Lagerquote:Op maandag 4 januari 2016 22:22 schreef Oom_Agent het volgende:
maar als ze het voltage nou wat hoger zetten dan wordt de ijsafzetting vanzelf minder.
Ik heb wel 5 ambulances over de N7 zien rijden voor de Gasunie langs. Fraai uitzicht.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:42 schreef Cassius het volgende:
Bus rijdt niet, fietsers met z'n allen op de rijbaan, verkeer rijdt stapvoets. Er gebeurt weer eens wat
Hier flipperde net ook eentje verdacht dichtbij mijn auto langsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:51 schreef AchJa het volgende:
Nou... straks maar even wat foto's maken...
Als er zoveel ijs in de sloten had gelegen als op de straat nu hadden we een elfstedentocht gehad... wat een puinhoop.
En ik hoor in de straat gewoon een auto warmdraaien de idioot.
De kids hebben alvast ijsvrij... Straks schaatsen op straat voor ze, dat moeten ze een keer meegemaakt hebben. Dat ik dat gedaan heb in '79 zal ik ook nooit meer vergeten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hier flipperde net ook eentje verdacht dichtbij mijn auto langs![]()
Ik heb m'n afspraken afgezegd en blijf veilig thuis vandaag.
Aandachttrekkerij van een onbeduidend clubje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Code paars? Is dat nieuw? Of ongekend?
Bij mij op FB ook allemaal gedeelde mededelingen van scholen. De school in mijn achtertuin is ook dicht.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
De kids hebben alvast ijsvrij... Straks schaatsen op straat voor ze, dat moeten ze een keer meegemaakt hebben. Dat ik dat gedaan heb in '79 zal ik ook nooit meer vergeten.
*Naïef*quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Aandachttrekkerij van een onbeduidend clubje.
Ik ga m'n auto iig ijsvrij maken en loop dan ff naar de "hoofdweg" om te kijken of het daar minder glad is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hier flipperde net ook eentje verdacht dichtbij mijn auto langs![]()
Ik heb m'n afspraken afgezegd en blijf veilig thuis vandaag.
Ik vind het juist wel cozy om al die Friezen hier nu verzameld te hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:01 schreef MakkieR het volgende:
Als code rood in de Randstad zou plaatsvinden dan was Fok nu ontploft.
Jij vrij vandaag? Zag op de site van de NS dat een groot deel van de treinen niet rijden. Ik kan daardoor ook niet op het werk komenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb wel 5 ambulances over de N7 zien rijden voor de Gasunie langs. Fraai uitzicht.
Kun je niet thuisblijven? Zaak kan wel dicht voor een dag toch.. neem aan dat er toch geen klanten komen met dit weerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ga m'n auto iig ijsvrij maken en loop dan ff naar de "hoofdweg" om te kijken of het daar minder glad is.
Mss morgen iig voor Utrecht en omgeving...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:01 schreef MakkieR het volgende:
Als code rood in de Randstad zou plaatsvinden dan was Fok nu ontploft.
Ik moet vandaag naar klanten toe, via de zaak. Daar staan de computers klaar die ik moet installeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Kun je niet thuisblijven? Zaak kan wel dicht voor een dag toch.. neem aan dat er toch geen klanten komen met dit weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |