Ik wil jou wel kankerlelijk noemen, als je dat liever hebt...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:54 schreef Hexagon het volgende:
Het is wel erg politiek correct topic aan het worden.
Ik kan me herinneren dat jij regelmatig je vrouwenlichaam op FOK! gooide om het eens goed te laten beoordelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:03 schreef snakelady het volgende:
Waar zijn we dan in vredesnaam mee bezig als maatschappij?
Dat is al jaren geleden, toen ik inderdaad in een huwelijk zat met een man die mij voornamelijk om mijn lichaam kon waarderen en het prettig vond als ik dat soort foto's plaatste, daar kreeg hij een kick van om dan de reacties te lezen en vaak reageerde hij zelf ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij regelmatig je vrouwenlichaam op FOK! gooide om het eens goed te laten beoordelen.
Maak je drukker over jezelf als rolmodel dan over de maatschappij als je vindt dat vrouwen niet op het uiterlijk beoordeelt dienen te worden.
Zorg er dan voor dat je dochters niet zo beinvloedbaar zijn als jijzelf. Dan ondervinden ze ook geen 'maatschappelijke problemen' zoals door jou, hypocriet, geschetst.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is al jaren geleden, toen ik inderdaad in een huwelijk zat met een man die mij voornamelijk om mijn lichaam kon waarderen en het prettig vond als ik dat soort foto's plaatste, daar kreeg hij een kick van om dan de reacties te lezen en vaak reageerde hij zelf ook.
Je kan ook zien dat sinds de scheiding dat soort foto's niet meer zijn geplaatst.
Ik was in die tijd zwak en angstig, gelukkig ben ik daar nu vanaf.
Hoewel ik persoonlijk niks mis mee vind als een vrouw dergelijke foto's plaatst omdat ze dat zelf leuk/geil/grappig/sexy vind.
Dat probeer ik ook, door ze te leren dat ze mooi zijn zoals ze zijn, dat geen een lichaam perfect is en dat hoeft ook niet en dat is niet nodig. Dat ze andere kwaliteiten hebben die ze geweldig maken, zoals hun creativiteit, hun intelligentie, hun humor enz.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat je dochters niet zo beinvloedbaar zijn als jijzelf. Dan ondervinden ze ook geen 'maatschappelijke problemen' zoals door jou, hypocriet, geschetst.
Dat lijkt me nou echt typisch een gevalletje van smaak. Voor mij zijn donkerbruine ogen bij vrouwen een absolute plus. Zorgt vaak voor een instant aantrekkingskracht op mijquote:Op maandag 4 januari 2016 11:09 schreef Belgosome het volgende:
Edit:
Trouwens zijn blauwe ogen eigenlijk superieur in schoonheid, objectief gezien, tegenover donker bruine ogen?
Dat is wel weer het hele andere uiterstequote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:29 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Ik wil jou wel kankerlelijk noemen, als je dat liever hebt...
Natuurlijk zijn er gewoon mensen die door de meerderheid als lelijk zal worden gezien, en iedereen beoordeeld een ander (onbewust) op uiterlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is wel weer het hele andere uiterste
Maar het idee dat "We allemaal heel erg mooi zijn en niemand lelijk" vind ik ook iets te weinig met de realiteit van doen hebben.
Ik heb het idee dat er vooral gezegd wordt dat weinig mensen echt lelijk zijn. Dat de rest dan mooi is, is een invulling. Ik denk dat er bij de gezonde mensen wel een aardige normaalverdeling inzit, dus 70% zal gemiddeld zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is wel weer het hele andere uiterste
Maar het idee dat "We allemaal heel erg mooi zijn en niemand lelijk" vind ik ook iets te weinig met de realiteit van doen hebben.
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:17 schreef snakelady het volgende:
Maar de druk die vooral op jonge meiden ligt over hoe ze er uit behoren te zien is moeilijk tegen te gaan als ouder met inderdaad alle invloeden van buitenaf.
Ik ben pas een jaar het land uit, en zal mijn Nederlandse nationaliteit behouden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:19 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
En wat leuk voor je, dat je in Denemarken woontVanuit die optiek bezien, ben je niet een echte FOKSTER hier (bezien als een Nederlander van nationaliteit zijnde en ook in Nederland een tijd wonend). Maar ik ook niet. Want, ik ben een Belg.
Dat dus inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er vooral gezegd wordt dat weinig mensen echt lelijk zijn. Dat de rest dan mooi is, is een invulling. Ik denk dat er bij de gezonde mensen wel een aardige normaalverdeling inzit, dus 70% zal gemiddeld zijn.
Naast smaken verschillen ("beauty is in the eye of the beholder") is er ook zoiets als symmetrie en normaal verdeling (hier al aangehaald).quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:51 schreef Hexagon het volgende:
Voor een vrouw van middelbare leeftijd is het geen onaardig exemplaar zelfs. Maar zodra je dat er bij moet gaan zeggen weet je eigenlijk al dat het beste er al (lang) af is. Ik vermoed dat deze vrouw op haar 21e gewoon een behoorlijk lekker ding was, dat zullen er nu niet veel meer durven beweren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:06 schreef snakelady het volgende:
Terwijl ik gewoon een gemiddelde middelbare vrouw zie, niet perse knap te noemen maar zeker ook niet lelijk, gewoon normaal.
Maar niet knap zijn hoeft toch ook niet meteen lelijk te zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor een vrouw van middelbare leeftijd is het geen onaardig exemplaar zelfs. Maar zodra je dat er bij moet gaan zeggen weet je eigenlijk al dat het beste er al (lang) af is. Ik vermoed dat deze vrouw op haar 21e gewoon een behoorlijk lekker ding was, dat zullen er nu niet veel meer durven beweren.
Mensen van middelbare leeftijd die er nog echt goed uit zien (dus zonder toevoeging van:"voor haar/zijn leeftijd") zijn gewoon zeldzaam.
Dat heeft voor een deel denk ik ook met leeftijd te maken. De users die hier alles afkraken dat afwijkt van fotomodellen zijn doorgaans nog erg jong, vaak nog maagd en zijn op seksueel gebied nog niet erg volwassen. Die spiegelen alles aan een groepje gladgestreken fotomodellen en dingen die ze elkaar wijs maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er gewoon mensen die door de meerderheid als lelijk zal worden gezien, en iedereen beoordeeld een ander (onbewust) op uiterlijk.
Knappe mannen worden eerder aangenomen voor een baan dan lelijke mannen, dus er zitten zeker veel nadelen (naast een relatie vinden) aan lelijk zijn.
Maar echt lelijke mensen zie ik niet vaak, ik zie vooral veel gemiddelde mensen rondlopen, dat iemand overgewicht heeft of scheve tanden maakt voor mij een persoon niet meteen lelijk.
Ik denk vooral dat mensen snel roepen dat een ander lelijk is, de grens van wat lelijk is zal dus ook per persoon verschillen.
Een middelbare vrouw als deze zou op Fok! afgemaakt worden, ''kankerlelijk'' en ''kort pittig kapsel'' zal zeker genoemd worden.
[ afbeelding ]
Terwijl ik gewoon een gemiddelde middelbare vrouw zie, niet perse knap te noemen maar zeker ook niet lelijk, gewoon normaal.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er vooral gezegd wordt dat weinig mensen echt lelijk zijn. Dat de rest dan mooi is, is een invulling. Ik denk dat er bij de gezonde mensen wel een aardige normaalverdeling inzit, dus 70% zal gemiddeld zijn.
Er zijn inderdaad weinig mensen die echt qua bouw lelijk zijn. Wel een hele hoop die een stuk beter zouden kunnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste mensen van middelbare leeftijd verliezen imho gewoon in rap tempo hun uiterlijke aantrekkelijkheid. Of je dat dan 'lelijk' wil noemen is de vraag.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar niet knap zijn hoeft toch ook niet meteen lelijk te zijn?
De meerderheid van de mensheid zit tussen knap en lelijk in.
Ach ook dat heeft met leefttijd te maken. Toen ik 20 was kon ik me ook niet voorstellen ooit een vrouw van 40 sexy te vinden. Dat is geleidelijk aan ook veranderd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor een vrouw van middelbare leeftijd is het geen onaardig exemplaar zelfs. Maar zodra je dat er bij moet gaan zeggen weet je eigenlijk al dat het beste er al (lang) af is. Ik vermoed dat deze vrouw op haar 21e gewoon een behoorlijk lekker ding was, dat zullen er nu niet veel meer durven beweren.
Mensen van middelbare leeftijd die er nog echt goed uit zien (dus zonder toevoeging van:"voor haar/zijn leeftijd") zijn gewoon zeldzaam.
Daar heb je ook zeker gelijk in.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat heeft voor een deel denk ik ook met leeftijd te maken. De users die hier alles afkraken dat afwijkt van fotomodellen zijn doorgaans nog erg jong, vaak nog maagd en zijn op seksueel gebied nog niet erg volwassen. Die spiegelen alles aan een groepje gladgestreken fotomodellen en dingen die ze elkaar wijs maken.
Dat gaat er doorgaans wel af als ze wat ouder worden en een vriendinnetje krijgen. Hun mening moet je als volwassen vrouw vooral niet serieus gaan nemen.
Ik denk dat wanneer je ouder wordt je er anders tegen gaat kijken en je smaak ook meegroeit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste mensen van middelbare leeftijd verliezen imho gewoon in rap tempo hun uiterlijke aantrekkelijkheid. Of je dat dan 'lelijk' wil noemen is de vraag.
Dat verandert zeker mee. Maar in de groep 40-jarigen zullen toch echt minder vrouwen zitten die ik aantrekkelijk vind dan in de groep 28-jarigen om maar eens iets te noemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach ook dat heeft met leefttijd te maken. Toen ik 20 was kon ik me ook niet voorstellen ooit een vrouw van 40 sexy te vinden. Dat is geleidelijk aan ook veranderd.
Dat is zeker zo. Niet iedereen heeft even veel geluk met oud worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat verandert zeker mee. Maar in de groep 40-jarigen zullen toch echt minder vrouwen zitten die ik aantrekkelijk vind dan in de groep 28-jarigen om maar eens iets te noemen.
De doorsnee man eindigt met een doorsnee vrouw op de bank en wordt inherent minder kritisch.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat heeft voor een deel denk ik ook met leeftijd te maken. De users die hier alles afkraken dat afwijkt van fotomodellen zijn doorgaans nog erg jong, vaak nog maagd en zijn op seksueel gebied nog niet erg volwassen. Die spiegelen alles aan een groepje gladgestreken fotomodellen en dingen die ze elkaar wijs maken.
Dat gaat er doorgaans wel af als ze wat ouder worden en een vriendinnetje krijgen. Hun mening moet je als volwassen vrouw vooral niet serieus gaan nemen.
Maar de bandbreedte schuift niet op, hij wordt gewoon groter. Persoonlijk vind ik een rijpe mooie vrouw veel aantrekkelijker dan een jong exemplaar. Puur omdat ze schaars zijn en, ironisch genoeg, toekomstbestendig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach ook dat heeft met leefttijd te maken. Toen ik 20 was kon ik me ook niet voorstellen ooit een vrouw van 40 sexy te vinden. Dat is geleidelijk aan ook veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |