Misschien weet SjakGod dat wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:01 schreef heywoodu het volgende:
Is er eigenlijk ergens een site met wat meer gedetailleerde PL-statistieken dan alleen het rijtje deelnames dat op Wikipedia staat? Bijvoorbeeld hoeveel wedstrijden speler A of hoeveel 180's speler B gegooid heeft in totaal in de PL?
quote:
twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Ik voel me ook niet hevig gedwongen om te kijken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:07 schreef Anoonumos het volgende:
Uiteindelijk gaat het alleen om de play-offs
nja toch maar kijken
Tja. Dezelfde reden waarom ik alleen voetbal kijk als het Nederlands elftal speelt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Ik kijk ook alleen curling (quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Tja. Dezelfde reden waarom ik alleen voetbal kijk als het Nederlands elftal speelt.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Tja. Dezelfde reden waarom ik alleen voetbal kijk als het Nederlands elftal speelt.
Dat ben je bij het darten in zekere zin altijd wel natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:14 schreef Kopiko het volgende:
Dat ik ooit nog eens voor de vlees-brace zou zijn zeg....
Vlees-brace?quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:14 schreef Kopiko het volgende:
Dat ik ooit nog eens voor de vlees-brace zou zijn zeg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |