes op te dwingen aan anderen. Waarschijnlijk zouden ze dat nog proberen bij de buitenaardse wezens ook.

Ohja, geen enkele stad zit erop te wachten dat de islamitische staat ook een vliegende schotel bouwt, er een zooitje (atoombommen in het geval van een staat.. :') ) bommen in flikkert en met mach 10 of sneller dan de snelheid van het licht door ruimtetijd manipulatie een enkeltje doet om honderden mensen op te blazen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')