En een paar spelersvrouwen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een AA'tje en een mars natuurlijk.
Terecht. Twente gaat winnenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Twente wel nét de favoriet op Unibet
En schijnt al zo goed als rond te zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KV Kortrijk schijnt Olaitan te willen hebben
Oh in dat geval zou ik hem niet laten gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En schijnt al zo goed als rond te zijn
En in Fifa16 is het gewoon mijn topscorer
Gaat ie ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh in dat geval zou ik hem niet laten gaan.
quote:FC Twente stuurt gehuurde Olaitan terug naar Olympiakos Piraeus
Micheal Olaitan verlaat per direct FC Twente. De 23-jarige aanvaller keert terug naar Olympiakos Piraeus, dat hem het voorbije halfjaar verhuurde aan de Tukkers.
In vijftien eredivisieduels kwam Olaitan tot nul doelpunten.
"In de huurovereenkomst met Olympiakos Piraeus was opgenomen dat Micheal voor half januari kon terugkeren bij zijn oude club", aldus technisch manager Ted van Leeuwen op de website van FC Twente.
"De samenwerking tussen Micheal Olaitan en FC Twente is niet geworden waar beide partijen aan het begin van dit seizoen op gehoopt hadden. Daarom is dit de beste optie."
Nummer zeventien FC Twente hervat de eredivisie vrijdagavond met een thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo.
En die andere azijnzeikers!quote:
Ja geniaal hè?!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:08 schreef Frutsel het volgende:
Maar ja ik heb geen Tannane
Ik heb geen Tannane vandaag!
Jij bent of 15, of komt niet uit Twente.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:07 schreef Tukker87 het volgende:
Ben ik blij dat we van dat arrogante volk hebben gewonnen.
Haha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh in dat geval zou ik hem niet laten gaan.
Tweede helft werd er ook nog eens lekker gecombineerd op het middenveld.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:24 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren mooie teamprestatie, achterin was het degelijk(er) en voorin gevaarlijk(er)
Er is een top twee in Nederland, geen top drie.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:46 schreef BadderHaring het volgende:
Lek is boven, komend jaar investeren in twee goede voetballers en aansluiting vinden bij de top 3.
TWENTE KAMPIOENEN!1!!!1!!1
valt er weer wat uit de kast?twitter:FardauW twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 19:35:21Nieuwjaarsreceptie #fctwente met weer een lijk... Zo meer. reageer retweet
Ik gok op een onregelementaire transfer.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:39 schreef rubbereend het volgende:
valt er weer wat uit de kast?twitter:FardauW twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 19:35:21Nieuwjaarsreceptie #fctwente met weer een lijk... Zo meer. reageer retweet
twitter:deBankzitter twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 19:54:48Verslagenheid bij Twente. Er is weer n lijk uit de kast. 'iets met transfers' . KNVB ingelicht. Onno Jacobs gaat onderzoek leiden reageer retweet
Het houdt niet op....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:deBankzitter twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 19:54:48Verslagenheid bij Twente. Er is weer n lijk uit de kast. 'iets met transfers' . KNVB ingelicht. Onno Jacobs gaat onderzoek leiden reageer retweet
Bij aan- en verkopen van spelers zij bij FC Twente zijn "mogelijk handelingen verricht, die op zijn minst vraagtekens oproepen." Dat zei commissaris Ton Heerts van FC Twente gisteravond in de nieuwjaarsbijeenkomst van FC Twente. Om welke 'handelingen' het dan gaat, wilde Heerts niet zeggen. Zoals bekend, onderzoekt Ernst & Young momenteel de boeken bij FC Twente. Dat gebeurt in opdracht en onder regie van de KNVB en de gemeente Enschede.twitter:FardauW twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 19:53:29Ton Heerts mag het nieuws brengen... We zijn gestuit op transfers uit verleden die nieuwe vraagtekens oproepen. Opnieuw onderzoek ingesteld reageer retweet
Koop dan Özil.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:35 schreef RijstNatie het volgende:
Voor hoeveel is die ziyech gekocht en wat moet hij gaan kosten?
Ik heb namelijk pas de loterij gewonnen en wil hem graag kopen voor psv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |