SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Wij halen onze drank bij:![]()
![]()
Hankey switchte ook nooit, gooide regelmatig een 180'er om gewoon 11 over te laten de gek.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ted Henkie blijft het 180 record houden
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hankey switchte ook nooit, gooide regelmatig een 180'er om gewoon 11 over te laten de gek.
Gewoon door gooien zonder na te denken . Zo hoort hetquote:Op zondag 3 januari 2016 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hankey switchte ook nooit, gooide regelmatig een 180'er om gewoon 11 over te laten de gek.
morgen tentamen dus mehquote:
En nieuwe pijlen moest hij ook niets van hebben...quote:Op zondag 3 januari 2016 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is wel razend tempo inderdaadquote:Op zondag 3 januari 2016 21:42 schreef Zorro het volgende:
Kan dit niet gewoon tussentijds worden aangepast naar "First to 10"?
Dit gaat te snel.
Nee, mij is net verteld dat de winnaar van deze partij hierna nog tegen Barney moet.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:42 schreef Zorro het volgende:
Dit gaat te snel.
Geen ramp, morgen is ook weer maandagochtendquote:Op zondag 3 januari 2016 21:42 schreef Zorro het volgende:
Dit gaat te snel.
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, mij is net verteld dat de winnaar van deze partij hierna nog tegen Barney moet.
misschien maar reclamebreak extra dan, kunnen ze vervangenquote:
hij gaat het moeilijk krijgenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Zorro het volgende:
Als Lewis de volgende set niet wint gaat ie het moeilijk krijgen.
Nee, het kan nog 7-6 wordenquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen wielrennen blijft nog over als sport van het volk.
quote:
Sky is niet van het volk.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
en het veldrijdenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
ALS HET MOET, DOEN ZE HET GOED, DOEN ZE HET GOEDDDDDquote:Op zondag 3 januari 2016 21:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
ADO is de naam, het groen en geel dat komt eraan.
Dit wordt uiteraard gewoon 5-7, zoals voorspeld door wijze mannen.quote:
Ik geef het wel een ruime voldoendequote:Op zondag 3 januari 2016 21:47 schreef hafcfan het volgende:
Dit is geen finale waar het morgen over hebben bij de coffee
Dan moet er weer worden geloonslaafdquote:Op zondag 3 januari 2016 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Morgenmiddag allemaal Lakeside kijken, zonder onderbrekingen
hoe laatquote:Op zondag 3 januari 2016 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Morgenmiddag allemaal Lakeside kijken, zonder onderbrekingen
Ik zie combinatiemogelijkhedenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet er weer worden geloonslaafd
Als het moet doen we het goed, doen we het goed.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
ADO is de naam, het groen en geel dat komt eraan.
Ik heb vakantie.. drank drugs en sexquote:Op zondag 3 januari 2016 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet er weer worden geloonslaafd
Co is allang gestopt met serieus darten, hij komt rond van 'analyseren' van dartswedstrijden bij RTLquote:Op zondag 3 januari 2016 21:48 schreef marcodej het volgende:
Coos moet zich al jaren doodschamen voor zijn dartcarriere.
Volgens Opperkleurder, en hem neem ik bijzonder serieus, gaat de beker dan zelfs zonder beslissingswedstrijd naar Barney.quote:
dat een carriere noemenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:48 schreef marcodej het volgende:
Coos moet zich al jaren doodschamen voor zijn dartcarriere.
Ik ben de dartskenner van Nederland.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Opperkleurder, en hem neem ik bijzonder serieus, gaat de beker dan zelfs zonder beslissingswedstrijd naar Barney.
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben de dartskenner van Nederland.
20:15quote:Op zondag 3 januari 2016 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe laat begon de finale trouwens? Dacht 21u, maar toen stond het al 3-2
Hij neemt je niet serieus.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van dit gifje moet denken Stijn.
Kwalijke zaak.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij neemt je niet serieus.
Dan wint Barneyquote:
Ik heb vakantie en ik kijk net 10 minuten het eerste partijtje pijltjesgooien op sky.. druk met andere bezighedenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe laat begon de finale trouwens? Dacht 21u, maar toen stond het al 3-2
Drank, drugs en sex?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:52 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en ik kijk net 10 minuten het eerste partijtje pijltjesgooien op sky.. druk met andere bezigheden
Je bent op tijd voor de echte finale na deze partij.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:52 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en ik kijk net 10 minuten het eerste partijtje pijltjesgooien op sky.. druk met andere bezigheden
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:53 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Fokker die aan drank, drugs of seks doen geloof je het zelf?
Geloof jij dat ik een Fokker ben dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:53 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Fokker die aan drank, drugs of seks doen geloof je het zelf?
Prijsuitreikingquote:
Ik denk het ook ... de 10 minuten die ik gezien hebquote:Op zondag 3 januari 2016 21:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Anderson gaat winnen, hele wedstrijd al constanter.
We gaan het er morgenochtend niet over hebben bij de koffie.quote:
Ik heb wat leukers te bespreken moet ik zeggenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We gaan het er morgenochtend niet over hebben bij de koffie.
Vertel ons meer.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb wat leukers te bespreken moet ik zeggen
Het echte WK wordt volgende week gespeeldquote:Op zondag 3 januari 2016 22:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Hahaha het boeit m geen fuckTis maar een WKtje natuurlijk
Hij juicht tenminste niet nep.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Hahaha het boeit m geen fuckTis maar een WKtje natuurlijk
Anti-climaxquote:Op zondag 3 januari 2016 22:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hou mijn nachtleven liever buiten fok.
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo ik blijf weer een jaar uit het dartstopic jongens
tot volgend jaar vrienden
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo ik blijf weer een jaar uit het dartstopic jongens
tot volgend jaar vrienden
Je nachtleven ís FOK!quote:Op zondag 3 januari 2016 22:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hou mijn nachtleven liever buiten fok.
Die extra legs hakken er toch in.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft Lewis dusdanig uitgeput dat hij vandaag de scherpte niet kon opbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |