Dat dikgedrukte verdient wel een 'duh', vind je zelf ook niet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Denk niet dat de VS zich zomaar zou laten gijzelen.
Ik zie ook niet dat de VS naar de pijpen danst van een of andere onzichtbare organisatie, wel dat een groot deel van de wereld naar de pijpen danst van de VS.
Klopt, maar ik denk dat we allemaal wel weten wie dat zullen zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:36 schreef shiftsix het volgende:
de bewijzen zijn duidelijk man je hebt oogkleppen op
neejo grapje maar als de wereld in extreme situaties gaat verkeren dan komen ze wel naar buiten
als de science fiction gaat bestaan dan we op andere planeten gaan wonen omdat de aarde verkloot is dan zijn hun de elite die als eerst daar kunnen gaan
quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte verdient wel een 'duh', vind je zelf ook niet?.
Een onzichtbare organisatie zie je inderdaad niet.
Precies ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is zo, money rules, als je ziet hoeveel schuld die Amerikanen hebben, dan weet je dat zij niks te vertellen hebben.
Amerikaanse staatsobligaties zijn voor het overgrote deel niet in handen van banken. De grootste houders zijn oveheidsinstituties, pensioenfondsen, vermogensbeheerders en buitenlandse regeringen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 03:20 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Precies ja.
Als we naar de schuldmeter van de VS kijken en zien dat deze bijna op 19 biljoen staat:
http://www.usdebtclock.org/
en dan afvragen aan WIE ze die 19 biljoen moeten voldoen, dan kom je uit bij de bankiers.
En dat geeft dus aan dat de bankiers inderdaad de macht over het land hebben.
Power to the people!quote:Op woensdag 6 januari 2016 05:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
Banken zijn overigens gewoon weer geld schiuldig aan hun depositohouders. Volgens jouw eigen logica zijn dat dus de bazen van banken.
Omdat je het fileren van jouw favoriete Woodrow Wilson quote negeert, ga ik hier nog even verder. De vraag Lichtkogel, blijft hetzelfde. Hoe vind je het om voorgelogen te worden? Om met leugens en valsheden voor een karretje gespannen te worden?quote:
Banken lenen van de Centrale banken, die worden beheert door prive personen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 05:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Amerikaanse staatsobligaties zijn voor het overgrote deel niet in handen van banken. De grootste houders zijn oveheidsinstituties, pensioenfondsen, vermogensbeheerders en buitenlandse regeringen.
Banken zijn overigens gewoon weer geld schiuldig aan hun depositohouders. Volgens jouw eigen logica zijn dat dus de bazen van banken.
Nadat je in het vorige deel van dit topic met deze link aankwam om een punt te maken ben ik afgehaakt, jouw waarheid berust deels op de meest idiote blogjes, sites en andere droeftoeters die zonder enige ondergrond van alles en nog wat roeptoeteren zonder dat daar ook maar een flinter bewijs voor geleverd wordt.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:41 schreef Lichtkogel het volgende:
De waarheid etaleren, voor zo ver als ik hem ken.
Ik kijk naar waar het vandaan komt.
Geen enkele centrale bank wordt beheerd door een privepersoon.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Banken lenen van de Centrale banken, die worden beheert door prive personen.
Zucht... in die link staan wat foto's die aantonen dat ook FM bij de 'club' van de vele verdoemde artiesten zit die voor de elite werken. Van echt ALLES wat ik hier zeg, ga je een beetje lopen zeikstralen over gezeik om 'Freddy Mercury' en de link die ik daarover plaatste. Ja, het is een wazige link, en het ging me in die link dus ook alleen om de foto's en subliminals die je in zijn videoclips voorbij ziet komen. En wat ga jij doen? Precies daarover lopen jammeren.. spijkers op laag water zoeken noemt men dat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:26 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nadat je in het vorige deel van dit topic met deze link aankwam om een punt te maken ben ik afgehaakt, jouw waarheid berust deels op de meest idiote blogjes, sites en andere droeftoeters die zonder enige ondergrond van alles en nog wat roeptoeteren zonder dat daar ook maar een flinter bewijs voor geleverd wordt.
Je kijkt niet waar het vandaan komt, je kopieert, schreeuwt, post eindeloos veel zgn "documentaires" die vaak kant noch wal raken en gaat er met gestrekt been in als iemand daar tegenin gaat, voor de newbee die je bent heb je een aardig grote bek en soms zou je even je ongelijk moeten toegeven in plaats van nog harder tekeer te gaan.
Tot nu kloppen de linkjes over wat de famillie heeft nog van geen kant.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:32 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zucht... in die link staan wat foto's die aantonen dat ook FM bij de 'club' van de vele verdoemde artiesten zit die voor de elite werken. Van echt ALLES wat ik hier zeg, ga je een beetje lopen zeikstralen over gezeik om 'Freddy Mercury' en de link die ik daarover plaatste. Ja, het is een wazige link, en het ging me in die link dus ook alleen om de foto's en subliminals die je in zijn videoclips voorbij ziet komen. En wat ga jij doen? Precies daarover lopen jammeren.. spijkers op laag water zoeken noemt men dat.
Forbes = MSM Zit in de pocket van de Rothschilds.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tot nu kloppen de linkjes over wat de famillie heeft nog van geen kant.
En de schattingen over hun Rijkdom worden nog steeds gebasseerd op bedragen uit de 19 eeuw. En die loopen nu uiteen van 350 miljard tot 500 miljard.
Terwijl het enige wat bekend is dat 1 van de famillie leden in forbes is beland en dat zijn eigendom nog geen 1,69miljard is.
http://www.forbes.com/profile/benjamin-de-rothschild/
Ook de bedragen bij forbes worden geschat, wel frapant dat er wel 1 op staat en dat hij verre van in de buurt komt van de aller rijksten en dat is wel bizar voor een familie die gezamelijk 500.000 miljard heeft vind je niet?
Er zijn zeker wel aanwijzingen dat de banken van de wereld niet het beste voor hebben met de mensen, ook dat ze samenwerken. Of ze ook in het geheim samenheulen om de wereld te vormen in hun ideaal en de gehele mensheid volledig te knechten is de discussie hier natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:04 schreef Wantie het volgende:
Tja, je kunt ook zeggen dat elfjes bestaan, maar dat we ze niet zien omdat ze onzichtbaar zijn
Als die organisatie zo geheim is dat we er totaal niets van kunnen zien, wat maakt je dan zo zeker dat zo'n organisatie bestaat?
Wat ze zeggen te doen en welke achterkamerdiscussies ze voeren met de leiderschap van het land kunnen twee verschillende zaken zijn. De FED is wat mij betreft het meest verdachte instituut van allemaal, zeker als je terugleest hoe het zijn macht heeft gekregen destijds. Dan heb je ook nog de BIS bank die blijkbaar aardig wat invloed heeft op alle centrale banken of deze nou publiek of privé bezit zijn en je hebt al een paar schimmige linkjes naar eventuele ondoorzichtige controlemechanieken.quote:Van de FED weten we wie er achter zitten, dus als de FED de VS aanstuurt dan kun je precies nagaan welke personen en organisaties dat doen.
Mooi laat maar zienquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Forbes = MSM Zit in de pocket van de Rothschilds.
Kijk, daar kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Er zijn zeker wel aanwijzingen dat de banken van de wereld niet het beste voor hebben met de mensen, ook dat ze samenwerken. Of ze ook in het geheim samenheulen om de wereld te vormen in hun ideaal en de gehele mensheid volledig te knechten is de discussie hier natuurlijk.
Er zijn altijd mensen die er proberen rijk van te worden, en doen alsof ze het beste voor hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Er zijn zeker wel aanwijzingen dat de banken van de wereld niet het beste voor hebben met de mensen, ook dat ze samenwerken. Of ze ook in het geheim samenheulen om de wereld te vormen in hun ideaal en de gehele mensheid volledig te knechten is de discussie hier natuurlijk.
[..]
Wat ze zeggen te doen en welke achterkamerdiscussies ze voeren met de leiderschap van het land kunnen twee verschillende zaken zijn. De FED is wat mij betreft het meest verdachte instituut van allemaal, zeker als je terugleest hoe het zijn macht heeft gekregen destijds. Dan heb je ook nog de BIS bank die blijkbaar aardig wat invloed heeft op alle centrale banken of deze nou publiek of privé bezit zijn en je hebt al een paar schimmige linkjes naar eventuele ondoorzichtige controlemechanieken.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik me wel in vinden.
Nou nee, in Europa zijn de centrale banken eigendom van de overheid.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Banken lenen van de Centrale banken, die worden beheert door prive personen.
Maar wel handig om als bron te gebruiken als ze zeggen dat de quote van Jefferson echt is?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:53 schreef Lichtkogel het volgende:
Forbes = MSM Zit in de pocket van de Rothschilds.
quote:Wist je trouwens dat centrale banken juist opgericht zijn om instabiele lokale banken te controleren? Voor de oprichting van een centrale bank gingen 1 op de 3 banken failliet, omdat ze meer waardepapieren uitgaven dan ze cash konden maken. Na oprichting van de centrale bank gebeurde dat niet meer...
Of dat voor elke bank geld is dan weer een stap te ver. Dat ze samenwerken is niet eens een geheim maar als het zou kloppen wat Lichkogel e.d. hier beweren waarom is dan o.a. de Rabobank aangepakt vanwege het libor schandaal?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:03 schreef jogy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |