abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 19 januari 2016 @ 20:08:28 #76
408813 crew  trein2000
pi_159237368
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:04 schreef rubbereend het volgende:
Nou..... trek de licentie maar in
Ben er nu serieus bang voor. :'( :'( :'(
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:14:23 #77
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_159237572
Pffffff godverdomme.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_159238296
Voor hoeveel is die ziyech gekocht en wat moet hij gaan kosten?

Ik heb namelijk pas de loterij gewonnen en wil hem graag kopen voor psv
Nothing to see here, carry on
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 20:44:03 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159238597
Man man man man man... :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159240676
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:35 schreef RijstNatie het volgende:
Voor hoeveel is die ziyech gekocht en wat moet hij gaan kosten?

Ik heb namelijk pas de loterij gewonnen en wil hem graag kopen voor psv
Koop dan Özil.
BFF met GGMM
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:51:11 #81
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159241263
Licht uit, doek dicht.
pi_159242397
Het houd niet op. Niet vanzelf..

Vind het wel kut voor de Twentenaren onder ons.

Zou niet vrezen voor licentie overigens. Als men zeker wist dat er niets nieuws zou komen, had men dat hele onderzoek niet eens gestart.

Twijfel er toch wel over als ik dit dan lees:

quote:
Om te voorkomen dat haar licentie alsnog wordt ingetrokken dient FC Twente volledige medewerking te verlenen aan een onafhankelijk onderzoek naar de huidige structuur en organisatie van de club. Het streven is dit onderzoek, waarvan de reikwijdte door de licentiecommissie vooraf wordt afgestemd met de gemeente Enschede, begin 2016 te starten. De daaruit voortvloeiende aanbevelingen dienen uiterlijk 1 mei 2016 binnen FC Twente te zijn doorgevoerd.
Daar staat alleen maar in dat er een onderzoek komt naar de huidige structuur en organisatie. Dat zegt niets over nog meer rotzooi uit het verleden.

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2016 22:29:17 ]
pi_159248928
Iedereen al lid geworden?
pi_159248946
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef Scrummie het volgende:
Het houd niet op. Niet vanzelf..

Vind het wel kut voor de Twentenaren onder ons.

Zou niet vrezen voor licentie overigens. Als men zeker wist dat er niets nieuws zou komen, had men dat hele onderzoek niet eens gestart.

Twijfel er toch wel over als ik dit dan lees:

[..]

Daar staat alleen maar in dat er een onderzoek komt naar de huidige structuur en organisatie. Dat zegt niets over nog meer rotzooi uit het verleden.
Twente wilde zelf een boekenonderzoek beginnen i.v.m. het aansprakelijk kunnen stellen van ex-bestuurders(Joopiiejj, Aldo) voor malversaties uit het verleden. Daar komt o.a. dit al uit dus.
  woensdag 20 januari 2016 @ 10:26:10 #85
12621 tcr
*nix 4ever
pi_159249163
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:13 schreef Solstice1 het volgende:
Iedereen al lid geworden?
Rare site, je moet je IBAN nummer geven, maar in de hele tekst niks kunnen vinden over die ¤19,65 die het kost (dat was het toch?).
  Redactie Sport woensdag 20 januari 2016 @ 10:30:01 #86
274204 crew  Mexicanobakker
pi_159249222
Als de KNVB deze club niet failliet gaat verklaren verwacht ik boze gezichten in Haarlem, Veendam, Apeldoorn en Roosendaal. En natuurlijk volledig terecht.

Niet omwille de fans (al is het wel gniffelen om de successupporters die nu alweer voor PEC, Heracles of whatnot zijn), maar het zou natuurlijk met twee maten meten zijn als het niet gebeurt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_159249290
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de KNVB deze club niet failliet gaat verklaren verwacht ik boze gezichten in Haarlem, Veendam, Apeldoorn en Roosendaal. En natuurlijk volledig terecht.

Niet omwille de fans (al is het wel gniffelen om de successupporters die nu alweer voor PEC, Heracles of whatnot zijn), maar het zou natuurlijk met twee maten meten zijn als het niet gebeurt.
Tussen de regels door kon je ook wel lezen na de laatste straf dat als er nu nog een lijk uit de kast valt het einde verhaal is voor Twente.

Maargoed, wat mij betreft allemaal nog te vaag om erover te oordelen nu.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159249516
quote:
Hoewel de belangstelling voor Hakim Ziyech van FC Twente enorm is, kwam er in Enschede nog geen bod op de vormgever binnen. De noodlijdende Tukkers richten ondertussen zelf hun pijlen op Bartholomew Ogbeche.

FC Twente wil zich ondanks zijn financiële problemen graag versterken met Bartholomew Ogbeche van SC Cambuur. De spits heeft een aflopend contract in Leeuwarden. FC Twente kan pas aankopen doen wanneer het zelf één of meerdere spelers verkocht heeft. Bovendien moet de club toestemming van de KNVB verkrijgen voor elke uitgave boven de 50.000 euro.
Ik vind dit vrij merkwaardig.
pi_159249767
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:13 schreef Solstice1 het volgende:
Iedereen al lid geworden?
Waarvan?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_159250103
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:01 schreef bambino het volgende:

[..]

Waarvan?
https://www.twenteverenigt.nl/
pi_159250151
quote:
Ah ok thanks
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_159250340
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Tussen de regels door kon je ook wel lezen na de laatste straf dat als er nu nog een lijk uit de kast valt het einde verhaal is voor Twente.

Maargoed, wat mij betreft allemaal nog te vaag om erover te oordelen nu.
:')
Een club als Twente kan nooit kapot gaan
  woensdag 20 januari 2016 @ 11:35:24 #93
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159250448
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

:')
Een club als Twente kan nooit kapot gaan
Dat zeiden ze van Haarlem ook. Natuurlijk gaan ze bij een ingetrokken licentie verder onder een andere naam of licentie, maar het is wel heel duidelijk dat de ziel langzaam uit de club aan het verdwijnen is. Bovendien is het maar de vraag of de betreffende club dan nog in het betaald voetbal terug kan komen.
pi_159250476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat zeiden ze van Haarlem ook. Natuurlijk gaan ze bij een ingetrokken licentie verder onder een andere naam of licentie, maar het is wel heel duidelijk dat de ziel langzaam uit de club aan het verdwijnen is. Bovendien is het maar de vraag of de betreffende club dan nog in het betaald voetbal terug kan komen.
Nee dat zeiden ze bij Haarlem niet. Daar kwam geen hond opdagen. Twente is qua fans ver uit de 4e club van NL. Die laten ze niet vallen hoe oneerlijk dat ook mag zijn voor clubs als RBC en Haarlem.
  woensdag 20 januari 2016 @ 11:43:58 #95
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159250581
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nee dat zeiden ze bij Haarlem niet. Daar kwam geen hond opdagen. Twente is qua fans ver uit de 4e club van NL. Die laten ze niet vallen hoe oneerlijk dat ook mag zijn voor clubs als RBC en Haarlem.
Ik bedoelde meer dat Haarlem ook ooit een grote club was met successen en dat daar de kaars ook langzaam uitging. Ook na een paar (op hun niveau) succesvolle seizoenen die werden behaald met onverantwoorde investeringen en het dragen van een te grote broek.

Natuurlijk is Twente nu groter dan Haarlem ooit was, maar de gemeente gaat niet veel geld meer in de club pompen en ook de KNVB komt op een punt dat ze met zware sancties moeten gaan werken. Failliet en licentieloos is gewoon failliet en licentieloos. In het beste geval kunnen ze met een ander bestuur en een nieuw financieel plan een andere licentie krijgen, maar ik verwacht niet dat ze dan meteen in de Eredivisie (of zelfs de Juup) kunnen beginnen.

Ik denk dat je de problemen wat onderschat, hoe erg ik dat ook vind want ik vind Twente een sympathieke club.
pi_159250682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat Haarlem ook ooit een grote club was met successen en dat daar de kaars ook langzaam uitging. Ook na een paar (op hun niveau) succesvolle seizoenen die werden behaald met onverantwoorde investeringen en het dragen van een te grote broek.

Natuurlijk is Twente nu groter dan Haarlem ooit was, maar de gemeente gaat niet veel geld meer in de club pompen en ook de KNVB komt op een punt dat ze met zware sancties moeten gaan werken. Failliet en licentieloos is gewoon failliet en licentieloos. In het beste geval kunnen ze met een ander bestuur en een nieuw financieel plan een andere licentie krijgen, maar ik verwacht niet dat ze dan meteen in de Eredivisie (of zelfs de Juup) kunnen beginnen.

Ik denk dat je de problemen wat onderschat, hoe erg ik dat ook vind want ik vind Twente een sympathieke club.
Ik denk niet dat het ooit zover gaat komen. En de gemeente zit er al voor miljoenen in. Die paar extra erbij kan dan ook nog wel.
pi_159250706
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nee dat zeiden ze bij Haarlem niet. Daar kwam geen hond opdagen. Twente is qua fans ver uit de 4e club van NL. Die laten ze niet vallen hoe oneerlijk dat ook mag zijn voor clubs als RBC en Haarlem.
Ik denk dat je je vergist in het ego van Bertje en zijn KNVB matties. Als er maar genoeg mensen roepen dat de KNVB het nooit zal durven om Twente om te laten vallen, hoe groter de kans is dat ze het juist doen...
BFF met GGMM
  woensdag 20 januari 2016 @ 11:53:00 #98
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159250776
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:48 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het ooit zover gaat komen. En de gemeente zit er al voor miljoenen in. Die paar extra erbij kan dan ook nog wel.
Ik denk dat je het politieke spel niet zo goed begrijpt. Het gaat niet om 'nog een paar miljoen erbij', het gaat om de beeldvorming 'dat er weer belastinggeld naar die voetbalmiljonairs!!1!!!!' gaat. Daar is een gemeenteraad heel gevoelig voor, omdat ze weten dat hun achterban daar nogal van in de stress schiet.

En, gek of niet, het merendeel van de stemgerechtigden vindt de ondervoede en te weinig gewassen bejaarden nu eenmaal belangrijker dan 23 voetbalmiljonairs. Want dat is het beeld dat de tegenstanders dan oproepen.

En ja, ik weet ook wel dat het niet zo simpel is, maar 90% van het electoraat heeft gewoon geen benul.
pi_159250806
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk dat je het politieke spel niet zo goed begrijpt. Het gaat niet om 'nog een paar miljoen erbij', het gaat om de beeldvorming 'dat er weer belastinggeld naar die voetbalmiljonairs!!1!!!!' gaat. Daar is een gemeenteraad heel gevoelig voor, omdat ze weten dat hun achterban daar nogal van in de stress schiet.

En, gek of niet, het merendeel van de stemgerechtigden vindt de ondervoede en te weinig gewassen bejaarden nu eenmaal belangrijker dan 23 voetbalmiljonairs. Want dat is het beeld dat de tegenstanders dan oproepen.

En ja, ik weet ook wel dat het niet zo simpel is, maar 90% van het electoraat heeft gewoon geen benul.
Groot deel van hun electoraat zit tweewekelijks in de Grolsch Veste en kan vrij hard schreeuwen. ;)
BFF met GGMM
  woensdag 20 januari 2016 @ 11:55:27 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159250835
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 11:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

:')
Een club als Twente kan nooit kapot gaan
O jawel hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')