Dat soort documentaires moet je wantrouwen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Heb je er een documentaire over gestuurd waarin alles compleet afgetimmerd met een rode strik eromheen op een zilveren schaal wordt aangereikt.
Klopt, het huis Rotschild behoort tot de meest exclusieve wijnen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:25 schreef Wantie het volgende:
Uiteraard mag daar geen wijntje bij ontbreken:
[ afbeelding ]
The family began to develop the most expensive champaign brand named Baron De Rothschild naturally in the vineyards, and with the clear vision of house style.
[ afbeelding ]
http://richglare.com/rothschild-family-networth-money/
Prijzen voor een fles wijn kunnen oplopen van $ 200,- tot:
$114,614 - Chateau Mouton Rothschild 1945
In 1997, a jeroboam of Chateau Mouton Rothschild 1945 – considered one of the great vintages of the last century – sold to an anonymous bidder at Christie's, London. The $114,614 price-tag equates to almost $23,000 per 750ml (a regular-sized wine bottle).
http://www.telegraph.co.u(...)of-wine.html?image=6
========================================================================
Zoals ik al zei, je weet er helemaal niks van allemaal.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:26 schreef Wantie het volgende:
Geschiedenis van rente:
https://en.wikipedia.org/wiki/Interest#History_of_interest
al 5000 jaar oud.
Dus geen uitvinding van Rothschild.
Heb je 'm al gezien dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat soort documentaires moet je wantrouwen.
Je verschuift dus de doelpalen.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je weet er helemaal niks van allemaal.
Je zoekt wat losse flarden op a.d.h.v. google, echter ziet het totaalplaatje niet.
Sterker nog, je zoekt alleen dingen op die bij jouw MSM-wereldje passen, echter die niet de realiteit is.
Voorlopers van de Rothschilds (Illuminati) waren de Tempeliers, die ook controle hadden over het bankwezen en rente in rekening brachten over de uitstaande gelden.
Dus je hebt de documentaire geslikt als zoete koek en veroordeelt mij omdat ik vind dat je een documentaire die zich gedraagt zoals jij dat voorstelt moet wantrouwen.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Heb je 'm al gezien dan?
Nee, dus hoe kan je 'm dan wantrouwen?
Je loopt maar uit de losse pols stellingen neer te zetten en aannames te doen terwijl je heel de materie niet kent.
Je kan dan beter ff kijken naar de achterkant van het dollarbiljet:quote:Op maandag 4 januari 2016 19:43 schreef JimmyDean het volgende:
Hey Lichtkogel, ik heb nog iets leuks voor je. Het Rothschild logo:
[ afbeelding ]
Lijkt namelijk verdacht veel op het logo van de Phalanx Partij (Spaanse Fascisten):
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik roep: complot
Goh wat origineel.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je kan dan beter ff kijken naar de achterkant van het dollarbiljet:
[ afbeelding ]
Freemason pyramide erop, welke bestaat uit 13 lagen.
Adelaar welke 13 pijlen vasthoudt en een tak met 13 bladeren.
13 sterren erboven welke samen de Davidsster vormen
"Annuit Coeptis" bestaat uit 13 letters
Dit getal zou o.a. wijzen naar de 13 Satanische bloedlijnen (families)
Ik verschuif helemaal geen doelpalen. Ik vertel jou dingen waar jij geen verstand van hebt, maar je probeert er maar wat van te maken. Alsof de brugklasleerling de leraar wiskunde allemaal ff komt uitleggen hoe het werkt.quote:
Denk erom, deze jongen heeft het allemaal door hoor! Hij heeft namelijk docu's gezien en dingen op internet gelezen!quote:Op maandag 4 januari 2016 20:10 schreef Lichtkogel het volgende:
Ik vertel jou dingen waar jij geen verstand van hebt, maar je probeert er maar wat van te maken. Alsof de brugklasleerling de leraar wiskunde allemaal ff komt uitleggen hoe het werkt.
De 13 originele staten van de VS. De 13 koloniën die samen de VS zijn gaan vormen. Waarom weet je dit niet?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
13 staten..?? Hoe kom je daar nou bij?
Stond waarschijnlijk niet op YouTube.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
De 13 originele staten van de VS. De 13 koloniën die samen de VS zijn gaan vormen. Waarom weet je dit niet?
Dat past beter bij jou, je probeert jezelf slimmer voor te doen door propaganda-videos als zoete koek te slikken.quote:Ik vertel jou dingen waar jij geen verstand van hebt, maar je probeert er maar wat van te maken. Alsof de brugklasleerling de leraar wiskunde allemaal ff komt uitleggen hoe het werkt.
Wellicht omdat hij wel schoolboeken heeft gelezen ipv propaganda-videos ziet als schoolboeken.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
13 staten..?? Hoe kom je daar nou bij?
Wat nou niet 'cool genoeg'quote:Op maandag 4 januari 2016 20:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet cool genoeg.
13 families is veel beter!
En daarom kan het geen verwijzing zijn naar de 13 staten? En wees gerust, ik heb heel wat van die docu's gezien en sites bekeken toen ik 16 was en het allemaal heel spannend en leuk vond.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat nou niet 'cool genoeg'
Jij bent het dus meteen eens met de '13 staten' stelling van nog iemand die er totaal niks over bekeken heeft?
Sorry jongen, maar de achterkant van het dollarbiljet ziet er pas vanaf mid 20-ste eeuw zo uit.
Sorry, maar de achterkant van het dollarbiljet ziet er pas zo uit vanaf mid 20ste eeuw. Anders hadden ze er wel 50 van gemaakt hey?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De 13 originele staten van de VS. De 13 koloniën die samen de VS zijn gaan vormen. Waarom weet je dit niet?
Schoolboeken die de Rothschilds voor jullie geprint hebben.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wellicht omdat hij wel schoolboeken heeft gelezen ipv propaganda-videos ziet als schoolboeken.
Jij bent de gene die klakkeloos de inhoud van youtube filmpjes aanneemt.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Schoolboeken die de Rothschilds voor jullie geprint hebben.
Ooit weleens gehoord van de term "History is written by the victors" ?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is saai![]()
Bloedlijnen. Dat is cool!
Ik vind de verwijzing naar de 13 staten veel geloofwaardiger dan de 13 bloedlijnen, het ligt ook veel meer voor de hand. Occam's razor.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja hoor. Maak er maar wat van.
Vraag me af waarom ze op de Engelse pond dan nog steeds niet heel hun voormalig wereldrijk hebben afgebeeld, als je het over heritage hebt.
jij hebt jezelf lezen en schrijven aangeleerdquote:
Ja, maar dat is de officiele uitleg, dus dat kan niet waar zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind de verwijzing naar de 13 staten veel geloofwaardiger dan de 13 bloedlijnen, het ligt ook veel meer voor de hand. Occam's razor.
Hij is niet goedgekeurd door de Rotschildsquote:Op maandag 4 januari 2016 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is zo'n documentaire betrouwbaar?
Nee tuurlijk niet, de almachtige lichtkogel weet alles dankzij youtubequote:Op maandag 4 januari 2016 20:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je weet er helemaal niks van allemaal.
Je zoekt wat losse flarden op a.d.h.v. google, echter ziet het totaalplaatje niet.
Sterker nog, je zoekt alleen dingen op die bij jouw MSM-wereldje passen, echter die niet de realiteit is.
Voorlopers van de Rothschilds (Illuminati) waren de Tempeliers, die ook controle hadden over het bankwezen en rente in rekening brachten over de uitstaande gelden.
Je zit hier continu met grote ogen op BNW de dingen te bekijken en is het alleen maar een raadsel voor je waar we het over hebben. En wat ga jij dan doen? De krant en het NOS journaal erbij pakken om ons wat bij te brengen. JUIST niet de bronnen die je moet hebben om in te kunnen zien waar wij het over hebben. Deze media staan volledig onder controle van de elite; het internet is het LAATSTE vrije medium wat we hebben en DAAR kom je dus veel meer info tegen dan je in de MSM zal zien. Punt is dat er heel veel desinformatie tussen staat en het een jarenlange zoektocht is wat waar is en wat niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat je iets hebt opgestoken van die documentaire.
Telkens als we de diepte in gaan kap je af met de mededeling dat ik de documentaire maar moet zien.
Allemachtig, je doet alsof je hier de baas bent.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:32 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je zit hier continu met grote ogen op BNW de dingen te bekijken en is het alleen maar een raadsel voor je waar we het over hebben. En wat ga jij dan doen? De krant en het NOS journaal erbij pakken om ons wat bij te brengen. JUIST niet de bronnen die je moet hebben om in te kunnen zien waar wij het over hebben. Deze media staan volledig onder controle van de elite; het internet is het LAATSTE vrije medium wat we hebben en DAAR kom je dus veel meer info tegen dan je in de MSM zal zien. Punt is dat er heel veel desinformatie tussen staat en het een jarenlange zoektocht is wat waar is en wat niet.
En ik heb hier al meerdere keren het hele NWO-verhaal opgehangen. Overigens, als je de OP eens even goed doorneemt en alle quotes die daarbij staan leest, ipv direct naar de comments door te vliegen om je eigen 'mening' te etaleren, dan gaat er misschien wel een lampie bij je branden om toch maar eens de documentaire te gaan kijken die ik je heb doorgestuurd. Je vroeg om de documentaire, ik stuur hem je door, je zegt 'bedankt', en dan ga je nu ineens moeilijk zitten doen..? Wat is dat nou toch? Hoezo klap je 'm gewoon ff niet aan en kijk je 'm niet gewoon even om te kunnen zien waar we het hier over hebben?
There Were 88 Media Companies...quote:Op maandag 4 januari 2016 20:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij is niet goedgekeurd door de Rotschilds
De waarheid etaleren, voor zo ver als ik hem ken.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig, je doet alsof je hier de baas bent.
Je zet andere users nog net niet in de hoek![]()
Wat wil je nou. Een discussie of alleen jouw mening etaleren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |