Wacht, een bachelor rechten is zinnig?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:13 schreef Pokkelmans het volgende:
SOG record gebroken: nu al 6 uur achter elkaar niets zinnigs aan het doen.
Zes uur is tegenwoordig een record? Ik kon dat rustig een week volhouden in tentamenperiodes.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:13 schreef Pokkelmans het volgende:
SOG record gebroken: nu al 6 uur achter elkaar niets zinnigs aan het doen.
Huizen waren ook altijd schoon tijdens tentamens en de tissuedoos snel leeg.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zes uur is tegenwoordig een record? Ik kon dat rustig een week volhouden in tentamenperiodes.
Het alternatief is in de bijstand belanden.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wacht, een bachelor rechten is zinnig?
Nouja, zes uur dat ik veins iets nuttigs te doen, terwijl ik in feite niets opschiet.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zes uur is tegenwoordig een record? Ik kon dat rustig een week volhouden in tentamenperiodes.
Kom kom, het hbo is er ook nog.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het alternatief is in de bijstand belanden.
Lekker twaalf jaar aankutten.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, zes uur dat ik veins iets nuttigs te doen, terwijl ik in feite niets opschiet.
Heb ik niet. Gewoon het gemiddelde van je verplichte essays.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:19 schreef Friek_ het volgende:
En dan moet je nog aan je bachelorscriptie beginnen, Pokkelfrans.
Zal wel weer op het fietsje zitten. Vloekend en tierend.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:22 schreef Tem het volgende:
Wat een grafweer. En Erik maar op die tennisbaan staan met z'n kapsel.
Serieus? En dan nog steeds geen bachelordiploma binnen?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb ik niet. Gewoon het gemiddelde van je verplichte essays.
Pokkelmans is gewoon een faalhaas.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Serieus? En dan nog steeds geen bachelordiploma binnen?
Gelukkig regent het bij Erik alleen aan de loefzijde.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zal wel weer op het fietsje zitten. Vloekend en tierend.
De linkse visie is dat ik extra middelen en aandacht verdien. Ik ben namelijk een in beginsel zeer capabel mens, maar slachtoffer van omstandigheden.quote:
Sterker nog, in beginsel zijn wij allemaal even capabel.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De linkse visie is dat ik extra middelen en aandacht verdien. Ik ben namelijk een in beginsel zeer capabel mens, maar slachtoffer van omstandigheden.
En dan is er inderdaad ook de rechtse visie
Precies, opbokken met dat kneuzengedoe.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De linkse visie is dat ik extra middelen en aandacht verdien. Ik ben namelijk een in beginsel zeer capabel mens, maar slachtoffer van omstandigheden.
Dat je iemand met meer middelen moet ondersteunen om hetzelfde kunstje te kunnen, betekent natuurlijk niet dat die persoon minder geschikt is om dat kunstje te doen.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sterker nog, in beginsel zijn wij allemaal even capabel.
Er is niets wat Mauricio uit de Bijlmer doet verschillen van Pokkelhans, behalve dat de eerste minder kansen heeft gekregen tijdens zijn jeugd. Met de nodige paternalistische volksverheffing komen ze er allebei en is iedereen gelijk.
Terwijl je eigenlijk gewoon te slim bent voor deze studie.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
twitter:EWErickson twitterde op maandag 16-11-2015 om 23:49:05ISIS identifies as Islamic."No they're not Islamic," say the left.Boy identifies as girl."Absolutely," say the left. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |